Ik val niet op negers, maar I-jay vind ik er wel leuk uitzien eigenlijk.quote:
Äaron is wel een schatjequote:Op zondag 8 januari 2006 02:26 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, die heeft een gigantisch hoofd.
Aaron lijkt lief.
Christon, met dat gitaartje.[afbeelding]
Die's liefquote:Op zondag 8 januari 2006 02:26 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een film gezien genaamd 'Sebastian', het was een coming-out film![]()
Zullen we samen? Tegen die tijd woon ik daar welquote:Op zondag 8 januari 2006 02:28 schreef Ang3l het volgende:in 2006 al op Broadway!
[afbeelding]
Ik moet naar NY dit jaar!
nee. wel een boekquote:Op zondag 8 januari 2006 02:31 schreef BB_Koning het volgende:
Aangezien van de hak op de tak springen hier geen onbekend verschijnsel is, kan een nieuw onderwerp er ook wel bij
Heeft iemand van jullie echt steun gehad aan coming-out films tijdens de gevreesde coming-out?![]()
In de lente dan hequote:Op zondag 8 januari 2006 02:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zullen we samen? Tegen die tijd woon ik daar wel
Dat was wel het plan ja.quote:
Hij is zo schattig en giechelig, ik mag lijen dat het een flikker is.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mn gaydar ging tijdens de workshop al af.. ik stond voor zn neus en t was echt zo duidelijk
John Legend.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Äaron is wel een schatjeAlleen zn stem lijkt ZO op die van John Legend..
en Christon is kool
Peter Timofeef van t RTL Weer is ook fan
Welk boek? Of is dat te prive?quote:
Who cares, tis de musical van The Vampire Chronicles!quote:
27 oktober 1988quote:Op zondag 8 januari 2006 02:38 schreef TehRockstar het volgende:
Aaron was 16 toch?
Ga weg! Ik wilde al een slechte grap maken over Dracula, vampieren en nog meer van dat soort toestanden, maar dacht dat Lestat in deze een gebruikelijke naam was! Damn, had ik mn slechte grap maar gemaakt!quote:Op zondag 8 januari 2006 02:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Who cares, tis de musical van The Vampire Chronicles!
had ik je al eens verteldquote:
Is al vrij lang bekend dat dat een musical wordt. En niet zo'n kleintje ook. Elton John en Sting werken er aan mee. En Anne Rice zelf natuurlijk.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:41 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ga weg! Ik wilde al een slechte grap maken over Dracula, vampieren en nog meer van dat soort toestanden, maar dacht dat Lestat in deze een gebruikelijke naam was! Damn, had ik mn slechte grap maar gemaakt!![]()
Mocht iemand coming-out films nodig hebben, dan weet ik nog wel een paar titelsquote:Op zondag 8 januari 2006 02:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
had ik je al eens verteld
Dagen v.d Bluegrassliefde geschreven door Edward v/d Vendel
een van de mooiste blijft natuurlijk latter daysquote:Op zondag 8 januari 2006 02:42 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Mocht iemand coming-out films nodig hebben, dan weet ik nog wel een paar titels![]()
Heb jij dat nog nodig danquote:Op zondag 8 januari 2006 02:45 schreef TehRockstar het volgende:
Ik wil ook een boek dat me helpt met m'n coming-out..
De koran?quote:Op zondag 8 januari 2006 02:45 schreef TehRockstar het volgende:
Ik wil ook een boek dat me helpt met m'n coming-out..
Je wordt blij van musicals, he?quote:Op zondag 8 januari 2006 02:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is al vrij lang bekend dat dat een musical wordt. En niet zo'n kleintje ook. Elton John en Sting werken er aan mee. En Anne Rice zelf natuurlijk.
"Ja, De Kameleon en Het Geheim van de Blauwe Schat heeft me zo geholpen met m'n kamming-aut"quote:
Ik zag er een paar voorbij flitsen in de trailers voor de film, maar kan zijn dat deze 2 erbij zatenquote:Op zondag 8 januari 2006 02:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
een van de mooiste blijft natuurlijk latter days
maar ook walking on water is heel mooi over een duitser in Israel
jij kent vast steijn ( fokker) wel.. das ook een autogekquote:Op zondag 8 januari 2006 02:47 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je wordt blij van musicals, he?Geen probleem, ik word blij van auto's, vandaag heb ik in een Audi A8 (115.000 euro) gezeten
:
[afbeelding]
[afbeelding]
zijn alle twee goed op internet te vinden hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 02:48 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik zag er een paar voorbij flitsen in de trailers voor de film, maar kan zijn dat deze 2 erbij zaten![]()
In korte tijd heb ik mezelf weten te manifesteren als een ervaren fok!ker, er wordt zelfs over Steijn gesproken tegen me, nu maar hopen dat niemand erachter komt dat ik nieuw benquote:Op zondag 8 januari 2006 02:49 schreef petre86 het volgende:
[..]
jij kent vast steijn ( fokker) wel.. das ook een autogek
Nou meestal niet. Vind het te happy happy joy joy zoet.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:47 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je wordt blij van musicals, he?Geen probleem
quote:Op zondag 8 januari 2006 02:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
een van de mooiste blijft natuurlijk latter days
Oh god, je leest ook nog eens boekenquote:Op zondag 8 januari 2006 02:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou meestal niet. Vind het te happy happy joy joy zoet.
Maar ik word blij van bijna alles wat met Anne Rice te maken heeft
(ook al was de film Queen of the Damned een verschrikkelijke verkrachting van het boek)
Hm, ik weet wel dat jij die aanraadde, maar niet dat je er zoveel aan gehad had. Moet je Edward vertellen, vindt ie leukquote:Op zondag 8 januari 2006 02:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
had ik je al eens verteld
Dagen v.d Bluegrassliefde geschreven door Edward v/d Vendel
Sebastian had van die twinks erin, ook geil, maar dit hierboven, damnnnnnn...quote:
Maar wel een stukje echte Aaliyah nog.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou meestal niet. Vind het te happy happy joy joy zoet.
Maar ik word blij van bijna alles wat met Anne Rice te maken heeft
(ook al was de film Queen of the Damned een verschrikkelijke verkrachting van het boek)
hoelang lurk je al?quote:Op zondag 8 januari 2006 02:51 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
In korte tijd heb ik mezelf weten te manifesteren als een ervaren fok!ker, er wordt zelfs over Steijn gesproken tegen me, nu maar hopen dat niemand erachter komt dat ik nieuw ben![]()
Maar is toch ook zo'n goed verhaal zonder direct zoetsappig te worden en zonder direct alle platgetreden cliché paden te betredenquote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 02:54 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Oh god, je leest ook nog eens boeken![]()
![]()
![]()
O ja, dat ookquote:Op zondag 8 januari 2006 02:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar is toch ook zo'n goed verhaal zonder direct zoetsappig te worden en zonder direct alle platgetreden cliché paden te betreden
En die was helemáál fout gecast!quote:Op zondag 8 januari 2006 02:55 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Maar wel een stukje echte Aaliyah nog.
gay-torrents.net staan nog meer van die gay-themed filmsquote:Op zondag 8 januari 2006 02:55 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Sebastian had van die twinks erin, ook geil, maar dit hierboven, damnnnnnn...Die film moet ik zien
![]()
Haar stem iig nietquote:Op zondag 8 januari 2006 02:55 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Maar wel een stukje echte Aaliyah nog.
Ik schrok zeau, ik dacht net aan een andere Edward.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hm, ik weet wel dat jij die aanraadde, maar niet dat je er zoveel aan gehad had. Moet je Edward vertellen, vindt ie leukIk heb zijn emailadres wel.
neerstorten voor je de stem inspreekt is niet slim.. dan mag je familielid maar geld opstrijken als troostquote:
Tja..ik ben niet zo van de bewonderings-emailtjes ..quote:Op zondag 8 januari 2006 02:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hm, ik weet wel dat jij die aanraadde, maar niet dat je er zoveel aan gehad had. Moet je Edward vertellen, vindt ie leukIk heb zijn emailadres wel.
Ik lees al wat langer op fok!, maar post pas sinds minder dan een maandquote:Op zondag 8 januari 2006 02:55 schreef petre86 het volgende:
[..]
hoelang lurk je al?
en steijn post veel over VVD stuff.. auto's vrouw=aanrecht dat soort type
maar wel aardig
alleen ziet ie d'r tegenwoordig niet echt meer uit...quote:Op zondag 8 januari 2006 02:55 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Sebastian had van die twinks erin, ook geil, maar dit hierboven, damnnnnnn...Die film moet ik zien
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |