Dioon, jij hierquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:08 schreef Dione-de-Graaff het volgende:
Wie lieffies?
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:26 schreef popolon het volgende:
Hallo.
Ik heb zo'n beetje al m'n VBL topics nou uit m'n AT.
Kom ik hier nog af en toe even kijken.
Nachtbrakers zijn stoer.
Awesome.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:00 schreef Eilanden het volgende:
Hey Popo-Yank! How's life in the States?
Slaapsequote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:03 schreef popolon het volgende:
[..]
Awesome.
Maar ik ga nu eens kijken of m'n bed er nog staat.
quote:
goede film idd, R1 dvd ligt hier al een tijdjequote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:23 schreef FrankyMcG het volgende:
Morguh!
Gisteren de film Crash gezien, echt een super film!
Vandaag de laatste klusmiddag in de villa!
Nope helaas, straks nog even naar mn eigen clubske, maar nu eerst: schoolquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:26 schreef methodmich het volgende:
Morgen!
Rondje op kosten van Patrick de Guchteneire.
Sandman, ga je nog naar Kloetinge of Hoek kijken?
http://frontpage.fok.nl/column/3626/1
Ja, je moet het kunnen betalen he, maar wat een prijzen zegquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Fris en fruitig hier, was gisteren wel anders.
Net een sms, kaarten voor Ajax Inter zijn binnen. 43 euro...
Ïk haal op de dag zelf wel een goedkoop kaartje, anders kan ik van die 45 euro mooi in het home kijkenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:47 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja, je moet het kunnen betalen he, maar wat een prijzen zeg![]()
Jij wilt naar het voetbal gaan zeker?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:48 schreef JaWi het volgende:
Godenmorgen.
Straks even pasfoto's laten maken!
Ik heb ze wel eens goedkoper gehad ja...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:47 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja, je moet het kunnen betalen he, maar wat een prijzen zeg![]()
Ja, ik help ze een handje. De foto's die ze nu hebben voldoen niet aan de norm denk ikquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:49 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Jij wilt naar het voetbal gaan zeker?
Vuurrwerkfoto's?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:51 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja, ik help ze een handje. De foto's die ze nu hebben voldoen niet aan de norm denk ik.
en je ziet nog tien keer beter voetbal zekerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:40 schreef methodmich het volgende:
Dat is een aardig bedrag.
Zeg maar tien keer zoveel als wat ik vanmiddag betaal.
Tegen Hoek? Dat lijkt me nietquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en je ziet nog tien keer beter voetbal zeker![]()
Nou, dat denk ik niet. Hoewel het niveau van Ajax het afgelopen half jaar niet altijd over hield.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en je ziet nog tien keer beter voetbal zeker![]()
Ja het houdt mij helaas uit het stadionquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik heb ze wel eens goedkoper gehad ja...
België ingaanquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:00 schreef JaWi het volgende:
Hier is nog nergens leuk voetbal in de buurt. Geen wedstrijd, geen kantine.
Dan maar gewoon naar de kroeg.
Huizen speelt niet?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:00 schreef JaWi het volgende:
Hier is nog nergens leuk voetbal in de buurt. Geen wedstrijd, geen kantine.
Dan maar gewoon naar de kroeg.
Nee ook niet, Spakenburg wel, tegen Vitesse.quote:
Daar begint het voetbal tenminste weer vandaag. Naja verschillende 2de klassers beginnen weer.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:04 schreef JaWi het volgende:
[..]
Alleen als ik naar Spanje of Frankrijk ga met de auto.
Ja, ik heb alleen geen zin om er heen te gaanquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:05 schreef methodmich het volgende:
Spakenburg - Vitesse is wel leuk, moet 0-6 ofzo kunnen worden. Makkelijk.
Was er niks van voetbal op de BBC vandaag?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:06 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja, ik heb alleen geen zin om er heen te gaan.
Dus heb je weer wat te doen!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:16 schreef JaWi het volgende:
13.10 van de FA Cup derde ronde: Hull City - Aston Villa in Hull, aftrap om 13.30.
18.25 van de FA Cup derde ronde: Luton - Liverpool in Luton, aftrap om 18.30.
Aah dankquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:16 schreef JaWi het volgende:
13.10 van de FA Cup derde ronde: Hull City - Aston Villa in Hull, aftrap om 13.30.
18.25 van de FA Cup derde ronde: Luton - Liverpool in Luton, aftrap om 18.30.
Ik zit al volgeboekt tot morgenochtendquote:
Heb het van tvgids.nl, is BBC 1, tijden zou ik niet kunnen zeggenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:17 schreef Vom het volgende:
[..]
Aah dank![]()
Engelse tijden of nederlandse?
Op de BBC-site staat 12.10. Dus 13.10 Nederlandse tijdquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:19 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik zit al volgeboekt tot morgenochtend.
[..]
Heb het van tvgids.nl, is BBC 1, tijden zou ik niet kunnen zeggen.
Het zijn NL tijden, altijd handig de bbc websitequote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:19 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik zit al volgeboekt tot morgenochtend.
[..]
Heb het van tvgids.nl, is BBC 1, tijden zou ik niet kunnen zeggen.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Op de BBC-site staat 12.10. Dus 13.10 Nederlandse tijdClautje
Puur toeval, wel grappigquote:
south park the moviequote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:09 schreef JaWi het volgende:
Weet iemand een leuk filmpje om te huren?
Dat klinkt zinderend! Veel plezier bij dit topvoetbalquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:32 schreef DarkShine het volgende:
Ik ga mee eens klaarmaken voor mijn 2 wedstrijden vandaag.
Vooral de 2de is speciaal, waar KVM failliet leek te gaan ging Lommel daadwerkelijk failliet. Beide maakten een doorstart, Lommel fuseerde welliswaar tot KVSK United, in 3de klasse waar beide vorig seizoen kampioen speelden (KVM in 3a en KVSK in 3b). KVM werd uiteindelijk algeheel kampioen 3de klasse (KVM 2-1 KVSK), nu is KVSK herfstkampioen en staat het alleen op kop, KVM staat 1-na-laatste, 17de...
Friet op dit tijdstip?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:28 schreef methodmich het volgende:
Zo, ga er eens wat friet ingooien en dan vanmiddag een heuse interland.
ASWH - Hoek.
België, Belgiëeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Fijne middag allen, JaWi succes in het zoeken van iets leuks!
Je 47 jarige collega komt langs?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:32 schreef JaWi het volgende:
[..]
Niet zo geschikt om met 'een vriendin' te kijken.
Top zal het niet zijn, wel een lekker feestje!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:33 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dat klinkt zinderend! Veel plezier bij dit topvoetbal!
quote:
Laatste stuk even meegepiktquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:42 schreef pascalheister het volgende:op 3FM voorziet Eddy Zoey het nummer Nothing else Matters van Lucie Silvas even van gitaar
Hehehequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |