Dat bier schijnt tegenwoordig een schaars goed te zijn bij de AH. Ik zeg: niet opdrinken... bewaren!quote:
Neequote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:55 schreef wonderer het volgende:
Is CDP al op tv geweest? Ik was het vergeten.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Alleen kabouter Plop op de achtergrond
Ik ontdekte dat ik alleen je mobiele nummer nog heb... ik had eerst ook het nummer van je kantoor-aan-huisquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:57 schreef Parleur het volgende:
[..]
![]()
Dat was een uiterst ongelukkige samenloop van diverse niet nader te noemen omstandigheden!
Ja, rond mijn tepels.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:01 schreef Parleur het volgende:
Het zit je écht dwars he?
Heb je soms lipstick op?
Ik dacht al zoiets te zien. En dat hoerig blauw staat leuk bij je ogen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, rond mijn tepels.
Hoerig blauw.
geen eyeliner maar wel mascara!quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:04 schreef keizerpinguin het volgende:
geen eyeliner maar wel mascara!grapje!!
![]()
ach sommige mannen moeten er make-up voor gebruiken jij bent zo naturel!!!![]()
Lucky basterd!![]()
clubje oprichten ervoor?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:00 schreef Cairon het volgende:
I'm having a down-period... again.
ik moet gewoon geen verwachtingen of hoop hebben, dan blijft mijn uitzichtsloze leventje stabiel en slecht ongemakkelijk ongelukkig, dragelijk miserabel.
oh okquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En mijn lievelingskleur is turqoise.
Strak strak in m'n traininspak pak kijk eens hoe ik hak hakquote:
Meid toch?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:16 schreef Ang3l het volgende:
Zit ik verdomme al de hele dag gay.nl te bekijken en me af te vragen waarom ik nog geen berichtje terug heb. Post ik net weer een bericht... zie ik dat de history leeg isheb ik gewoon helemaal niks gestuurd vannacht
![]()
hoe dronken was je!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:16 schreef Ang3l het volgende:
Zit ik verdomme al de hele dag gay.nl te bekijken en me af te vragen waarom ik nog geen berichtje terug heb. Post ik net weer een bericht... zie ik dat de history leeg isheb ik gewoon helemaal niks gestuurd vannacht
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |