Nee, je ergert je ergens aan en je vind iets irritant!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:50 schreef The_Terminator het volgende:
Ik komt het ook steeds vaker tegen en irriteer me er best wel aan.
Dat je alleen piepschuim en benzine nodig hebt staat overal op Fok alquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:54 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Het is heel eenvoudig zelf te maken, maar ik zal mensen maar niet op een idee brengen.
De meeste Fok!kers kunnen toch geen benzine betalenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:54 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat je alleen piepschuim en benzine nodig hebt staat overal op Fok al.
Groene zeep en nafta doet het beterquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:54 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat je alleen piepschuim en benzine nodig hebt staat overal op Fok al.
Dat is kanker, tyfus en zo ook niet, maar dat word ook te pas en te onpas gebruikt. En ja... Ik als verzamelaar van oorlogsbeelden weet wat napalm is.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:50 schreef The_Terminator het volgende:
Ik komt het ook steeds vaker tegen en irriteer me er best wel aan. Mensen die er grappen over maken weten zeker niet voor wat voor afgrijselijke dingen die rotzooi is gebruikt: http://en.wikipedia.org/wiki/Napalm
Niet echt dingen om grappen over te maken imo...
Ach, dat kanker gedoe zijn volgens mij ook al genoeg topics over geweest. En ja, kanker is ook erg en ik ben dan ook van mening dat het spotten met ongeneeslijke ziekten erg fout is. Maar blijkbaar denkt niet iedereen er hetzelfde over, moeten ze ook helemaal zelf weten, maar ik vind het in ieder geval niet netjes.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:49 schreef Biogarde het volgende:
Wat een drukte![]()
Van kanker ga je ook kapot, dus wat is jullie punt nou eigenlijk![]()
Kankerkachel roepen we wel, en lachen, lachen, lachen![]()
Ja nee, kanker is een krachtterm!
Oh, dan mag het wel![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |