abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33797450
Ik ben ook even weze voyeuren
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_33797458
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:05 schreef Superheld het volgende:
[afbeelding]

Mooi kruisje
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_33797477
Een gert kruysje?

Klik
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_33797598
quote:
Vier jongere gasten van de HK dennbosch die alle vier tegelijk omkeken toen er: HEY BOSCHEBOLLEN! geroepen werd, was erg lache. Twee moesten door de ME uit de fanshop ontzet worden. De twee andere kregen slaag, de een op het parkeerterrein, de andere rende op de Lunetstraat tussen het stilstaande verkeer door. Toen die nie meer kon probeerde hij bij een willekeurig auto op de achterbank te komen. Hij werd er gelijk weer uitgetrokken en kreeg slaag.
Dat was echt een helden actie
pi_33797713
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:11 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Dat was echt een helden actie
fotoboek... 'Neen, ben het niet met alles wat ze doen eens. '
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 7 januari 2006 @ 14:24:00 #156
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33797952

DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_33797965
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:24 schreef rubbereend het volgende:
[afbeelding]
Whehe!
pi_33797966
Whehehe sterk
In Southern Sun
pi_33798119
pi_33798556
Whehe ik ben allergisch voor kunst kerstbomen, moest net al die takken versjouwen en nu zitten er allemaal rare vlekken en bulten op m'n armen. Nooit meer kerstspullen opruimen
pi_33798620
Jones & Stephenson - The First Rebirth (Full Version)

In Southern Sun
  zaterdag 7 januari 2006 @ 14:46:27 #162
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_33798712
Goddomme zeg, corrector bij je clubblaadje is kut. Ik ben al bijna 2 uur stukjes aan het corrigeren, juiste lettertype, titelbalkjes goed, spelling juiste volgorde en dat soort dingen ...

Dan is er een voorbeeldstukje hoe mensen het moeten aanleveren, formaat, lettertype e.d maar luisteren? Ho maar
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_33798729
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Jones & Stephenson - The First Rebirth (Full Version)

West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_33798733
Bij ons doet geloof ik niemand dat aan het clubblad te zien
In Southern Sun
pi_33798738
dvdtje erin gooit
pi_33798953
quote:
Amsterdamse horecaondernemers mogen tijdens het wereldkampioen-schap voetbal in juni en juli geen videoschermen of biertaps in de open lucht plaatsen. Burgemeester Job Cohen heeft dat op advies van de hoofdstedelijke politie besloten. Verschillende ondernemers hadden verzocht om verruiming van hun mogelijkheden.

Televisieschermen aan de gevel of het plaatsen van een tv-toestel op een terras trekt echter groepen aan die op de openbare weg alcohol zullen nuttigen, zo vreest Cohen. "Dit heeft nadelige effecten op de openbare orde en de (verkeers)veiligheid rond de schermen." Ook langere openingstijden worden niet getolereerd. Aangezien de voetbalwedstrijden in alle gevallen vóór sluitingstijd zijn afgelopen is daar geen reden toe, stelt Cohen.

De verschillende uitbaters reageren teleurgesteld. "In principe mag niks in Amsterdam, dus dan zal een buitentap ook wel niet mogen. Allemaal regeltjes. Als je de muziek aanzet, moeten de deuren dicht. Het versieren van de gevel, daar beginnen we al niet meer aan. Nee, het is niet meer leuk op het Rembrandtplein. Als je hier naar buiten kijkt, is het net een begraafplaats", zegt Ruud Schiphorst van Hof van Holland op het Rembrandtplein. Jan Kruiter van de ondernemersvereniging Rembrandtplein zou dolgraag 'een leuk feestje bouwen' op het plein als Oranje het in dit WK ver schopt. "Maar daarvoor moet je een speciaal verzoek bij de burgemeester doen. Dan zegt hij ja of nee. En uit ervaring weten we: het antwoord is nee."
Nou Jawi
pi_33798977
Belachelijke regel indd..
In Southern Sun
  zaterdag 7 januari 2006 @ 15:04:53 #168
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_33799315
Amsterdam op zijn smalst.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_33799637
Ben het beu.

Biertje bij de voetbal halen gaat
In Southern Sun
pi_33800429
hoi
pi_33800453
SCHat
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_33800552
Wij gaan even boodschappen doen, misschien dat ik van wat frisse lucht wakker kan worden...!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  zaterdag 7 januari 2006 @ 15:44:53 #173
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_33800630
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 15:42 schreef clauwheee het volgende:
Wij gaan even boodschappen doen, misschien dat ik van wat frisse lucht wakker kan worden...!
Neem gelijk voor ons even wat boodschappen mee, dan hoeven wij er niet weer uit.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 7 januari 2006 @ 15:53:18 #174
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_33800930
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Goddomme zeg, corrector bij je clubblaadje is kut. Ik ben al bijna 2 uur stukjes aan het corrigeren, juiste lettertype, titelbalkjes goed, spelling juiste volgorde en dat soort dingen ...

Dan is er een voorbeeldstukje hoe mensen het moeten aanleveren, formaat, lettertype e.d maar luisteren? Ho maar
Nog steeds bezig

Het voltallige bestuur, elke maand verantwoordelijk voor een stuk over het wel en wee van hun bestuurstaak, is skieen. Met 1 stukje van de 5 ingeleverd
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_33800996
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 15:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:

Het voltallige bestuur, elke maand verantwoordelijk voor een stuk over het wel en wee van hun bestuurstaak, is skieen. Met 1 stukje van de 5 ingeleverd
Dus dat wordt een leeg clubblad
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')