Je hebt t gevondenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:04 schreef Just-Dennis het volgende:
weet nt niet meer precies
neem onog een glaasje!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat is dus ondanks de wijn nog prima in orde![]()
Nee ik heb nu Pisco uit Peruquote:
fot;'s van min piemel?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zullen we dat Beav maar zelluf laten vertellen, of neem jij die taak op je Peet?
Daar kom je nu mee?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
verkouden?
dan moet je goldstrike drinken
Mij moet je niets vragen, zijn zaken van kerstmis 2004 en toen postte ik nog niet hierquote:
sterk spul hoor, maar het wil er wel eens van open gaanquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Daar kom je nu mee?
hier zijn de winkels nu gesloten hoor![]()
Maar zal morgen nog eens bij de slijterij gaan kijken![]()
Iconnne!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mij moet je niets vragen, zijn zaken van kerstmis 2004 en toen postte ik nog niet hier
heb de verhalen alleen uit de overlevering
en volgens mij speelt Yvonne daar ook nog een rol in
d'r zijn hier vast en zeker wel mensen van de oudere garde die hier al langer posten die je dat verhaal wel uit de doeken willen doen![]()
en dat moest toen met belgisch bier afgekocht worden?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:16 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
daar jeb ik wel is meek giamailt omda tik gebaned was
wet ik nietquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dat moest toen met belgisch bier afgekocht worden?
drinkt ze geen duveltjes of zo?
het mag een wonder dat jij noch kan ontcijferen wat hij nu met een dubbele vinger uitkraamtquote:
gatt dat voer mij/quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het mag een wonder da?
?t jij noch kan ontcijferen wat hij nu met een dubbele vinger uitkraamt
Nee hoor nergens voor nodigquote:
Been there, done thatquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het mag een wonder dat jij noch kan ontcijferen wat hij nu met een dubbele vinger uitkraamt
ik an kan ales tegelijk!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee hoor nergens voor nodig
zo heb ik begin november hier ook op een zaterdagnacht gezeten
khad personeelsfeest gehad en ook te veel rode wijn op![]()
maar ik heb toen het topic dood laten gaan door geen nieuwe te openen![]()
![]()
kreeg dat niet meer voor elkaar![]()
Ja vind k ookquote:
Ja was eigenlijk een afspraak hier om in post 300 ook de link naar nieuwe topic mee te nemenquote:
ik dnek r dat ik na deze glas een mslaaap moet oenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja was eigenlijk een afspraak hier om in post 300 ook de link naar nieuwe topic mee te nemen
maar die wordt zeer regelmatig vergeten![]()
Wij jagen je niet weg hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:25 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
ik dnek r dat ik na deze glas een mslaaap moet oen
kuts us met morgen ozstaterdag? :|quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wij jagen je niet weg hoor
weet alleen niet of je zaterdag planning hierdoor in de war komt![]()
Bij ons wel ja, maar het kan zijn dat het in Avereest en omgeving pas overmorgen zo ver isquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:26 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
kuts us met morgen ozstaterdag? :|
ehpe vweet jj nou weer varereerst?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Bij ons wel ja, maar het kan zijn dat het in Avereest en omgeving pas overmorgen zo ver is![]()
Kwam voeger elk jaar op Dedemsvaria omdat ik daar oom en tante had wonenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:29 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
ehpe vweet jj nou weer varereerst?
niet dathet averesest is, mar toch zo adat bestaat nook noiet meer hoor!
petovver droequote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kwam voeger elk jaar op Dedemsvaria omdat ik daar oom en tante had wonen![]()
Oh ja en ik heb heel vroeger ook nog eens een mega bruiloft meegemaakt bij Takensquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:29 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
ehpe vweet jj nou weer varereerst?
niet dathet averesest is, mar toch zo adat bestaat nook noiet meer hoor!
Jij zit dichter bij de Bemboom brothers, of hebben ze hun park verkocht?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:31 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
petovver droe
maar zolams woon ik er niet hooen ik ik owon nie tnie Dedesmmvaart![]()
alalken si echt echt omquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh ja en ik heb heel vroeger ook nog eens een mega bruiloft meegemaakt bij Takens![]()
was toen 12 of zo. Met een bus vol brabo en limbo familie die kant uit![]()
Hup editten die hapquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:34 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
alalken si echt echt om
daar komne e boren allemaal!
geeft net fat je je och lelke salapen ::Dquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik volg het echt niet meer
Nou vooruit nog 1 wilde gokquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:36 schreef Just-Dennis het volgende:
ik ga toh ververhuizen![]()
en nieit iederen wee waaroin ik ga heen verhyizen
Sweet Dreams dan maar Just-Dennisquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:38 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
geeft net fat je je och lelke salapen ::D
ik wet niert niet aslagharen ofofzoquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou vooruit nog 1 wilde gok
je werk zit toch niet op oostersingel ?
en ik maar denken, dat mijn nederlands slecht wasquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:34 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
alalken si echt echt om
maar okwwoon meer in slagharen
en kkut nu weetiedereen war ik bijna won![]()
Nee dat doe je in Aquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:40 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
ik wet niert niet aslagharen ofofzo
Hij's bezopenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
en ik maar denken, dat mijn nederlands slecht was
maar JD, ik weet niet waar je woont hoor, ik kom je niet meer opzoeken bij de pony's
ne nmet ni van PVeeijsselijk hjoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee dat doe je in de provinciehoofdstad![]()
stukkie hoger hèquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:41 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
ne nmet ni van PVeeijsselijk hjoor
ikw wel niet niet in een hooofdstadquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
stukkie hoger hè
klein beetje naar boven![]()
Ik bescherm je alleenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:41 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
jeuzh kus t hich
dat hoeft niet heddreeen te weten:@
"zo pakt Just-Dennis de laptop af"quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:42 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
ikw wel niet niet in een hooofdstad
oh jawequote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"zo pakt Just-Dennis de laptop af"
sluit Windhoos netjes af
eerst tanden poesten
dan doe maar 2 grote glazen water drinken
en stopt hem daarna in bed
en straks mag je weer geitjes knuffelen hoor![]()
Zal morgen mijn broer nog eens vragen of Syb de witte Zaangeit van hem niet een speelkamaraad kan gebruiken.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:45 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
oh jawe
geiteejss
dei e ik in de sltal iztten ze nu![]()
jeeetje wa dat?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zal morgen mijn broer nog eens vragen of Syb de witte Zaangeit van hem niet een speelkamaraad kan gebruiken.
ik geef je 100% gelijkquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:42 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
ikw wel niet niet in een hooofdstad
daar ga jij nu over dromenquote:
slaap lekker jong, dat deze avond je niet al te lang mag achtervolgen ......quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:52 schreef Just-Dennis het volgende:
ik meot slpaen vna mens ne op misnen zo ook van hier goellloff ik
omveridssel ziogt!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:59 schreef petre86 het volgende:
[..]
lees je post eerst eens 3x na voor je op invoeren klikt.. jij schande voor Overijssel![]()
Je bent wel streng voor hem hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:59 schreef petre86 het volgende:
[..]
lees je post eerst eens 3x na voor je op invoeren klikt.. jij schande voor Overijssel![]()
Zal best wel meevallenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
slaap lekker jong, dat deze avond je niet al te lang mag achtervolgen ......
Okay, dachten we dat het hier nu rustig zou gaan worden maar nee hoor, de ene is nog niet in bed of de volgende wervelwind doet alweer z'n intredequote:
en toen was je batterij leeg, of beltegoed op, of echt gewoon klaar met gesprek?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:09 schreef TehRockstar het volgende:
Heuj.. Ik heb 2,5 uur lang aan de telefoon gehangen.
al zijn posts?:Pquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zal best wel meevallen
zulke schokkende uitspraken zijn d'r niet gedaan
en als hij slim is gaat hi morgen nalezen en daar waar nodig is even posts editten![]()
Damn, die hoeden-gooiende vent.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:11 schreef petre86 het volgende:
[..]
heb je goldfinger gekeken?
dè james bondfilm met aziaten ?
Met m'n vliendje.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
met wie???
Als hij ze nog kan ontcijferen teminstequote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zal best wel meevallen
zulke schokkende uitspraken zijn d'r niet gedaan
en als hij slim is gaat hi morgen nalezen en daar waar nodig is even posts editten![]()
Ik bel zelf niet naar mensen met m'n mobieltje. Zonde van m'n beltegoed.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en toen was je batterij leeg, of beltegoed op, of echt gewoon klaar met gesprek?
pauperquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:14 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik bel zelf niet naar mensen met m'n mobieltje. Zonde van m'n beltegoed.
Ja.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:24 schreef petre86 het volgende:
[..]
pauper
en wie is nou je vriendje dan?
die niet-argentijn ?
Abba met flamengo gitaar? alla Fernando ? alhoewel dat natuurlijk meer mexicaans dan spaans isquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:28 schreef wonderer het volgende:
*Spaanse Mamma Mia luister*
Nope, gewoon dezelfde muziek, alleen Spaanse tekst. Klinkt echt voor geen meter, hoewel de stemmen erg goed zijn. Beter dan de broadway versie.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Abba met flamengo gitaar? alla Fernando ? alhoewel dat natuurlijk meer mexicaans dan spaans is
Ja maar broadway versie is toch ook niet de beste uitvoering van Abbaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nope, gewoon dezelfde muziek, alleen Spaanse tekst. Klinkt echt voor geen meter, hoewel de stemmen erg goed zijn. Beter dan de broadway versie.
Kunnen ze nog wel capabele zangers aannemenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja maar broadway versie is toch ook niet de beste uitvoering van Abba
wat hebben die amerikanen toendertijd van Abba meegekregen
Abbamania was toch vooral Europa en Australie ?
probeer het eensquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kunnen ze nog wel capabele zangers aannemen
Old newsquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:48 schreef Vlarp het volgende:
Mwoa.. club rouge was wel oke..
en Ang3l is een slet!! SLET!!
details!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:48 schreef Vlarp het volgende:
Mwoa.. club rouge was wel oke..
Maar Ang3l had dan ook wat schade in te halen omdat hij het Frisofeest vorige week gemist heeft door het weer alarmquote:
nu zie je wie er populair isquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:58 schreef Stroekie het volgende:
Zo vlarp is terug en in ene stromen de fokkers hier weer massaal binnen
Helaas.. for private eyes onlyquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
We all wanna know about the juicy details![]()
Nee bedoelde die juist zo van jij komt terug, en direct vliegen van alle kanten weer fokkers online die de afgelopen uren alleen maar gelurkt hebbenquote:
Like duh!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee bedoelde die juist zo van jij komt terug, en direct vliegen van alle kanten weer fokkers online die de afgelopen uren alleen maar gelurkt hebben![]()
maar als d'r dan weer wat spannends te halen is dan zijn ze d''r als de kippen bij![]()
nog een bond filmquote:
als jij ze huurt, ja hoorquote:
Ik haat james bond eerlijk gezegd ookquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
als jij ze huurt, ja hooral heb k geen ervaring met een bond marathon
alleen met horror marathons
Sneeuw en een kerstmutsjequote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik haat james bond eerlijk gezegd ook
En ik maar denken dat ik flink bezopen kon tiepen...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:34 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
alalken si echt echt om
maar okwwoon meer in slagharen
en kkut nu weetiedereen war ik bijna won![]()
Sweet Dreams Waxxerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:23 schreef Waxxer het volgende:
Ik word gerangeerd richting bedstede
ik zeg: een goede nachtrust, menschen. Dag!
kvind hem best cool... de actie scenes, en die dingen met de gadgets... verder ist saaiquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik haat james bond eerlijk gezegd ook
kom maar hier een marathon houden danquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik had gisteren mijn 4de jaarlijkse 24 uurs filmmarathon, maar die watjes van nu waren na 5 films!!!, nog geen 10 uur al afgehaakt, en dan noemen ze mij een mietje!!!!!!
horor is niet helemaal mijn genrequote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
kom maar hier een marathon houden danvan 4 uur smiddags, tot 8-9 uur smorgens
jawel, trilogy of the dead, en dan de klassiekers, the omen, poltergeist, exocist en zoquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
horor is niet helemaal mijn genre
Sweet Dreams TheaterMamaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ga dan ook maar eens naar mijn nestje
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:48 schreef Vlarp het volgende:
Had je mij maar weer uit moeten nodigenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik had gisteren mijn 4de jaarlijkse 24 uurs filmmarathon, maar die watjes van nu waren na 5 films!!!, nog geen 10 uur al afgehaakt, en dan noemen ze mij een mietje!!!!!!
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 05:09 schreef TehRockstar het volgende:
Sletterpret
wat moet jij tussen al die junkies?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 05:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Had je mij maar weer uit moeten nodigen![]()
IK had het toen volgehoudentim niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |