Nee, mijn zwart grijs gestreepte dansles sweatshirtquote:
roermond, 2 uur?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Gaan wij morgen samen naar de film dan?
Perhaps you should dance lessquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:36 schreef DennisMoore het volgende:
dansless
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, mijn zwart grijs gestreepte dansles sweatshirt
Soms krijg ik complimentjes om mijn dansen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:38 schreef Ang3l het volgende:
Perhaps you should dance less
Kweetnie, nooit gezien
Nee, tis meer een vest ei'k, met een capuchonquote:
Da's standaard dansles-materiaalquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Da's hip... en dat op jouw leeftijd.
Heheh, klinkt bekend, alleen heb ik nog steeds problemen met het vaste netwerkquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:44 schreef Andyvie het volgende:
Zo, en nu moet het draadloze netwerk het blijven doen, want anders word ik boos....zomaar ophouden te bestaan terwijl ik net even hier wil kijken
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:50 schreef Ang3l het volgende:
Da's standaard dansles-materiaal
hiphop heen ik mag dat met mijn leeftijd best
ik bedol, ik mag de liquid niet eens in
Ooooo danquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:52 schreef DennisMoore het volgende:
[..].
Zelfs ík heb zooi met capuchon. Dan mag jij dat ook.
dan hier de zwaai mode voor Vlarp ook op timer ingesteldquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:52 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga de sleeptimer op m'n tv aanzetten en dan langzaam indutten..
Mínstens!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:53 schreef Ang3l het volgende:
Ooooo danmag ik het nog minstens 10 jaar dragen
Neee doe maar 5 jaarquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ooooo danmag ik het nog minstens 10 jaar dragen
Soms is een aan en uit knop van een modem best handigquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heheh, klinkt bekend, alleen heb ik nog steeds problemen met het vaste netwerk
Ben er 3x geweest. Mwah. 1 avond echt vermaakt, de andere 2 avonden niet zo.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wees blij want die is echt alleen voor ECHTE desperado's![]()
het is in elk geval niet mijn kopje theequote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben er 3x geweest. Mwah. 1 avond echt vermaakt, de andere 2 avonden niet zo.
Iets waar jij pas over 9 jaar naar binnen magquote:
Het klinkt zaad-achtigquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de laatste hoop voor singles in regio Eindhoven![]()
ja dat is daar in de aanbieding, het is een overschots marktquote:
Ik ben geen 9.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iets waar jij pas over 9 jaar naar binnen mag
Meen je dat? Wat triest.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee eisen liggen daar wat hoger wat leeftijd betreft slimmerik![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 00:20 schreef Andyvie het volgende:
Zo, ik zit weer met lekkere muziek op de bank. VH1 blijft op zaterdagavond toch een heerlijke zender om naar te kijken/luisteren, met al die discomuziek
Nee, dan schrikt de kat die op schoot ligtquote:Op zondag 8 januari 2006 00:24 schreef TehRockstar het volgende:
[..]Andyvie, sta je stiekem te daaaaaaaaansen?
Dacht ik ook aan.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:28 schreef DennisMoore het volgende:
Toontje Lager - Stiekem gedanst.mp3
18.00 dan?quote:
Maar jij was niet in beeldquote:Op zondag 8 januari 2006 01:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Idols was leeeuheeeukj
Serge is geil
Nee Rexona had t lekker geregeldquote:
Het was dus niet zo FRIS geregeldquote:Op zondag 8 januari 2006 01:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee Rexona had t lekker geregeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |