rexona is niet lief ....quote:Op zondag 8 januari 2006 01:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee Rexona had t lekker geregeld
heb je afgelopen week niet opgeletquote:Op zondag 8 januari 2006 01:25 schreef Waxxer het volgende:
Rexona heeft je als het ware AFGERANGEERD.
Eerst vond ik m niet zo, maar hij praat en doet gewoon zo schattig, zo cutequote:
Op t podium en in t echt is t zo'n lekker ding met zo'n strak rond geil kontjequote:Op zondag 8 januari 2006 01:58 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Eerst vond ik m niet zo, maar hij praat en doet gewoon zo schattig, zo cuteSonny was 1 van mn favorieten, ook omdat hij gewoon goed zong
![]()
Niet triest, gewoon handig.quote:
Toen de workshops waren, draaiden de kandidaten tijdens de intro's op zo'n plaat en hij had toen een best wel strakke broek aan en draaide de hele tijd met dat kontjequote:Op zondag 8 januari 2006 01:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Op t podium en in t echt is t zo'n lekker ding met zo'n strak rond geil kontje![]()
En dat accentje..en t is echt een hele toffe gozer..
Prof danser hequote:Op zondag 8 januari 2006 02:04 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Toen de workshops waren, draaiden de kandidaten tijdens de intro's op zo'n plaat en hij had toen een best wel strakke broek aan en draaide de hele tijd met dat kontjeOverigens let ik ook op de optredens, hoor, als ik Idols kijk
![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:32 schreef creno het volgende:
ik vond "one word" wel goed, Floortje goes anita meyeren serge zong ook beter dan vorige week...
afvaller deze week: dat aziatische meisje
Zover ik weet is hij hetero.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:05 schreef BB_Koning het volgende:
Is hij overigens gay of doet hij gewoon vrolijk![]()
Nee hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 02:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Prof danser he?
Dan krijg je dat![]()
Was i talking to/about you?quote:
Nee, maar je zei dat je dat van prof dansen ... nou neequote:
Kom terug! Ik had nog een link... oh, je was er nogquote:Op zondag 8 januari 2006 02:04 schreef creno het volgende:
[..]ik had het goed !
en ik ben weer bijgelezen, dus ik zal zo mijn bed maar eens induiken
Ja Sweet Dreams voor Crenoquote:Op zondag 8 januari 2006 02:04 schreef creno het volgende:
[..]ik had het goed !
en ik ben weer bijgelezen, dus ik zal zo mijn bed maar eens induiken
Ja daar zijn we hier goed in hè oude koeien telkens uit de sloot blijven halenquote:Op zondag 8 januari 2006 02:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Oh ik lees niet eens meer bijBelangrijke onderwerpen worden toch wel herhaald
Dr waren zulke mooie jongens in t publiekquote:Op zondag 8 januari 2006 02:20 schreef TehRockstar het volgende:
Martijn Dinges Jr. was Christon zooo aan het aanranden
Zeg, laat mij lekker in die sloot liggen, ik sliep net zo lekker!quote:Op zondag 8 januari 2006 02:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja daar zijn we hier goed in hè oude koeien telkens uit de sloot blijven halen![]()
Closet Case #1 maar Moluks of iets in die trant, dus zwaar gelovig dus dat duurt nog wel zeker 10 jaar voor die in de Reguliers uitgaatquote:Op zondag 8 januari 2006 02:21 schreef creno het volgende:
maar die haaronkrullebol hè ? die is toch zo gay als wat ? of in ieder geval een aanstormend talentje...
Ja maar je bent altijd zo gezellig loeiend enthousiast!quote:Op zondag 8 januari 2006 02:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, laat mij lekker in die sloot liggen, ik sliep net zo lekker!
Jij bent meer t I-Jay typequote:Op zondag 8 januari 2006 02:22 schreef TehRockstar het volgende:
Aaron is hot.
ChristonZooo fout, met die rare hazenlip oid.
das geen hazelip, das Niveaquote:Op zondag 8 januari 2006 02:22 schreef TehRockstar het volgende:
Aaron is hot.
ChristonZooo fout, met die rare hazenlip oid.
ik heb het niet over die kaartjes van vorige week vrijdag hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 02:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, laat mij lekker in die sloot liggen, ik sliep net zo lekker!
Sheeee;s everything to meeequote:
Oh my goddd, hoe hij vorige week danstequote:Op zondag 8 januari 2006 02:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Closet Case #1 maar Moluks of iets in die trant, dus zwaar gelovig dus dat duurt nog wel zeker 10 jaar voor die in de Reguliers uitgaat
quote:Op zondag 8 januari 2006 02:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar je bent altijd zo gezellig loeiend enthousiast!
die's wel ok jaquote:Op zondag 8 januari 2006 02:24 schreef Waxxer het volgende:
Een must-see film: Traffic
Maar hij is al vijf jaar oud![]()
Maar jullie MOETEN hem zien
quote:Op zondag 8 januari 2006 02:25 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Oh my goddd, hoe hij vorige week dansteAls dat niet 1 en al gay was
![]()
Jaja!! Januari weer een kansquote:Op zondag 8 januari 2006 02:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb het niet over die kaartjes van vorige week vrijdag hoor![]()
Nee, die heeft een gigantisch hoofd.quote:
Ik heb gisteren een film gezien genaamd 'Sebastian', het was een coming-out filmquote:Op zondag 8 januari 2006 02:24 schreef Waxxer het volgende:
Een must-see film: Traffic
Maar hij is al vijf jaar oud![]()
Maar jullie MOETEN hem zien
"pakt Creno bij z'n nekveld en stopt hem in bed"quote:
quote:
Was je bij de workshops? Was je soms bij elke show? Was je ook erbij tijdens de wildcardronde toen Sonny's haar zooo sexy zatquote:Op zondag 8 januari 2006 02:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mn gaydar ging tijdens de workshop al af.. ik stond voor zn neus en t was echt zo duidelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |