Dat bier schijnt tegenwoordig een schaars goed te zijn bij de AH. Ik zeg: niet opdrinken... bewaren!quote:
Neequote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:55 schreef wonderer het volgende:
Is CDP al op tv geweest? Ik was het vergeten.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Alleen kabouter Plop op de achtergrond
Ik ontdekte dat ik alleen je mobiele nummer nog heb... ik had eerst ook het nummer van je kantoor-aan-huisquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:57 schreef Parleur het volgende:
[..]
![]()
Dat was een uiterst ongelukkige samenloop van diverse niet nader te noemen omstandigheden!
Ja, rond mijn tepels.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:01 schreef Parleur het volgende:
Het zit je écht dwars he?
Heb je soms lipstick op?
Ik dacht al zoiets te zien. En dat hoerig blauw staat leuk bij je ogen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, rond mijn tepels.
Hoerig blauw.
geen eyeliner maar wel mascara!quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:04 schreef keizerpinguin het volgende:
geen eyeliner maar wel mascara!grapje!!
![]()
ach sommige mannen moeten er make-up voor gebruiken jij bent zo naturel!!!![]()
Lucky basterd!![]()
clubje oprichten ervoor?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:00 schreef Cairon het volgende:
I'm having a down-period... again.
ik moet gewoon geen verwachtingen of hoop hebben, dan blijft mijn uitzichtsloze leventje stabiel en slecht ongemakkelijk ongelukkig, dragelijk miserabel.
oh okquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En mijn lievelingskleur is turqoise.
Strak strak in m'n traininspak pak kijk eens hoe ik hak hakquote:
Meid toch?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:16 schreef Ang3l het volgende:
Zit ik verdomme al de hele dag gay.nl te bekijken en me af te vragen waarom ik nog geen berichtje terug heb. Post ik net weer een bericht... zie ik dat de history leeg isheb ik gewoon helemaal niks gestuurd vannacht
![]()
hoe dronken was je!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:16 schreef Ang3l het volgende:
Zit ik verdomme al de hele dag gay.nl te bekijken en me af te vragen waarom ik nog geen berichtje terug heb. Post ik net weer een bericht... zie ik dat de history leeg isheb ik gewoon helemaal niks gestuurd vannacht
![]()
nee je ziet het pas in de history staan als de persoon het ook gelezen heeft.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:16 schreef Ang3l het volgende:
![]()
ik ben nie dik, en ik val je nie lastigquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:21 schreef TehRockstar het volgende:
Ik word op gay.nl doorgaans lastiggevallen door dikke meneren met een webcam.
Op het moment niet nee.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ik ben nie dik, en ik val je nie lastig
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ergens in een hoekje ligt een tshirtje met schimmel erin, omdat het te lang nat is geweest.
ooooowquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:20 schreef Cairon het volgende:
[..]
nee je ziet het pas in de history staan als de persoon het ook gelezen heeft.
100% nuchter, was met de auto.quote:
I-jay.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:28 schreef Waxxer het volgende:
hahahaha Idols
Wie zong net?? Slecht!!
Niet dat ik het kan, maar ik zing dan ook niet op tv
Jaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I-jay.
Die gast zingt alsof ie een R&B-helium-ballon heeft ingeslikt
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:33 schreef Waxxer het volgende:
Ik doe volgend jaar mee
Eerst even hupsles van Ang3lDie schijnt kerels tegenwoordig érg goed los in de heupen te krijgen!
One word vond ik ook erg mooi gezongen, en dan bedoel ik ook ERG mooi. maar goed, ze was al vanaf 't begin mijn favorietquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:32 schreef creno het volgende:
ik vond "one word" wel goed, Floortje goes anita meyeren serge zong ook beter dan vorige week...
afvaller deze week: dat aziatische meisje
Floortje heeft een goeie stem ja... best wel onder de indrukquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
One word vond ik ook erg mooi gezongen, en dan bedoel ik ook ERG mooi. maar goed, ze was al vanaf 't begin mijn favoriet
Ik bedoelde niet floortje (maar da's mijn nr 2), ik bedoelde Angeliquequote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Floortje heeft een goeie stem ja... best wel onder de indruk
Ach, tis anouk maarquote:
ja, maar k heb er gevoelens bij, vandaar...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, tis anouk maarmisschien wel eens goed dat het nr niet gezongen wordt door een blaaskakerige haagse arrogante kapsones-bitch
Jij doos...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Danku danku..
*Idols backstage kijk*
Neuh.. morgen wel naar de film..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:32 schreef Waxxer het volgende:
Ik denk die Vlarp staat wel weer ergens te swingen!
Wanneer ben ik weer daar?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:32 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Dat weet ik, hoef je niet te zeggen![]()
Ik Smoothly van raccoon, of You gotta be van Des'Reequote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:15 schreef Waxxer het volgende:
Idols
Ik doe volgend jaar mee en dan zing ik Band on the Run
bijjjjna!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
I see.... I see a Y.... Is it Yolande? Y... o... Is it Jos? Yoska...?
Ik weet uit m'n hoofd niet meer hoe het ook alweer verder gaat..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:36 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
And when Mr. Bigglesworth gets upset...
Then Dr. Evil gets upset... and you what happens then...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik weet uit m'n hoofd niet meer hoe het ook alweer verder gaat..
nee, yvoquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
I see.... I see a Y.... Is it Yolande? Y... o... Is it Jos? Yoska...?
Hij leeft nu ja...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Okay... Is he living right now......?
*de geesten één voor één afga*![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Yoow...
Tjoow...
Trust... Tros... Y... Niehe...
Is it Yvo? Yvo Niehe?
Nonononononononono!!!quote:
Ik kan ze niet voor je opwarmen..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:45 schreef Sunjammer het volgende:
En ik heb koude voeten.
Och arme jij, vol goede moed moeders overtuigd dat je lang mocht opblijven, want er komt een Fokker op TVquote:
En dat allemaal um zonstquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:51 schreef TehRockstar het volgende:
Nee, nu heb ik dat hele kut-idols gekeken met die tenenkrommende teringhoer Chantal Jansen.
Ik vind 'r leuk. Ze is een beetje raar met taal soms, maar ze is wel grappig en leuker dan Dooske.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:51 schreef TehRockstar het volgende:
Nee, nu heb ik dat hele kut-idols gekeken met die tenenkrommende teringhoer Chantal Jansen.
Geef mij Tooske dan maarquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind 'r leuk. Ze is een beetje raar met taal soms, maar ze is wel grappig en leuker dan Dooske.
En ze is een dikke lelijke boerenversie van Kate Moss.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:54 schreef Sunjammer het volgende:
TRS, ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik ben het met je eens: Chantal is een tenenkrommende teringhoer
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:54 schreef Sunjammer het volgende:
TRS, ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik ben het met je eens: Chantal is een tenenkrommende teringhoer
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:56 schreef Waxxer het volgende:
Ze heeft een beetje de looks en de houding van zo'n scooterkind dat tegen alles en iedereen een grote bek heeft
Ik vind ze allemaal kut.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind 'r leuk. Ze is een beetje raar met taal soms, maar ze is wel grappig en leuker dan Dooske.
Blame Google..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:58 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Dat is Kate Titt... of Titt Moss
Dat is bijna zoals XMN8R praatquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zo van "Gotfadommah, vuilah flikkah hou je bek man leiah!"
Was dat niet zo'n liedje in South Park: Bigger, Longer & Uncut?quote:
Inuhrjdeesjen! Induhrdeesjen!quote:
Canadaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:00 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Was dat niet zo'n liedje in South Park: Bigger, Longer & Uncut?
Blaaaaaaaaaaaaame Goooooohoooogle
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:00 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Was dat niet zo'n liedje in South Park: Bigger, Longer & Uncut?
Blaaaaaaaaaaaaame Goooooohoooogle
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Inuhrjdeesjen! Induhrdeesjen!![]()
Nou zo Haags praat XMN8R toch niet?!Had dat eerder gezegd, dan kon ik het gisteren testen...
Ik moet zo maar weer eens een bepaalde film gaan kijken merk ik..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:02 schreef Sunjammer het volgende:
What is this all aboot?
We already apologized for Bryan Adams![]()
You mean this new Terence and Philip moviequote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:02 schreef Sunjammer het volgende:
What is this all aboot?
We already apologized for Bryan Adams![]()
Dat zijn altijd goede momenten om veel films te kijkenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:04 schreef Sunjammer het volgende:
Terrence, you farted
Heb 'm van de week weer ff gekeken, handig als je griep hebt
No i didn'tquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:04 schreef Sunjammer het volgende:
Terrence, you farted
Heb 'm van de week weer ff gekeken, handig als je griep hebt
Ik ben ook een aandachtshoer.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:14 schreef Waxxer het volgende:
Ik ben vanavond verslaafd aan Reeling In The Years van Steely Danmaar niemand kent 't zeker of zegt ooohhh jaaaa leuk nummer Waxxer en natuuuuuuuuurrrlijk geef ik jou aandacht joh hey aandachtshoer die je er bent
You... you... sletjequote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je mag me gezelschap houden
Altijd, dat weet je
Okay he en dan lekker slapen he hoor!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:15 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ben ook een aandachtshoer.
Ik ga douchen en telefonisch aandacht vragen.
Sletten met jou?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:16 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
You... you... sletje
Oh... Rooijakkers, Kamps en Kamps op Ned 3.
Die kleine is homo toch?
Dat is correct.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:16 schreef Sunjammer het volgende:
Rooijakkers, Kamps en Kamps op Ned 3.
Die kleine is homo toch?
Vlarp... tis zaterdag.quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:27 schreef Waxxer het volgende:
Ang3l, het is zaterdag!!
Ik noem een Pecheur, ik noem een... een... een andere Eindhovense dan wel Tilburgse kroegStraks zit je ook nog in joggingpak(je)!
Nee, mijn zwart grijs gestreepte dansles sweatshirtquote:
roermond, 2 uur?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Gaan wij morgen samen naar de film dan?
Perhaps you should dance lessquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:36 schreef DennisMoore het volgende:
dansless
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, mijn zwart grijs gestreepte dansles sweatshirt
Soms krijg ik complimentjes om mijn dansen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:38 schreef Ang3l het volgende:
Perhaps you should dance less
Kweetnie, nooit gezien
Nee, tis meer een vest ei'k, met een capuchonquote:
Da's standaard dansles-materiaalquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Da's hip... en dat op jouw leeftijd.
Heheh, klinkt bekend, alleen heb ik nog steeds problemen met het vaste netwerkquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:44 schreef Andyvie het volgende:
Zo, en nu moet het draadloze netwerk het blijven doen, want anders word ik boos....zomaar ophouden te bestaan terwijl ik net even hier wil kijken
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:50 schreef Ang3l het volgende:
Da's standaard dansles-materiaal
hiphop heen ik mag dat met mijn leeftijd best
ik bedol, ik mag de liquid niet eens in
Ooooo danquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:52 schreef DennisMoore het volgende:
[..].
Zelfs ík heb zooi met capuchon. Dan mag jij dat ook.
dan hier de zwaai mode voor Vlarp ook op timer ingesteldquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:52 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga de sleeptimer op m'n tv aanzetten en dan langzaam indutten..
Mínstens!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:53 schreef Ang3l het volgende:
Ooooo danmag ik het nog minstens 10 jaar dragen
Neee doe maar 5 jaarquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ooooo danmag ik het nog minstens 10 jaar dragen
Soms is een aan en uit knop van een modem best handigquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heheh, klinkt bekend, alleen heb ik nog steeds problemen met het vaste netwerk
Ben er 3x geweest. Mwah. 1 avond echt vermaakt, de andere 2 avonden niet zo.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wees blij want die is echt alleen voor ECHTE desperado's![]()
het is in elk geval niet mijn kopje theequote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben er 3x geweest. Mwah. 1 avond echt vermaakt, de andere 2 avonden niet zo.
Iets waar jij pas over 9 jaar naar binnen magquote:
Het klinkt zaad-achtigquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de laatste hoop voor singles in regio Eindhoven![]()
ja dat is daar in de aanbieding, het is een overschots marktquote:
Ik ben geen 9.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iets waar jij pas over 9 jaar naar binnen mag
Meen je dat? Wat triest.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee eisen liggen daar wat hoger wat leeftijd betreft slimmerik![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 00:20 schreef Andyvie het volgende:
Zo, ik zit weer met lekkere muziek op de bank. VH1 blijft op zaterdagavond toch een heerlijke zender om naar te kijken/luisteren, met al die discomuziek
Nee, dan schrikt de kat die op schoot ligtquote:Op zondag 8 januari 2006 00:24 schreef TehRockstar het volgende:
[..]Andyvie, sta je stiekem te daaaaaaaaansen?
Dacht ik ook aan.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:28 schreef DennisMoore het volgende:
Toontje Lager - Stiekem gedanst.mp3
18.00 dan?quote:
Maar jij was niet in beeldquote:Op zondag 8 januari 2006 01:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Idols was leeeuheeeukj
Serge is geil
Nee Rexona had t lekker geregeldquote:
Het was dus niet zo FRIS geregeldquote:Op zondag 8 januari 2006 01:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee Rexona had t lekker geregeld
rexona is niet lief ....quote:Op zondag 8 januari 2006 01:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee Rexona had t lekker geregeld
heb je afgelopen week niet opgeletquote:Op zondag 8 januari 2006 01:25 schreef Waxxer het volgende:
Rexona heeft je als het ware AFGERANGEERD.
Eerst vond ik m niet zo, maar hij praat en doet gewoon zo schattig, zo cutequote:
Op t podium en in t echt is t zo'n lekker ding met zo'n strak rond geil kontjequote:Op zondag 8 januari 2006 01:58 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Eerst vond ik m niet zo, maar hij praat en doet gewoon zo schattig, zo cuteSonny was 1 van mn favorieten, ook omdat hij gewoon goed zong
![]()
Niet triest, gewoon handig.quote:
Toen de workshops waren, draaiden de kandidaten tijdens de intro's op zo'n plaat en hij had toen een best wel strakke broek aan en draaide de hele tijd met dat kontjequote:Op zondag 8 januari 2006 01:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Op t podium en in t echt is t zo'n lekker ding met zo'n strak rond geil kontje![]()
En dat accentje..en t is echt een hele toffe gozer..
Prof danser hequote:Op zondag 8 januari 2006 02:04 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Toen de workshops waren, draaiden de kandidaten tijdens de intro's op zo'n plaat en hij had toen een best wel strakke broek aan en draaide de hele tijd met dat kontjeOverigens let ik ook op de optredens, hoor, als ik Idols kijk
![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:32 schreef creno het volgende:
ik vond "one word" wel goed, Floortje goes anita meyeren serge zong ook beter dan vorige week...
afvaller deze week: dat aziatische meisje
Zover ik weet is hij hetero.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:05 schreef BB_Koning het volgende:
Is hij overigens gay of doet hij gewoon vrolijk![]()
Nee hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 02:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Prof danser he?
Dan krijg je dat![]()
Was i talking to/about you?quote:
Nee, maar je zei dat je dat van prof dansen ... nou neequote:
Kom terug! Ik had nog een link... oh, je was er nogquote:Op zondag 8 januari 2006 02:04 schreef creno het volgende:
[..]ik had het goed !
en ik ben weer bijgelezen, dus ik zal zo mijn bed maar eens induiken
Ja Sweet Dreams voor Crenoquote:Op zondag 8 januari 2006 02:04 schreef creno het volgende:
[..]ik had het goed !
en ik ben weer bijgelezen, dus ik zal zo mijn bed maar eens induiken
Ja daar zijn we hier goed in hè oude koeien telkens uit de sloot blijven halenquote:Op zondag 8 januari 2006 02:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Oh ik lees niet eens meer bijBelangrijke onderwerpen worden toch wel herhaald
Dr waren zulke mooie jongens in t publiekquote:Op zondag 8 januari 2006 02:20 schreef TehRockstar het volgende:
Martijn Dinges Jr. was Christon zooo aan het aanranden
Zeg, laat mij lekker in die sloot liggen, ik sliep net zo lekker!quote:Op zondag 8 januari 2006 02:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja daar zijn we hier goed in hè oude koeien telkens uit de sloot blijven halen![]()
Closet Case #1 maar Moluks of iets in die trant, dus zwaar gelovig dus dat duurt nog wel zeker 10 jaar voor die in de Reguliers uitgaatquote:Op zondag 8 januari 2006 02:21 schreef creno het volgende:
maar die haaronkrullebol hè ? die is toch zo gay als wat ? of in ieder geval een aanstormend talentje...
Ja maar je bent altijd zo gezellig loeiend enthousiast!quote:Op zondag 8 januari 2006 02:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, laat mij lekker in die sloot liggen, ik sliep net zo lekker!
Jij bent meer t I-Jay typequote:Op zondag 8 januari 2006 02:22 schreef TehRockstar het volgende:
Aaron is hot.
ChristonZooo fout, met die rare hazenlip oid.
das geen hazelip, das Niveaquote:Op zondag 8 januari 2006 02:22 schreef TehRockstar het volgende:
Aaron is hot.
ChristonZooo fout, met die rare hazenlip oid.
ik heb het niet over die kaartjes van vorige week vrijdag hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 02:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, laat mij lekker in die sloot liggen, ik sliep net zo lekker!
Sheeee;s everything to meeequote:
Oh my goddd, hoe hij vorige week danstequote:Op zondag 8 januari 2006 02:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Closet Case #1 maar Moluks of iets in die trant, dus zwaar gelovig dus dat duurt nog wel zeker 10 jaar voor die in de Reguliers uitgaat
quote:Op zondag 8 januari 2006 02:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar je bent altijd zo gezellig loeiend enthousiast!
die's wel ok jaquote:Op zondag 8 januari 2006 02:24 schreef Waxxer het volgende:
Een must-see film: Traffic
Maar hij is al vijf jaar oud![]()
Maar jullie MOETEN hem zien
quote:Op zondag 8 januari 2006 02:25 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Oh my goddd, hoe hij vorige week dansteAls dat niet 1 en al gay was
![]()
Jaja!! Januari weer een kansquote:Op zondag 8 januari 2006 02:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb het niet over die kaartjes van vorige week vrijdag hoor![]()
Nee, die heeft een gigantisch hoofd.quote:
Ik heb gisteren een film gezien genaamd 'Sebastian', het was een coming-out filmquote:Op zondag 8 januari 2006 02:24 schreef Waxxer het volgende:
Een must-see film: Traffic
Maar hij is al vijf jaar oud![]()
Maar jullie MOETEN hem zien
"pakt Creno bij z'n nekveld en stopt hem in bed"quote:
quote:
Was je bij de workshops? Was je soms bij elke show? Was je ook erbij tijdens de wildcardronde toen Sonny's haar zooo sexy zatquote:Op zondag 8 januari 2006 02:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mn gaydar ging tijdens de workshop al af.. ik stond voor zn neus en t was echt zo duidelijk
Ik val niet op negers, maar I-jay vind ik er wel leuk uitzien eigenlijk.quote:
Äaron is wel een schatjequote:Op zondag 8 januari 2006 02:26 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, die heeft een gigantisch hoofd.
Aaron lijkt lief.
Christon, met dat gitaartje.[afbeelding]
Die's liefquote:Op zondag 8 januari 2006 02:26 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een film gezien genaamd 'Sebastian', het was een coming-out film![]()
Zullen we samen? Tegen die tijd woon ik daar welquote:Op zondag 8 januari 2006 02:28 schreef Ang3l het volgende:in 2006 al op Broadway!
[afbeelding]
Ik moet naar NY dit jaar!
nee. wel een boekquote:Op zondag 8 januari 2006 02:31 schreef BB_Koning het volgende:
Aangezien van de hak op de tak springen hier geen onbekend verschijnsel is, kan een nieuw onderwerp er ook wel bij
Heeft iemand van jullie echt steun gehad aan coming-out films tijdens de gevreesde coming-out?![]()
In de lente dan hequote:Op zondag 8 januari 2006 02:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zullen we samen? Tegen die tijd woon ik daar wel
Dat was wel het plan ja.quote:
Hij is zo schattig en giechelig, ik mag lijen dat het een flikker is.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mn gaydar ging tijdens de workshop al af.. ik stond voor zn neus en t was echt zo duidelijk
John Legend.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Äaron is wel een schatjeAlleen zn stem lijkt ZO op die van John Legend..
en Christon is kool
Peter Timofeef van t RTL Weer is ook fan
Welk boek? Of is dat te prive?quote:
Who cares, tis de musical van The Vampire Chronicles!quote:
27 oktober 1988quote:Op zondag 8 januari 2006 02:38 schreef TehRockstar het volgende:
Aaron was 16 toch?
Ga weg! Ik wilde al een slechte grap maken over Dracula, vampieren en nog meer van dat soort toestanden, maar dacht dat Lestat in deze een gebruikelijke naam was! Damn, had ik mn slechte grap maar gemaakt!quote:Op zondag 8 januari 2006 02:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Who cares, tis de musical van The Vampire Chronicles!
had ik je al eens verteldquote:
Is al vrij lang bekend dat dat een musical wordt. En niet zo'n kleintje ook. Elton John en Sting werken er aan mee. En Anne Rice zelf natuurlijk.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:41 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ga weg! Ik wilde al een slechte grap maken over Dracula, vampieren en nog meer van dat soort toestanden, maar dacht dat Lestat in deze een gebruikelijke naam was! Damn, had ik mn slechte grap maar gemaakt!![]()
Mocht iemand coming-out films nodig hebben, dan weet ik nog wel een paar titelsquote:Op zondag 8 januari 2006 02:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
had ik je al eens verteld
Dagen v.d Bluegrassliefde geschreven door Edward v/d Vendel
een van de mooiste blijft natuurlijk latter daysquote:Op zondag 8 januari 2006 02:42 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Mocht iemand coming-out films nodig hebben, dan weet ik nog wel een paar titels![]()
Heb jij dat nog nodig danquote:Op zondag 8 januari 2006 02:45 schreef TehRockstar het volgende:
Ik wil ook een boek dat me helpt met m'n coming-out..
De koran?quote:Op zondag 8 januari 2006 02:45 schreef TehRockstar het volgende:
Ik wil ook een boek dat me helpt met m'n coming-out..
Je wordt blij van musicals, he?quote:Op zondag 8 januari 2006 02:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is al vrij lang bekend dat dat een musical wordt. En niet zo'n kleintje ook. Elton John en Sting werken er aan mee. En Anne Rice zelf natuurlijk.
"Ja, De Kameleon en Het Geheim van de Blauwe Schat heeft me zo geholpen met m'n kamming-aut"quote:
Ik zag er een paar voorbij flitsen in de trailers voor de film, maar kan zijn dat deze 2 erbij zatenquote:Op zondag 8 januari 2006 02:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
een van de mooiste blijft natuurlijk latter days
maar ook walking on water is heel mooi over een duitser in Israel
jij kent vast steijn ( fokker) wel.. das ook een autogekquote:Op zondag 8 januari 2006 02:47 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je wordt blij van musicals, he?Geen probleem, ik word blij van auto's, vandaag heb ik in een Audi A8 (115.000 euro) gezeten
:
[afbeelding]
[afbeelding]
zijn alle twee goed op internet te vinden hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 02:48 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik zag er een paar voorbij flitsen in de trailers voor de film, maar kan zijn dat deze 2 erbij zaten![]()
In korte tijd heb ik mezelf weten te manifesteren als een ervaren fok!ker, er wordt zelfs over Steijn gesproken tegen me, nu maar hopen dat niemand erachter komt dat ik nieuw benquote:Op zondag 8 januari 2006 02:49 schreef petre86 het volgende:
[..]
jij kent vast steijn ( fokker) wel.. das ook een autogek
Nou meestal niet. Vind het te happy happy joy joy zoet.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:47 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je wordt blij van musicals, he?Geen probleem
quote:Op zondag 8 januari 2006 02:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
een van de mooiste blijft natuurlijk latter days
Oh god, je leest ook nog eens boekenquote:Op zondag 8 januari 2006 02:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou meestal niet. Vind het te happy happy joy joy zoet.
Maar ik word blij van bijna alles wat met Anne Rice te maken heeft
(ook al was de film Queen of the Damned een verschrikkelijke verkrachting van het boek)
Hm, ik weet wel dat jij die aanraadde, maar niet dat je er zoveel aan gehad had. Moet je Edward vertellen, vindt ie leukquote:Op zondag 8 januari 2006 02:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
had ik je al eens verteld
Dagen v.d Bluegrassliefde geschreven door Edward v/d Vendel
Sebastian had van die twinks erin, ook geil, maar dit hierboven, damnnnnnn...quote:
Maar wel een stukje echte Aaliyah nog.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou meestal niet. Vind het te happy happy joy joy zoet.
Maar ik word blij van bijna alles wat met Anne Rice te maken heeft
(ook al was de film Queen of the Damned een verschrikkelijke verkrachting van het boek)
hoelang lurk je al?quote:Op zondag 8 januari 2006 02:51 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
In korte tijd heb ik mezelf weten te manifesteren als een ervaren fok!ker, er wordt zelfs over Steijn gesproken tegen me, nu maar hopen dat niemand erachter komt dat ik nieuw ben![]()
Maar is toch ook zo'n goed verhaal zonder direct zoetsappig te worden en zonder direct alle platgetreden cliché paden te betredenquote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 02:54 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Oh god, je leest ook nog eens boeken![]()
![]()
![]()
O ja, dat ookquote:Op zondag 8 januari 2006 02:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar is toch ook zo'n goed verhaal zonder direct zoetsappig te worden en zonder direct alle platgetreden cliché paden te betreden
En die was helemáál fout gecast!quote:Op zondag 8 januari 2006 02:55 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Maar wel een stukje echte Aaliyah nog.
gay-torrents.net staan nog meer van die gay-themed filmsquote:Op zondag 8 januari 2006 02:55 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Sebastian had van die twinks erin, ook geil, maar dit hierboven, damnnnnnn...Die film moet ik zien
![]()
Haar stem iig nietquote:Op zondag 8 januari 2006 02:55 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Maar wel een stukje echte Aaliyah nog.
Ik schrok zeau, ik dacht net aan een andere Edward.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hm, ik weet wel dat jij die aanraadde, maar niet dat je er zoveel aan gehad had. Moet je Edward vertellen, vindt ie leukIk heb zijn emailadres wel.
neerstorten voor je de stem inspreekt is niet slim.. dan mag je familielid maar geld opstrijken als troostquote:
Tja..ik ben niet zo van de bewonderings-emailtjes ..quote:Op zondag 8 januari 2006 02:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hm, ik weet wel dat jij die aanraadde, maar niet dat je er zoveel aan gehad had. Moet je Edward vertellen, vindt ie leukIk heb zijn emailadres wel.
Ik lees al wat langer op fok!, maar post pas sinds minder dan een maandquote:Op zondag 8 januari 2006 02:55 schreef petre86 het volgende:
[..]
hoelang lurk je al?
en steijn post veel over VVD stuff.. auto's vrouw=aanrecht dat soort type
maar wel aardig
alleen ziet ie d'r tegenwoordig niet echt meer uit...quote:Op zondag 8 januari 2006 02:55 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Sebastian had van die twinks erin, ook geil, maar dit hierboven, damnnnnnn...Die film moet ik zien
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |