geeft net fat je je och lelke salapen ::Dquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik volg het echt niet meer
Nou vooruit nog 1 wilde gokquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:36 schreef Just-Dennis het volgende:
ik ga toh ververhuizen![]()
en nieit iederen wee waaroin ik ga heen verhyizen
Sweet Dreams dan maar Just-Dennisquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:38 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
geeft net fat je je och lelke salapen ::D
ik wet niert niet aslagharen ofofzoquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou vooruit nog 1 wilde gok
je werk zit toch niet op oostersingel ?
en ik maar denken, dat mijn nederlands slecht wasquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:34 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
alalken si echt echt om
daar komne e boren allemaal!
maar okwwoon meer in slagharen
en kkut nu weetiedereen war ik bijna won![]()
Nee dat doe je in Aquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:40 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
ik wet niert niet aslagharen ofofzo
Hij's bezopenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
en ik maar denken, dat mijn nederlands slecht was
maar JD, ik weet niet waar je woont hoor, ik kom je niet meer opzoeken bij de pony's
ne nmet ni van PVeeijsselijk hjoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee dat doe je in de provinciehoofdstad![]()
stukkie hoger hčquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:41 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
ne nmet ni van PVeeijsselijk hjoor
ikw wel niet niet in een hooofdstadquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
stukkie hoger hč
klein beetje naar boven![]()
Ik bescherm je alleenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:41 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
jeuzh kus t hich
dat hoeft niet heddreeen te weten:@
"zo pakt Just-Dennis de laptop af"quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:42 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
ikw wel niet niet in een hooofdstad
oh jawequote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"zo pakt Just-Dennis de laptop af"
sluit Windhoos netjes af
eerst tanden poesten
dan doe maar 2 grote glazen water drinken
en stopt hem daarna in bed
en straks mag je weer geitjes knuffelen hoor![]()
Zal morgen mijn broer nog eens vragen of Syb de witte Zaangeit van hem niet een speelkamaraad kan gebruiken.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:45 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
oh jawe
geiteejss
dei e ik in de sltal iztten ze nu![]()
jeeetje wa dat?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zal morgen mijn broer nog eens vragen of Syb de witte Zaangeit van hem niet een speelkamaraad kan gebruiken.
ik geef je 100% gelijkquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:42 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
ikw wel niet niet in een hooofdstad
daar ga jij nu over dromenquote:
slaap lekker jong, dat deze avond je niet al te lang mag achtervolgen ......quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:52 schreef Just-Dennis het volgende:
ik meot slpaen vna mens ne op misnen zo ook van hier goellloff ik
omveridssel ziogt!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:59 schreef petre86 het volgende:
[..]
lees je post eerst eens 3x na voor je op invoeren klikt.. jij schande voor Overijssel![]()
Je bent wel streng voor hem hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:59 schreef petre86 het volgende:
[..]
lees je post eerst eens 3x na voor je op invoeren klikt.. jij schande voor Overijssel![]()
Zal best wel meevallenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
slaap lekker jong, dat deze avond je niet al te lang mag achtervolgen ......
Okay, dachten we dat het hier nu rustig zou gaan worden maar nee hoor, de ene is nog niet in bed of de volgende wervelwind doet alweer z'n intredequote:
en toen was je batterij leeg, of beltegoed op, of echt gewoon klaar met gesprek?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:09 schreef TehRockstar het volgende:
Heuj.. Ik heb 2,5 uur lang aan de telefoon gehangen.
al zijn posts?:Pquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zal best wel meevallen
zulke schokkende uitspraken zijn d'r niet gedaan
en als hij slim is gaat hi morgen nalezen en daar waar nodig is even posts editten![]()
Damn, die hoeden-gooiende vent.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:11 schreef petre86 het volgende:
[..]
heb je goldfinger gekeken?
dč james bondfilm met aziaten ?
Met m'n vliendje.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
met wie???
Als hij ze nog kan ontcijferen teminstequote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zal best wel meevallen
zulke schokkende uitspraken zijn d'r niet gedaan
en als hij slim is gaat hi morgen nalezen en daar waar nodig is even posts editten![]()
Ik bel zelf niet naar mensen met m'n mobieltje. Zonde van m'n beltegoed.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en toen was je batterij leeg, of beltegoed op, of echt gewoon klaar met gesprek?
pauperquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:14 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik bel zelf niet naar mensen met m'n mobieltje. Zonde van m'n beltegoed.
Ja.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:24 schreef petre86 het volgende:
[..]
pauper
en wie is nou je vriendje dan?
die niet-argentijn ?
Abba met flamengo gitaar? alla Fernando ? alhoewel dat natuurlijk meer mexicaans dan spaans isquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:28 schreef wonderer het volgende:
*Spaanse Mamma Mia luister*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |