Auwquote:
Dat heeft ie ook in een klap afgeleerdquote:
Als je BBC 1 opzet, zie je dat het net begonnen isquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja, om 13.10. Of 12.10, maar daar zijn ze nog niet over uit
ik vond de 33 euro die ik moest betalen al veel voor de volgende ronde CL, maar 43quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Fris en fruitig hier, was gisteren wel anders.
Net een sms, kaarten voor Ajax Inter zijn binnen. 43 euro...
Sommige normale vakken gaan voor 56quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vond de 33 euro die ik moest betalen al veel voor de volgende ronde CL, maar 43
¤ 5 tot ¤ 10 voor het stadionquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Nu nog maar even kijken wat ze voor de uitwedstrijd kosten...
Zoals ik het heb, tondeuse op 3mm en klaarquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:44 schreef Bluezz het volgende:
Good day
Zo naar de kapper, wat zal ik eens voor modelletje uitzoeken
Er waren wat vakker goedkoper, maar al uitverkocht.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:44 schreef Bos81 het volgende:
Is die 43 Euro de goedkoopste prijsklasse of zijn er goedkopere kaarten?
MIsschien mag ie nog wel iemand meenemen, maar ik kan het niet vragen, want hij hangt nu ergens boven Egypte...quote:
Ja Doeiiiiiiiiiiiiiquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:44 schreef clauwheee het volgende:
Oe leuk Bluezzie, krijgen we een fotooooooooooooooooooo???
kan golfer dat niet voor jou doen?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:44 schreef Bluezz het volgende:
Good day
Zo naar de kapper, wat zal ik eens voor modelletje uitzoeken
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:44 schreef Bos81 het volgende:
Is die 43 Euro de goedkoopste prijsklasse of zijn er goedkopere kaarten?
Avé.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:48 schreef JaWi het volgende:
Regel een heel vliegtuig!
Maar ik moet ff wat spullen kopen en de pasfoto's laten maken en om 3 uur verwachten ze me weer in de kroeg.
Avé.
Zullen we dat maar niet doenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:48 schreef pascalheister het volgende:
kan golfer dat niet voor jou doen?
met of zonder uitgroei?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja Doeiiiiiiiiiiiii
Gewoon hetzelfde maar dan korter, zeg ik altijd
Iek bin droevik zegt zequote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:49 schreef pascalheister het volgende:
Welke drol heeft aan Madonna uitgelegd dat sorry "ik ben droevig" betekend in het nederlands![]()
Terecht dat hier geen reactie bij zit, ik snap zelf ook geen donder van wat ik zeiquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Godver, nog nerds die weten waar ik in mijn Engelse wordversie de knop "tekstrichting: Justify" kan vinden?
Doodzwijgenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Terecht dat hier geen reactie bij zit, ik snap zelf ook geen donder van wat ik zei
[Hools] Het VBL-café #431 - Nu zonder uitgroei!!!!!!quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:58 schreef TerroRobbie het volgende:
ratje
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:55 schreef rubbereend het volgende:
[Hools] Het VBL-café #431 - Nu zonder uitgroei!!!!!!
helaas zijn de foto's van je uitgroei weg
Jep, hier in het Brabants Dagblad ookquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:00 schreef rubbereend het volgende:
vandaag stond er trouwens een leuk stuk over FC United in de Gelderlander, dus het zal ook wel in de andere GPD bladen staan
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]gekkie.
Het moet zo worden als de 2e foto in mijn fotoboek.
Dus niet met zonnebril maar die andere
(Ikkie)
Maar ik zie dat je al langs geweest bent
En dndiek ook
Mooi kruisjequote:
Dat was echt een helden actiequote:Vier jongere gasten van de HK dennbosch die alle vier tegelijk omkeken toen er: HEY BOSCHEBOLLEN! geroepen werd, was erg lache. Twee moesten door de ME uit de fanshop ontzet worden. De twee andere kregen slaag, de een op het parkeerterrein, de andere rende op de Lunetstraat tussen het stilstaande verkeer door. Toen die nie meer kon probeerde hij bij een willekeurig auto op de achterbank te komen. Hij werd er gelijk weer uitgetrokken en kreeg slaag.
fotoboek... 'Neen, ben het niet met alles wat ze doen eens. 'quote:
Whehe!quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Jones & Stephenson - The First Rebirth (Full Version)
Nou Jawiquote:Amsterdamse horecaondernemers mogen tijdens het wereldkampioen-schap voetbal in juni en juli geen videoschermen of biertaps in de open lucht plaatsen. Burgemeester Job Cohen heeft dat op advies van de hoofdstedelijke politie besloten. Verschillende ondernemers hadden verzocht om verruiming van hun mogelijkheden.
Televisieschermen aan de gevel of het plaatsen van een tv-toestel op een terras trekt echter groepen aan die op de openbare weg alcohol zullen nuttigen, zo vreest Cohen. "Dit heeft nadelige effecten op de openbare orde en de (verkeers)veiligheid rond de schermen." Ook langere openingstijden worden niet getolereerd. Aangezien de voetbalwedstrijden in alle gevallen vóór sluitingstijd zijn afgelopen is daar geen reden toe, stelt Cohen.
De verschillende uitbaters reageren teleurgesteld. "In principe mag niks in Amsterdam, dus dan zal een buitentap ook wel niet mogen. Allemaal regeltjes. Als je de muziek aanzet, moeten de deuren dicht. Het versieren van de gevel, daar beginnen we al niet meer aan. Nee, het is niet meer leuk op het Rembrandtplein. Als je hier naar buiten kijkt, is het net een begraafplaats", zegt Ruud Schiphorst van Hof van Holland op het Rembrandtplein. Jan Kruiter van de ondernemersvereniging Rembrandtplein zou dolgraag 'een leuk feestje bouwen' op het plein als Oranje het in dit WK ver schopt. "Maar daarvoor moet je een speciaal verzoek bij de burgemeester doen. Dan zegt hij ja of nee. En uit ervaring weten we: het antwoord is nee."
Neem gelijk voor ons even wat boodschappen mee, dan hoeven wij er niet weer uit.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:42 schreef clauwheee het volgende:
Wij gaan even boodschappen doen, misschien dat ik van wat frisse lucht wakker kan worden...!
Nog steeds bezigquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Goddomme zeg, corrector bij je clubblaadje is kut. Ik ben al bijna 2 uur stukjes aan het corrigeren, juiste lettertype, titelbalkjes goed, spelling juiste volgorde en dat soort dingen ...
Dan is er een voorbeeldstukje hoe mensen het moeten aanleveren, formaat, lettertype e.d maar luisteren? Ho maar
Dus dat wordt een leeg clubbladquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Het voltallige bestuur, elke maand verantwoordelijk voor een stuk over het wel en wee van hun bestuurstaak, is skieen. Met 1 stukje van de 5 ingeleverd
Men, moet ik dat er ook nog bij gaan tillen?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Neem gelijk voor ons even wat boodschappen mee, dan hoeven wij er niet weer uit.
Nee, de officiele bestuurstukken (op Van de Voorzitter na) zullen wle gewoon ontbrekenquote:
Zo wit als sneeuwquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:57 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Nee, de officiele bestuurstukken (op Van de Voorzitter na) zullen wle gewoon ontbreken![]()
Was het maar waar!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
hehehe, ik denk je hebt een schat gevonden ofzo.. of de loterij gewonnen![]()
Voetballen in de zilte zeelucht, altijd fijnquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Vitesse 2-2 tegen het altijd lastige Spakenburg
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:42 schreef VoreG het volgende:
Whehe ik ben allergisch voor kunst kerstbomen, moest net al die takken versjouwen en nu zitten er allemaal rare vlekken en bulten op m'n armen. Nooit meer kerstspullen opruimen
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Jones & Stephenson - The First Rebirth (Full Version)
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |