man man man wat ben jij ziekquote:
ban-aanvraag is......quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:50 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
man man man wat ben jij ziek
Ik hoop toch echt dat een mod hier tegenop treedt en je een passende ban geeft
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:50 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Boomknuffelaarquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:50 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Sinds wanneer neem jij het op voor radicale SPers?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:50 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. "Napalm" roepen is een van de ziekste dingen die je kunt roepen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Sinds wanneer neem jij het op voor radicale SPers?
en "wasbenzine", mag dat dan nog welquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:54 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. "Napalm" roepen is een van de ziekste dingen die je kunt roepen.
kan je lang wachten homoquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:06 schreef mcDavid het volgende:
*wacht op reactie
met andere woorden: je mening is gebaseerd op louter gebakken lucht.quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:54 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. "Napalm" roepen is een van de ziekste dingen die je kunt roepen.
Overigens vind ik de activisten die de bomen willen behouden.
ontkenningsfasequote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
met andere woorden: je mening is gebaseerd op louter gebakken lucht.
ok, isgoed, geen probleem. even goede vrienden!
ow en ik ben hetro![]()
Napalm.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:54 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |