Dioon, jij hierquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:08 schreef Dione-de-Graaff het volgende:
Wie lieffies?
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:26 schreef popolon het volgende:
Hallo.
Ik heb zo'n beetje al m'n VBL topics nou uit m'n AT.
Kom ik hier nog af en toe even kijken.
Nachtbrakers zijn stoer.
Awesome.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:00 schreef Eilanden het volgende:
Hey Popo-Yank! How's life in the States?
Slaapsequote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:03 schreef popolon het volgende:
[..]
Awesome.
Maar ik ga nu eens kijken of m'n bed er nog staat.
quote:
goede film idd, R1 dvd ligt hier al een tijdjequote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:23 schreef FrankyMcG het volgende:
Morguh!
Gisteren de film Crash gezien, echt een super film!
Vandaag de laatste klusmiddag in de villa!
Nope helaas, straks nog even naar mn eigen clubske, maar nu eerst: schoolquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:26 schreef methodmich het volgende:
Morgen!
Rondje op kosten van Patrick de Guchteneire.
Sandman, ga je nog naar Kloetinge of Hoek kijken?
http://frontpage.fok.nl/column/3626/1
Ja, je moet het kunnen betalen he, maar wat een prijzen zegquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Fris en fruitig hier, was gisteren wel anders.
Net een sms, kaarten voor Ajax Inter zijn binnen. 43 euro...
Ïk haal op de dag zelf wel een goedkoop kaartje, anders kan ik van die 45 euro mooi in het home kijkenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:47 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja, je moet het kunnen betalen he, maar wat een prijzen zeg![]()
Jij wilt naar het voetbal gaan zeker?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:48 schreef JaWi het volgende:
Godenmorgen.
Straks even pasfoto's laten maken!
Ik heb ze wel eens goedkoper gehad ja...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:47 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja, je moet het kunnen betalen he, maar wat een prijzen zeg![]()
Ja, ik help ze een handje. De foto's die ze nu hebben voldoen niet aan de norm denk ikquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:49 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Jij wilt naar het voetbal gaan zeker?
Vuurrwerkfoto's?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:51 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja, ik help ze een handje. De foto's die ze nu hebben voldoen niet aan de norm denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |