en je ziet nog tien keer beter voetbal zekerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:40 schreef methodmich het volgende:
Dat is een aardig bedrag.
Zeg maar tien keer zoveel als wat ik vanmiddag betaal.
Tegen Hoek? Dat lijkt me nietquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en je ziet nog tien keer beter voetbal zeker![]()
Nou, dat denk ik niet. Hoewel het niveau van Ajax het afgelopen half jaar niet altijd over hield.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en je ziet nog tien keer beter voetbal zeker![]()
Ja het houdt mij helaas uit het stadionquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik heb ze wel eens goedkoper gehad ja...
België ingaanquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:00 schreef JaWi het volgende:
Hier is nog nergens leuk voetbal in de buurt. Geen wedstrijd, geen kantine.
Dan maar gewoon naar de kroeg.
Huizen speelt niet?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:00 schreef JaWi het volgende:
Hier is nog nergens leuk voetbal in de buurt. Geen wedstrijd, geen kantine.
Dan maar gewoon naar de kroeg.
Nee ook niet, Spakenburg wel, tegen Vitesse.quote:
Daar begint het voetbal tenminste weer vandaag. Naja verschillende 2de klassers beginnen weer.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:04 schreef JaWi het volgende:
[..]
Alleen als ik naar Spanje of Frankrijk ga met de auto.
Ja, ik heb alleen geen zin om er heen te gaanquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:05 schreef methodmich het volgende:
Spakenburg - Vitesse is wel leuk, moet 0-6 ofzo kunnen worden. Makkelijk.
Was er niks van voetbal op de BBC vandaag?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:06 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja, ik heb alleen geen zin om er heen te gaan.
Dus heb je weer wat te doen!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:16 schreef JaWi het volgende:
13.10 van de FA Cup derde ronde: Hull City - Aston Villa in Hull, aftrap om 13.30.
18.25 van de FA Cup derde ronde: Luton - Liverpool in Luton, aftrap om 18.30.
Aah dankquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:16 schreef JaWi het volgende:
13.10 van de FA Cup derde ronde: Hull City - Aston Villa in Hull, aftrap om 13.30.
18.25 van de FA Cup derde ronde: Luton - Liverpool in Luton, aftrap om 18.30.
Ik zit al volgeboekt tot morgenochtendquote:
Heb het van tvgids.nl, is BBC 1, tijden zou ik niet kunnen zeggenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:17 schreef Vom het volgende:
[..]
Aah dank![]()
Engelse tijden of nederlandse?
Op de BBC-site staat 12.10. Dus 13.10 Nederlandse tijdquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:19 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik zit al volgeboekt tot morgenochtend.
[..]
Heb het van tvgids.nl, is BBC 1, tijden zou ik niet kunnen zeggen.
Het zijn NL tijden, altijd handig de bbc websitequote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:19 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik zit al volgeboekt tot morgenochtend.
[..]
Heb het van tvgids.nl, is BBC 1, tijden zou ik niet kunnen zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |