je gaat bij voorbaat uit dat alles dat met geesten en paranormaalheid te maken heeft echt is?quote:Op zondag 8 januari 2006 12:36 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
maybe....ik weet het niet. Dat de site er niet echt serieus uit ziet zegt niets
Dit vindt ik ook niet nodig zij kunnen dat zelf ook wel doen zonder die wantrouwige skeptici....quote:Op zondag 8 januari 2006 12:46 schreef M_Schtoppel het volgende:
Irene heeft de opzet ook helemaal verkeerd aangepakt. Zij had gewoon iemand van Skepsis de lokatie moeten laten bepalen waar ze Robbert mee naar toe zouden nemen. Desnoods was hij meegegaan. Dan hadden we nu ook dit gezeur niet gehad dat iedereen denkt dat Robbert misschien vantevoren informatie van internet had opgezocht. Robbert had echter niet moeten weten dat er iemand van Skepsis meeging.
De vliegenier stamt inderdaad uit de jaren 40 of begin 50 tot die tijd hadden de ufo's sigaarvormige of bolvormige verschijnselen. Kijk maar naar de Foo Fighters zo rond de WO llquote:Op zondag 8 januari 2006 02:09 schreef 2030rd het volgende:
[..]
Tenzij ET en je vliegenier rond 1940 ingeprent hebben, is je verhaaltje onzin.
ja laat ze zelf maar zeggen dat ze niet de zaakoplihten en vooral niet die mensen die er kritisch tegenaan kijkenquote:Op zondag 8 januari 2006 12:51 schreef pikki het volgende:
[..]
Dit vindt ik ook niet nodig zij kunnen dat zelf ook wel doen zonder die wantrouwige skeptici....
Zelfs met de camera, te laten checken op voorhand en dit te filmen gaat dat en te zorgen dat er genoeg mensen meekijken als het gefilmd wordt .
Hou die skeptici maar buiten de deur, want dan krijg je pas fraude ....
Sorry maar dat is dom gelul want het ongelovige Nederlandse volk gelooft zo'n skeptikus 1000 keer eerder als hij zegt dat Robbert niet weet waar hij naar toe ging dan Irene Moors.quote:Op zondag 8 januari 2006 12:51 schreef pikki het volgende:
[..]
Dit vindt ik ook niet nodig zij kunnen dat zelf ook wel doen zonder die wantrouwige skeptici....
Zelfs met de camera, te laten checken op voorhand en dit te filmen gaat dat en te zorgen dat er genoeg mensen meekijken als het gefilmd wordt .
Hou die skeptici maar buiten de deur, want dan krijg je pas fraude ....
Wat grappig.. je wordt aan de lopende band beinvloed [gemanipuleerd], [hoeft niet eens bewust te gebeuren] en dan hoef je niet eens onder hypnose te zijn. Hypnose maakt je alleen nog gevoeliger voor onderbewuste beinvloeding.quote:Op zondag 8 januari 2006 12:06 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Hypnose heeft altijd al een negatieve bijklank gehad, mede dankzij de sceptici. Echter, hypnose maakt iedereen mee in het dagelijks leven. Zelfs het lezen van een boek en luisteren van een muziekstuk kun je al hypnose noemen. Iemand kan niet gemanipuleerd worden door een ander persoon onder hypsnose :S in tegenstelling wat men vaak denkt![]()
Irene Moors is wel 100 % te vertrouwen, want zij is ook bekend met paranormale krachten, en zij kan magnetiseren ......dus is het normaal dat zij zeer goed in het verhaal van Robbert's kunnen kan inkomen .......en er volledig achter staat ....ohhh ..quote:Op zondag 8 januari 2006 12:59 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Sorry maar dat is dom gelul want het ongelovige Nederlandse volk gelooft zo'n skeptikus 1000 keer eerder als hij zegt dat Robbert niet weet waar hij naar toe ging dan Irene Moors.
Ooooooooooh, nee, had dat dan gezegd !quote:Op zondag 8 januari 2006 13:02 schreef pikki het volgende:
[..]
Irene Moors is wel 100 % te vertrouwen, want zij is ook bekend met paranormale krachten, en zij kan magnetiseren ......
als ik haar reacties op tv zo zag ben ik er niet van overtuigd dat ze hemt 100% gelooft. ze heeft wel een integere uitstraling maar ze werkt gewoon bij een commercieel bedrijf... programma's is haar werk. punt.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:02 schreef pikki het volgende:
[..]
Irene Moors is wel 100 % te vertrouwen, want zij is ook bekend met paranormale krachten, en zij kan magnetiseren ......dus is het normaal dat zij zeer goed in het verhaal van Robbert's kunnen kan inkomen .......en er volledig achter staat ....ohhh ..een eerlijk mens is zij in mijn ogen ....
quote:Op zondag 8 januari 2006 13:07 schreef M_Schtoppel het volgende:
Pikki snapt mij niet. Dat JIJ vindt dat te vertrouwen is is tot daar aan toe. Maar als een skeptikus (die ik ook tot op mijn bot haat) het Nederlandse volk op televisie kan vertellen dat Robbert echt niet wist waar hij naar toe ging, dan is dat WEL geloofwaardig omdat het onwaarschijnlijk is dat hij de boel als skeptikus ook zou bedonderen.
Of hij moet van Irene een vette blowjob hebben ontvangen maar dat lijkt mij niet helemaal in de lijn der verwachting.
Skeptici komen naar voren met "goedkope" argumenten , en in hunzelf weten zij maar al te goed dat deze fenomenen bestaan ....opzettelijke debunking, daar gaat het om ...misleiders , niet meer, niet minder ...quote:Op zondag 8 januari 2006 13:07 schreef M_Schtoppel het volgende:
Pikki snapt mij niet. Dat JIJ vindt dat te vertrouwen is is tot daar aan toe. Maar als een skeptikus (die ik ook tot op mijn bot haat) het Nederlandse volk op televisie kan vertellen dat Robbert echt niet wist waar hij naar toe ging, dan is dat WEL geloofwaardig omdat het onwaarschijnlijk is dat hij de boel als skeptikus ook zou bedonderen.
Of hij moet van Irene een vette blowjob hebben ontvangen maar dat lijkt mij niet helemaal in de lijn der verwachting.
Pikki geloof jij echt dat op de foto's buitenaardse wezens staan? Geloof jij echt dat het een echte non was die op die foto stond? Geloof jij echt dat de graancircels door lichtbollen zijn gemaakt?quote:Op zondag 8 januari 2006 13:10 schreef pikki het volgende:
[..]
Skeptici komen naar voren met "goedkope" argumenten , en in hunzelf weten zij maar al te goed dat deze fenomenen bestaan ....opzettelijke debunking, daar gaat het om ...misleiders , niet meer, niet minder ...![]()
De matige skepper, is idd een twijfelaar , ....maar de zware skepper is een opzettelijke debunker ....quote:Op zondag 8 januari 2006 13:12 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nee man, dat geloof ik niet. Zij zijn zo extreem in hun debunken juist OMDAT ze er totaal niet in geloven. Wat hen daarmee meteen ook niet objectief maakt, zoals ze zo vaak beweren.
Alles is 100 % echt : zoals het erop staatquote:Op zondag 8 januari 2006 13:14 schreef Tulio het volgende:
[..]
Pikki geloof jij echt dat op de foto's buitenaardse wezens staan? Geloof jij echt dat het een echte non was die op die foto stond? Geloof jij echt dat de graancircels door lichtbollen zijn gemaakt?
Tulio.![]()
met dit soort opmerkingen schiet je geloofwaardigheid omlaagquote:Op zondag 8 januari 2006 13:16 schreef pikki het volgende:
[..]
Alles is 100 % echt : zoals het erop staat![]()
Bij mij werkte het niet, maar het werkt ook niet bij iedereen. We zien niet alleen bewust, wij zien ook onbewust. Dus jij hebt de man wel gezien maar onbewust. Hij spreekt ook je onbewuste aan en zo werkt dat ook allemaal. Hij geeft in zijn communicatie onbewuste boodschappen en hij is hier heel goed in.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:15 schreef M_Schtoppel het volgende:
Trouwens, heel even off-topic. Ik koos inderdaad bij Derren de man met de snor en baard. Dat deed ik omdat dat het makkelijkst te onthouden was, de rest had dat immers niet.
En NIET zoals Derren beweerde, omdat links onderin beeld diezelfde man voorbij liep. Daar keek ik niet eens naar, dus heb ik hem ook niet gezien.
Typisch weer misleiding van een goochelaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |