Nope, gewoon dezelfde muziek, alleen Spaanse tekst. Klinkt echt voor geen meter, hoewel de stemmen erg goed zijn. Beter dan de broadway versie.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Abba met flamengo gitaar? alla Fernando ? alhoewel dat natuurlijk meer mexicaans dan spaans is
Ja maar broadway versie is toch ook niet de beste uitvoering van Abbaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nope, gewoon dezelfde muziek, alleen Spaanse tekst. Klinkt echt voor geen meter, hoewel de stemmen erg goed zijn. Beter dan de broadway versie.
Kunnen ze nog wel capabele zangers aannemenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja maar broadway versie is toch ook niet de beste uitvoering van Abba
wat hebben die amerikanen toendertijd van Abba meegekregen
Abbamania was toch vooral Europa en Australie ?
probeer het eensquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kunnen ze nog wel capabele zangers aannemen
Old newsquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:48 schreef Vlarp het volgende:
Mwoa.. club rouge was wel oke..
en Ang3l is een slet!! SLET!!
details!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:48 schreef Vlarp het volgende:
Mwoa.. club rouge was wel oke..
Maar Ang3l had dan ook wat schade in te halen omdat hij het Frisofeest vorige week gemist heeft door het weer alarmquote:
nu zie je wie er populair isquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:58 schreef Stroekie het volgende:
Zo vlarp is terug en in ene stromen de fokkers hier weer massaal binnen
Helaas.. for private eyes onlyquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
We all wanna know about the juicy details![]()
Nee bedoelde die juist zo van jij komt terug, en direct vliegen van alle kanten weer fokkers online die de afgelopen uren alleen maar gelurkt hebbenquote:
Like duh!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee bedoelde die juist zo van jij komt terug, en direct vliegen van alle kanten weer fokkers online die de afgelopen uren alleen maar gelurkt hebben![]()
maar als d'r dan weer wat spannends te halen is dan zijn ze d''r als de kippen bij![]()
nog een bond filmquote:
als jij ze huurt, ja hoorquote:
Ik haat james bond eerlijk gezegd ookquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
als jij ze huurt, ja hooral heb k geen ervaring met een bond marathon
alleen met horror marathons
Sneeuw en een kerstmutsjequote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik haat james bond eerlijk gezegd ook
En ik maar denken dat ik flink bezopen kon tiepen...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:34 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
alalken si echt echt om
daar komne e boren allemaal!
maar okwwoon meer in slagharen
en kkut nu weetiedereen war ik bijna won![]()
Sweet Dreams Waxxerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:23 schreef Waxxer het volgende:
Ik word gerangeerd richting bedstede
ik zeg: een goede nachtrust, menschen. Dag!
kvind hem best cool... de actie scenes, en die dingen met de gadgets... verder ist saaiquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik haat james bond eerlijk gezegd ook
kom maar hier een marathon houden danquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik had gisteren mijn 4de jaarlijkse 24 uurs filmmarathon, maar die watjes van nu waren na 5 films!!!, nog geen 10 uur al afgehaakt, en dan noemen ze mij een mietje!!!!!!
horor is niet helemaal mijn genrequote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
kom maar hier een marathon houden danvan 4 uur smiddags, tot 8-9 uur smorgens
jawel, trilogy of the dead, en dan de klassiekers, the omen, poltergeist, exocist en zoquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
horor is niet helemaal mijn genre
Sweet Dreams TheaterMamaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ga dan ook maar eens naar mijn nestje
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:48 schreef Vlarp het volgende:
Had je mij maar weer uit moeten nodigenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik had gisteren mijn 4de jaarlijkse 24 uurs filmmarathon, maar die watjes van nu waren na 5 films!!!, nog geen 10 uur al afgehaakt, en dan noemen ze mij een mietje!!!!!!
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 05:09 schreef TehRockstar het volgende:
Sletterpret
wat moet jij tussen al die junkies?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 05:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Had je mij maar weer uit moeten nodigen![]()
IK had het toen volgehoudentim niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |