*drukken onze oren tegen de deur*quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:46 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
*pakken de lift, drukken op de 12e verdieping.....verdorie ze doen niet open en horen ons heus wel kloppen hoor!*
Dan moet je de me tag gebruiken als in * test enzoquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:48 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
*doet mee....heeej zat jij niet bij flugel in het penthouse sjampie te lurken in haar jakoezie???*
en hoe krijg je in godsnaam die rode letters?
met / me zonder spatie tussen / en mequote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:48 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
[ me ] (zonder spaties [ * teamlead ]quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:48 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
*doet mee....heeej zat jij niet bij flugel in het penthouse sjampie te lurken in haar jakoezie???*
Haha, ja idd maar als je iets anders wilt weergeven in rood dan je naam moet je wel mijn methodiek gebruikenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:50 schreef doka het volgende:
[..]
met / me zonder spatie tussen / en me
sneller dan BONG's methode
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:50 schreef doka het volgende:
[..]
met / me zonder spatie tussen / en me
sneller dan BONG's methode
Ah, dat wist ik nietquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha, ja idd maar als je iets anders wilt weergeven in rood dan je naam moet je wel mijn methodiek gebruiken![]()
* dus enzo![]()
WBquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:55 schreef Giggio het volgende:
aaah... hier zijn jullie![]()
eindelijk weer thuis![]()
![]()
Pfff Bong je doet te ingewikkeld! Ik snap je nietquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha, ja idd maar als je iets anders wilt weergeven in rood dan je naam moet je wel mijn methodiek gebruiken![]()
* dus enzo![]()
er moet nog een afsluitende (/me) achter, met () = []quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:55 schreef SuperMOM het volgende:
[me=even testen nog hoor]
| 1 |
Hoiiiiiii Giggioquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:55 schreef Giggio het volgende:
aaah... hier zijn jullie![]()
eindelijk weer thuis![]()
![]()
Zie [HBB SC 10] Waar moet die receptie nu heen??quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:56 schreef Stereotomy het volgende:
SuperMOM, het is makkelijker als je dit schrijft:
[ code verwijderd ]
Ik ben mss iets te wakker op het moment hahaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:56 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Pfff Bong je doet te ingewikkeld! Ik snap je niet![]()
* SuperMOM confuusd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |