Jij bent de BOB? Maar we hoeven niet te rijden hoor, kunnen gewoon in het Hotel verder feesten joh!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Doe mij maar een glaasje melk![]()
* BONG4002 is namelijk non alchoholico vanavond
Hij wel... Hij moet alle rolstoelen naar hun kamers rijden...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:35 schreef SuperMOM het volgende:
Jij bent de BOB? Maar we hoeven niet te rijden hoor, kunnen gewoon in het Hotel verder feesten joh!![]()
Maar het klinkt zo lekker: Bongisdebob, Bongisdebob, Bongisdebob, Bongisdebob, Bongisdebob!!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:35 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Jij bent de BOB? Maar we hoeven niet te rijden hoor, kunnen gewoon in het Hotel verder feesten joh!![]()
Yes, ik doe meequote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:37 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Gaan we Flugeltje en Teamlead's prive party crashen??![]()
Ik krijg het nog druk hierquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:36 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Hij wel... Hij moet alle rolstoelen naar hun kamers rijden...![]()
![]()
![]()
die van Viola Holtquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:36 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Hij wel... Hij moet alle rolstoelen naar hun kamers rijden...![]()
![]()
![]()
Thanksssssssssssquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:42 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
tot morgen bij het ontbijt.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:42 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
tot morgen bij het ontbijt.
[afbeelding]
Lees ze...quote:
* fles wijn ontkurktquote:
*pakken de lift, drukken op de 12e verdieping.....verdorie ze doen niet open en horen ons heus wel kloppen hoor!*quote:
Ik zit nog aan de koffie en schakel zo over op vruchtensap.quote:
* ondertussen met wijntje aan bar zitquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:46 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
*pakken de lift, drukken op de 12e verdieping.....verdorie ze doen niet open en horen ons heus wel kloppen hoor!*
neuriet mee met Hazesquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:46 schreef teamlead het volgende:
* ondertussen met wijntje aan bar zit
Erg gezondquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:46 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik zit nog aan de koffie en schakel zo over op vruchtensap.![]()
*doet mee....heeej zat jij niet bij flugel in het penthouse sjampie te lurken in haar jakoezie???*quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |