ja, maar k heb er gevoelens bij, vandaar...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, tis anouk maarmisschien wel eens goed dat het nr niet gezongen wordt door een blaaskakerige haagse arrogante kapsones-bitch
Jij doos...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Danku danku..
*Idols backstage kijk*
Neuh.. morgen wel naar de film..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:32 schreef Waxxer het volgende:
Ik denk die Vlarp staat wel weer ergens te swingen!
Wanneer ben ik weer daar?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:32 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Dat weet ik, hoef je niet te zeggen![]()
Ik Smoothly van raccoon, of You gotta be van Des'Reequote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:15 schreef Waxxer het volgende:
Idols
Ik doe volgend jaar mee en dan zing ik Band on the Run
bijjjjna!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
I see.... I see a Y.... Is it Yolande? Y... o... Is it Jos? Yoska...?
Ik weet uit m'n hoofd niet meer hoe het ook alweer verder gaat..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:36 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
And when Mr. Bigglesworth gets upset...
Then Dr. Evil gets upset... and you what happens then...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik weet uit m'n hoofd niet meer hoe het ook alweer verder gaat..
nee, yvoquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
I see.... I see a Y.... Is it Yolande? Y... o... Is it Jos? Yoska...?
Hij leeft nu ja...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Okay... Is he living right now......?
*de geesten één voor één afga*![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Yoow...
Tjoow...
Trust... Tros... Y... Niehe...
Is it Yvo? Yvo Niehe?
Nonononononononono!!!quote:
Ik kan ze niet voor je opwarmen..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:45 schreef Sunjammer het volgende:
En ik heb koude voeten.
Och arme jij, vol goede moed moeders overtuigd dat je lang mocht opblijven, want er komt een Fokker op TVquote:
En dat allemaal um zonstquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:51 schreef TehRockstar het volgende:
Nee, nu heb ik dat hele kut-idols gekeken met die tenenkrommende teringhoer Chantal Jansen.
Ik vind 'r leuk. Ze is een beetje raar met taal soms, maar ze is wel grappig en leuker dan Dooske.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:51 schreef TehRockstar het volgende:
Nee, nu heb ik dat hele kut-idols gekeken met die tenenkrommende teringhoer Chantal Jansen.
Geef mij Tooske dan maarquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind 'r leuk. Ze is een beetje raar met taal soms, maar ze is wel grappig en leuker dan Dooske.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |