Nee, je ergert je ergens aan en je vind iets irritant!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:50 schreef The_Terminator het volgende:
Ik komt het ook steeds vaker tegen en irriteer me er best wel aan.
Dat je alleen piepschuim en benzine nodig hebt staat overal op Fok alquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:54 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Het is heel eenvoudig zelf te maken, maar ik zal mensen maar niet op een idee brengen.
De meeste Fok!kers kunnen toch geen benzine betalenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:54 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat je alleen piepschuim en benzine nodig hebt staat overal op Fok al.
Groene zeep en nafta doet het beterquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:54 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat je alleen piepschuim en benzine nodig hebt staat overal op Fok al.
Dat is kanker, tyfus en zo ook niet, maar dat word ook te pas en te onpas gebruikt. En ja... Ik als verzamelaar van oorlogsbeelden weet wat napalm is.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:50 schreef The_Terminator het volgende:
Ik komt het ook steeds vaker tegen en irriteer me er best wel aan. Mensen die er grappen over maken weten zeker niet voor wat voor afgrijselijke dingen die rotzooi is gebruikt: http://en.wikipedia.org/wiki/Napalm
Niet echt dingen om grappen over te maken imo...
Ach, dat kanker gedoe zijn volgens mij ook al genoeg topics over geweest. En ja, kanker is ook erg en ik ben dan ook van mening dat het spotten met ongeneeslijke ziekten erg fout is. Maar blijkbaar denkt niet iedereen er hetzelfde over, moeten ze ook helemaal zelf weten, maar ik vind het in ieder geval niet netjes.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:49 schreef Biogarde het volgende:
Wat een drukte![]()
Van kanker ga je ook kapot, dus wat is jullie punt nou eigenlijk![]()
Kankerkachel roepen we wel, en lachen, lachen, lachen![]()
Ja nee, kanker is een krachtterm!
Oh, dan mag het wel![]()
Dat weten we nu wel weer, staat ook gewoon op WiKi trouwens.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:57 schreef tonks het volgende:
Napalm maak je door piepschuim en benzine te mixen
T.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:58 schreef tonks het volgende:
33% benzine
33% afgewerkte olie
33% in benzine opgelost piepschuim
Te laat.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:58 schreef tonks het volgende:
Maar dit mogen jullie NOOIT doen lieve kijkbuiskindertjes!
Amenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:55 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ach, dat kanker gedoe zijn volgens mij ook al genoeg topics over geweest. En ja, kanker is ook erg en ik ben dan ook van mening dat het spotten met ongeneeslijke ziekten erg fout is. Maar blijkbaar denkt niet iedereen er hetzelfde over, moeten ze ook helemaal zelf weten, maar ik vind het in ieder geval niet netjes.
Ik zag je post en het leek alsof erquote:
Wacht, dan gooi ik mijn champagne over je heen om je te blussen. Alcohol doet het altijd goed bij binnenbrandjes.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:01 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik zag je post en het leek alsof er
33% benzine
33% afgewerkte olie
Door mij heenging, ik brand van verlangen!
Ik mis nog een percentage alcohol... 5% 6% ???quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:58 schreef tonks het volgende:
33% benzine
33% afgewerkte olie
Kanker- is ook niet fijn anders.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:50 schreef The_Terminator het volgende:
Ik komt het ook steeds vaker tegen en irriteer me er best wel aan. Mensen die er grappen over maken weten zeker niet voor wat voor afgrijselijke dingen die rotzooi is gebruikt: http://en.wikipedia.org/wiki/Napalm
Ebola ruikt nu ook niet echt naar roosjes heb ik gehoord.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Kanker- is ook niet fijn anders.
En je wil niet weten wat er in parken gebeurt.
En keihard op iets stampen is ook vervelend.
En dat je moet lachen.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Kanker- is ook niet fijn anders.
En je wil niet weten wat er in parken gebeurt.
En keihard op iets stampen is ook vervelend.
Is het jouw taak als moderator dan niet om een topic te openen in de crewpage of hoe dat bij jullie ook heet, en dit aan te kaarten? Let wel: Ik kan heus wel tegen een keertje het woord "kanker" hoor, maar op Fok! is het eerder regel als uitzondering. En ik zal waarschijnlijk ook niet de enige zijn die zich hier aan stoort. Erg jammer.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:55 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ach, dat kanker gedoe zijn volgens mij ook al genoeg topics over geweest. En ja, kanker is ook erg en ik ben dan ook van mening dat het spotten met ongeneeslijke ziekten erg fout is. Maar blijkbaar denkt niet iedereen er hetzelfde over, moeten ze ook helemaal zelf weten, maar ik vind het in ieder geval niet netjes.
Da's niet helemaal waar.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:13 schreef TommyGun het volgende:
Deze rage is btw ontstaan dankzij Quickie_Butt http://forum.fok.nl/user/history/134161
Denk je dat er niets aan gedaan wordt dan? Vaak wordt het woord kanker al uit TT's gefilterd. En kankerkachel plaatjes worden ook verwijderd.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:15 schreef Xebber het volgende:
[..]
Is het jouw taak als moderator dan niet om een topic te openen in de crewpage of hoe dat bij jullie ook heet, en dit aan te kaarten? Let wel: Ik kan heus wel tegen een keertje het woord "kanker" hoor, maar op Fok! is het eerder regel als uitzondering. En ik zal waarschijnlijk ook niet de enige zijn die zich hier aan stoort. Erg jammer.
Nog erger, mijn vader is er aan overleden 'letterlijk' daarom erger ik mij er ook aan. En het is maar om een voorbeeld te geven, je komt het woord 'kanker' zo vaak tegen. En als je zo over het woord denkt dan kunnen die spotjes van de kanker bestrijding ook wel gestopt worden, het woord is immers zo erg. Nee zo werkt het niet, het is meer op welke manier het woord gebruikt wordt.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:21 schreef Poncho het volgende:
[..]
Je zei kanker. De hond van een vriend van mijn achterneef zijn oma is aan kanker overleden ja. [afbeelding]
Het is maar net waar je je op richt. Mijn opa en meerdere familieleden zijn ook slachtoffer geworden van kanker, maar daarom maak ik er geen heksenjacht van om dit 'verschrikkelijke' woord te verbannen. De maatschappij is zo ver dat het niet echt meer als banwaardig woord gezien wordt.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nog erger, mijn vader is er aan overleden 'letterlijk' daarom erger ik mij er ook aan. En het is maar om een voorbeeld te geven, je komt het woord 'kanker' zo vaak tegen. En als je zo over het woord denkt dan kunnen die spotjes van de kanker bestrijding ook wel gestopt worden, het woord is immers zo erg. Nee zo werkt het niet, het is meer op welke manier het woord gebruikt wordt.
En juist allerlei ziektes zoals kanker, tyfus en weet ik wat, worden hier te pas en te onpas gebruikt. Juist jullie als een van de grootste forums van Nederland zouden een voorbeeldfunctie moeten hebben, maar jullie 'hemelen' die woorden indirect op, door ze (deels) niet weg te modereren of censuur toe te passen, maar een foto van tubgirl word met een weet ik hoe lang die ban is bestraft. Beetje dubieus toch?quote:Op zondag 8 januari 2006 00:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nog erger, mijn vader is er aan overleden 'letterlijk' daarom erger ik mij er ook aan. En het is maar om een voorbeeld te geven, je komt het woord 'kanker' zo vaak tegen. En als je zo over het woord denkt dan kunnen die spotjes van de kanker bestrijding ook wel gestopt worden, het woord is immers zo erg. Nee zo werkt het niet, het is meer op welke manier het woord gebruikt wordt.
Tis immers geen ziekte, maar een wapenquote:Op zondag 8 januari 2006 00:29 schreef Poncho het volgende:
[..]
Om nu 'napalm' als zo'n woord te zien gaat veel te ver.
Context, het gaat om de context.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Tis immers geen ziekte, maar een wapen![]()
Napalm vind ik nog wel toelaatbaar. Ik kan het fout hebben, maar volgens mij werd dit alleen in de vietnamoorlog gebruikt. Echter vind ik kanker en tyfus gewoon zulke kutte ziektes, dat wens je gewoon niemand toe.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Tis immers geen ziekte, maar een wapen![]()
Zelfs ik maak mij niet zo druk om bijv. het woord 'kankerkachel', toen ik dat op SBS zag vond ik het zelfs wel grappig. Maar als het woord kanker in een TT voorkomt dan verwijderen ik, en ook andere mods dat wel. En ja, het is vervelend dat je het in reacties tegenkomt, maar op die manier kun je alles wel gaan censueren. En tubgirl is een plaatje, op het woord tubgirl staat immers ook geen ban. Maar het plaatje zelf is ranzig, en daarom worden daar bans voor gegeven.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:29 schreef Xebber het volgende:
[..]
En juist allerlei ziektes zoals kanker, tyfus en weet ik wat, worden hier te pas en te onpas gebruikt. Juist jullie als een van de grootste forums van Nederland zouden een voorbeeldfunctie moeten hebben, maar jullie 'hemelen' die woorden indirect op, door ze (deels) niet weg te modereren of censuur toe te passen, maar een foto van tubgirl word met een weet ik hoe lang die ban is bestraft. Beetje dubieus toch?
Toewensen is hier niet toegestaan hoor, zijn ook al bans voor gegeven.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:33 schreef Xebber het volgende:
[..]
Napalm vind ik nog wel toelaatbaar. Ik kan het fout hebben, maar volgens mij werd dit alleen in de vietnamoorlog gebruikt. Echter vind ik kanker en tyfus gewoon zulke kutte ziektes, dat wens je gewoon niemand toe.
En nee, ik heb geen bekenden in mijn kring die tyfus of kanker gehad hebben, maar iedereen weet donders goed dat het beide verschrikkelijke ziektes zijn.
Kankerkachel staat zo'n beetje synoniem voor Fok!. Ik bedoel het meer in de context van: "Kênker man! Ik heb me toch zo'n hendig sjieke slip gemaakt!" (quote:Op zondag 8 januari 2006 00:37 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zelfs ik maak mij niet zo druk om bijv. het woord 'kankerkachel', toen ik dat op SBS zag vond ik het zelfs wel grappig. Maar als het woord kanker in een TT voorkomt dan verwijderen ik, en ook andere mods dat wel. En ja, het is vervelend dat je het in reacties tegenkomt, maar op die manier kun je alles wel gaan censueren. En tubgirl is een plaatje, op het woord tubgirl staat immers ook geen ban. Maar het plaatje zelf is ranzig, en daarom worden daar bans voor gegeven.
Tja, sommigen vinden het degelijk 'stoer' om het woord te gebruiken. Maar zoals ik al eerder aangaf staat op het toewensen van dergelijke ziekte een ban.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:42 schreef Xebber het volgende:
[..]
Kankerkachel staat zo'n beetje synoniem voor Fok!. Ik bedoel het meer in de context van: "Kênker man! Ik heb me toch zo'n hendig sjieke slip gemaakt!" () . Waarom moet in dat soort zinnen het woord kanker gebruikt worden? Waarom wenst iedereen elkaar hier allerlei ziektes toe? Kan niemand zich hier verbaal zonder scheldwoorden zichzelf nou verdedigen of zo? Zitten hier nou echt alleen maar 14 jarige pubers die het stoer vinden om 'kanker' in de mond te nemen?
Tis misschien een dooddoener, maar er gebeurt hier op Fok wel meer wat niet netjes is maar wat andere blijkbaar doodnormaal vinden... al helemaal niet te beginnen over wat er in de grote boze buitenwereld niet allemaal gebeurt wat niet netjes is. Als mensen netjes zouden zijn, zouden er geen oorlogen zijn bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:55 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
dus mensen maken zich nu druk om een wapen dat niet eens meer gebruikt mag worden?quote:Op zondag 8 januari 2006 02:33 schreef OFfSprngr het volgende:
Napalm in je kachel.
Wat gaat het volgende modewoord op fok worden? Zyklon B?quote:Op zondag 8 januari 2006 10:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
dus mensen maken zich nu druk om een wapen dat niet eens meer gebruikt mag worden?
tis gewoon een mooi en hendig woord dat napalm, het rolt lekker door de mond, NAPALM
en anders is er altijd nog euroshopperbier of naturf
Hoezo? Napalm heeft ook genoeg leed veroorzaakt.quote:Op zondag 8 januari 2006 11:05 schreef PeZu het volgende:
ik vind napalm wel ff iets anders als zyklon b, tjappie
ooh vogelgriep mag wel? maa napalm niet...hypocriet en dat slotje vragen... triestquote:Op zondag 8 januari 2006 11:20 schreef Dirktator het volgende:
Ik ben het volledig met TS eens. Aan napalm zijn duizenden al dan niet miljoenen mensen bezweken door een stelletje breinloze Yankees die niet konden winnen in Vietnam.![]()
Wat wordt de nieuwste hype? Ik voorspel dit, hoe erg het moge zijn, maar dat is nu eenmaal de jeugd van tegenwoordig:
Ik besmet dit topique met vogelgriep. Derhalve: slotje.![]()
![]()
Na ziektes nu dit?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:50 schreef The_Terminator het volgende:
Lezen, PeZu, lezen, mijn vrind.quote:Op zondag 8 januari 2006 11:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh vogelgriep mag wel? maa napalm niet...hypocriet en dat slotje vragen... triest
Juist!quote:Op zondag 8 januari 2006 00:23 schreef Xebber het volgende:
Het begint met kanker, gaat via tyfus naar napalm... Wat volgt? Is het niet eens tijd om op de rem te trappen? Ik kom het naar mijn mening nog steeds zeer vaak tegen. Persoonlijk vind ik best dat er wat harder opgetreden kan worden tegen mensen die dit te pas en te onpas roepen.
En op de rest van het forum maar kotsen op de verloedering van de maatschappij. Vind je het gek? Jullie staan het wel mooi (deels) toe.
ik ben je vrind niet en btw weet je wat voor leed dictators wel niet teweeg hebben gebracht? ziek dat je dat dan in je naam verwerktquote:
In Peru was het ook geen pretje hoor. Ziek dat je dat in je naam verwerktquote:Op zondag 8 januari 2006 11:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben je vrind niet en btw weet je wat voor leed dictators wel niet teweeg hebben gebracht? ziek dat je dat dan in je naam verwerkt
Driewerfquote:Op zondag 8 januari 2006 11:24 schreef PeZu het volgende:
ik ben je vrind niet en btw weet je wat voor leed dictators wel niet teweeg hebben gebracht? ziek dat je dat dan in je naam verwerkt
ik kom uit peru.....dus ik weet er alles vanquote:Op zondag 8 januari 2006 11:24 schreef Tobbes het volgende:
[..]
In Peru was het ook geen pretje hoor. Ziek dat je dat in je naam verwerkt
54 nummers op 1 cdquote:Op zondag 8 januari 2006 21:23 schreef super-muffin het volgende:
http://www.anus.com/metal/napalmdeath.html
Ja dat kun je ongeveer op alles zeggen wat ze in oorlog gebruikenquote:Op maandag 9 januari 2006 09:20 schreef outcast_within het volgende:
Maar vind napalm wel ziekelijk om te pas en te onpas te gebruiken. echt dikke kankerzooi vind ik het
Bagger moderators zouden ze ook in ONZ moeten dumpen...quote:Op maandag 9 januari 2006 09:05 schreef buzzer het volgende:
Topic opgeruimd... Dat kleutergedoe doe je maar in ONZ en niet hier...
Sjzus wat triest...
Een van de weinige krantenfoto's die ik me nog precies kan herinneren dat ie in de krant stond. Hij stond in de Rotterdamse Courant, en we aten die avond karbonades met aardappels en boontjes.quote:Op zondag 8 januari 2006 11:39 schreef --Christiaan-- het volgende:
Kijk dit maar eens, dan ga je er echt geen grappen over maken
[afbeelding]
maar grappen over 9/11 mag wel?quote:Op zondag 8 januari 2006 11:39 schreef --Christiaan-- het volgende:
Kijk dit maar eens, dan ga je er echt geen grappen over maken
[afbeelding]
nafta wat is dat dan ? plastic ofzoquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Groene zeep en nafta doet het beter
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=nafta&btnG=Zoeken&meta=lr%3Dlang_nlquote:Op maandag 9 januari 2006 16:22 schreef master_X het volgende:
[..]
nafta wat is dat dan ? plastic ofzo
http://www.geld-info.nl/alles_over/nafta.php?google?quote:Op maandag 9 januari 2006 16:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=nafta&btnG=Zoeken&meta=lr%3Dlang_nl
't valt mee kijk eens hierquote:Op maandag 9 januari 2006 18:05 schreef Maikuuul het volgende:
Heb ik soms wat gemist de laatste 2 dagen ?
Woorden als atoombom, vuur water en napalm enz mag je niet meer zeggen omdat er heel veel mensen aan dood zijn gegaan...quote:Op maandag 9 januari 2006 18:05 schreef Maikuuul het volgende:
Heb ik soms wat gemist de laatste 2 dagen ?
een aardolie product net als benzine en diesel dat is´, basis product voor de chemische industrie, als je daar groene zeep bij doet wordt het een gel achtige massa die langzaam maar zeer goed brand.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:22 schreef master_X het volgende:
[..]
nafta wat is dat dan ? plastic ofzo
Mag je wel hoor !quote:Op maandag 9 januari 2006 18:10 schreef Maikuuul het volgende:
WTF ?mag je niet meer napalm zeggen ?
lolleromfg gek
Wtf zegt die gast dan gek ?quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 18:15 schreef RM-rf het volgende:
is het niet de bedoeling om eerst te wachten tot de hersenloze helft der Fok! bevolking eindeloos een bepaalde uitgekauwde cliche uitspraak gaat roepen en herhalen... en dat dán pas de boze thread over een uitgekauwde hype gaan verschijnen?
schandalig zeg..... zomaar napalm in een spel tjongejongequote:
en bij deze wil ik vliegtuig, auto, concentratiekamp, 2e wereldoorlog, golfoorlog, sadam husein en stalin ook nomineren voor de verboden-woorden lijstquote:Op maandag 9 januari 2006 18:09 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Woorden als atoombom, vuur water en napalm enz mag je niet meer zeggen omdat er heel veel mensen aan dood zijn gegaan...
enzo
het verboden woord 2006quote:Op maandag 9 januari 2006 21:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
en bij deze wil ik vliegtuig, auto, concentratiekamp, 2e wereldoorlog, golfoorlog, sadam husein en stalin ook nomineren voor de verboden-woorden lijst
Da's wat andersquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:49 schreef nietzman het volgende:
Agent Orange erop!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |