Je hebt t gevondenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:04 schreef Just-Dennis het volgende:
weet nt niet meer precies
neem onog een glaasje!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat is dus ondanks de wijn nog prima in orde![]()
Nee ik heb nu Pisco uit Peruquote:
fot;'s van min piemel?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zullen we dat Beav maar zelluf laten vertellen, of neem jij die taak op je Peet?
Daar kom je nu mee?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
verkouden?
dan moet je goldstrike drinken
Mij moet je niets vragen, zijn zaken van kerstmis 2004 en toen postte ik nog niet hierquote:
sterk spul hoor, maar het wil er wel eens van open gaanquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Daar kom je nu mee?
hier zijn de winkels nu gesloten hoor![]()
Maar zal morgen nog eens bij de slijterij gaan kijken![]()
Iconnne!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mij moet je niets vragen, zijn zaken van kerstmis 2004 en toen postte ik nog niet hier
heb de verhalen alleen uit de overlevering
en volgens mij speelt Yvonne daar ook nog een rol in
d'r zijn hier vast en zeker wel mensen van de oudere garde die hier al langer posten die je dat verhaal wel uit de doeken willen doen![]()
en dat moest toen met belgisch bier afgekocht worden?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:16 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
daar jeb ik wel is meek giamailt omda tik gebaned was
wet ik nietquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dat moest toen met belgisch bier afgekocht worden?
drinkt ze geen duveltjes of zo?
het mag een wonder dat jij noch kan ontcijferen wat hij nu met een dubbele vinger uitkraamtquote:
gatt dat voer mij/quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het mag een wonder da?
?t jij noch kan ontcijferen wat hij nu met een dubbele vinger uitkraamt
Nee hoor nergens voor nodigquote:
Been there, done thatquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het mag een wonder dat jij noch kan ontcijferen wat hij nu met een dubbele vinger uitkraamt
ik an kan ales tegelijk!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee hoor nergens voor nodig
zo heb ik begin november hier ook op een zaterdagnacht gezeten
khad personeelsfeest gehad en ook te veel rode wijn op![]()
maar ik heb toen het topic dood laten gaan door geen nieuwe te openen![]()
![]()
kreeg dat niet meer voor elkaar![]()
Ja vind k ookquote:
Ja was eigenlijk een afspraak hier om in post 300 ook de link naar nieuwe topic mee te nemenquote:
ik dnek r dat ik na deze glas een mslaaap moet oenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja was eigenlijk een afspraak hier om in post 300 ook de link naar nieuwe topic mee te nemen
maar die wordt zeer regelmatig vergeten![]()
Wij jagen je niet weg hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:25 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
ik dnek r dat ik na deze glas een mslaaap moet oen
kuts us met morgen ozstaterdag? :|quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wij jagen je niet weg hoor
weet alleen niet of je zaterdag planning hierdoor in de war komt![]()
Bij ons wel ja, maar het kan zijn dat het in Avereest en omgeving pas overmorgen zo ver isquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:26 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
kuts us met morgen ozstaterdag? :|
ehpe vweet jj nou weer varereerst?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Bij ons wel ja, maar het kan zijn dat het in Avereest en omgeving pas overmorgen zo ver is![]()
Kwam voeger elk jaar op Dedemsvaria omdat ik daar oom en tante had wonenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:29 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
ehpe vweet jj nou weer varereerst?
niet dathet averesest is, mar toch zo adat bestaat nook noiet meer hoor!
petovver droequote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kwam voeger elk jaar op Dedemsvaria omdat ik daar oom en tante had wonen![]()
Oh ja en ik heb heel vroeger ook nog eens een mega bruiloft meegemaakt bij Takensquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:29 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
ehpe vweet jj nou weer varereerst?
niet dathet averesest is, mar toch zo adat bestaat nook noiet meer hoor!
Jij zit dichter bij de Bemboom brothers, of hebben ze hun park verkocht?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:31 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
petovver droe
maar zolams woon ik er niet hooen ik ik owon nie tnie Dedesmmvaart![]()
alalken si echt echt omquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh ja en ik heb heel vroeger ook nog eens een mega bruiloft meegemaakt bij Takens![]()
was toen 12 of zo. Met een bus vol brabo en limbo familie die kant uit![]()
Hup editten die hapquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:34 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
alalken si echt echt om
daar komne e boren allemaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |