abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 januari 2006 @ 17:35:05 #241
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33804256
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 17:29 schreef Quarks het volgende:

[..]

Klinkt als een Wake induced lucid dream.
Je valt dan in slaap terwijl je je nog bewsut bent van alles; is in mijn ogen niks spiritueels aan, het is ook doormiddel van fmri scans wetenschappelijk aangetoont (dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze exact weten wat het is en wat voor nut het heeft).

Ahzo, zo bijzonder was het ook niet nee. Het voelde ook als normaal aan die lichtflitsen.

Heb ook wel eens dat flitsen van overdag 's nachts naar voren komen als ik in bed lig. Dan zie ik gewoon de omgeving terug komen die ik meemaakte. Dan lijk ik terug te gaan in de tijd van die dag.

Voorbeeld is dat ik dit scherm kan terug zien vannacht, precies zoals het is. Misschien kan ik mezelf zelfs voelen zitten hier straks in bed. Dat het moment gewoon terug komt.

Dat die lichtflitsen gewoon flash-backs zijn van het licht dat overdag aanwezig is

Misschien zijn lichtbollen ook zoiets, dat het gewoon wetenschappelijk is, als het echte lichtbollen zijn. Misschien zien die mensen gewoon licht van overdag dat in hun netvlies gebrandt staat en misschien kunnen ze het toevallig vastleggen of nog iets anders blah blah blah flapperdeflap.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 17:35:30 #242
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_33804274
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 17:33 schreef pikki het volgende:

[..]

Vindt ik helemaal nie spectaculair, hoor
Geef mij liever Robbert
Hou nou eens op met trollen jochie
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  zaterdag 7 januari 2006 @ 17:36:15 #243
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_33804303
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 17:30 schreef pikki het volgende:

[..]

Als ie dat doet , zullen de skeptici nog zeggen dat het massahallucinaties zijn , ......straf hé ?
En als hij het nu niet doet?
Jij blijft hem toch blindelings geloven.

(ik heb nog steeds het gevoel: pikki = robbert of bekende van robbert)
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_33804404
Beide filmpjes heb ik zelf in elkaar gezet en zijn volkomen nep. Het eerste filmpje is met een spiegel gemaakt in een donkere kamer, een klein spiegeltje dat het licht tegen het plafond projecteert. Het tweede filmpje is helemaal geen dakraam maar een stukje muur die 90 graden gedraaid is. Ook hier schijn ik weer met een spiegeltje.

Wie had het herkent?
Pas op als je de waarheid gaat zoeken.
De waarheid is verschrikkelijk, maar wel bevrijdend
mooie woorden zijn niet waar en ware woorden zijn niet mooi
.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 17:39:32 #245
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33804418
Best kans dat mensen zich registreren om het topic een bepaald verloop te geven. Ik bedoel mensen die er iets mee opgeschieten dit topic een bepaalde weg op te duwen. Dat het iemand van rtl-4 kan zijn of iets dergelijks

Maar dat hoeft niet. Je weet nooit. Mensen zijn vrij om zich hier te registreren en het topic zal vast bekend zijn in die kringen.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 17:40:56 #246
137525 pikki
pok! pok !
pi_33804453
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 17:35 schreef ChOas het volgende:

[..]

Hou nou eens op met trollen jochie
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
  zaterdag 7 januari 2006 @ 17:44:56 #247
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33804560
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 17:40 schreef pikki het volgende:

[..]

[afbeelding]
Niet grappig

Flauw zelfs

En rete irritant
pi_33804597
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 17:39 schreef Tulio het volgende:
Beide filmpjes heb ik zelf in elkaar gezet en zijn volkomen nep. Het eerste filmpje is met een spiegel gemaakt in een donkere kamer, een klein spiegeltje dat het licht tegen het plafond projecteert. Het tweede filmpje is helemaal geen dakraam maar een stukje muur die 90 graden gedraaid is. Ook hier schijn ik weer met een spiegeltje.

Wie had het herkent?
Ben benieuwd wat Barbara daar van vindt.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 17:46:52 #249
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_33804620
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 17:39 schreef Dromenvanger het volgende:
Best kans dat mensen zich registreren om het topic een bepaald verloop te geven. Ik bedoel mensen die er iets mee opgeschieten dit topic een bepaalde weg op te duwen. Dat het iemand van rtl-4 kan zijn of iets dergelijks

Maar dat hoeft niet. Je weet nooit. Mensen zijn vrij om zich hier te registreren en het topic zal vast bekend zijn in die kringen.
Ach, ik had hier ook een discussie met hem(eigenlijk het enige andere topic buiten de robbert topics waar hij gereageerd heeft):
21.12.2005 nog 7 jaar tegaan
pi_33804653
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 17:46 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ben benieuwd wat Barbara daar van vindt.
Ik heb ze gemaakt naar aanleiding van de "linken" die barbara geplaatst had. De film met de rook kan ik niet namaken. Ik rook namelijk niet.
.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 17:51:52 #251
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_33804778
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 17:48 schreef Tulio het volgende:

[..]

Ik heb ze gemaakt naar aanleiding van de "linken" die barbara geplaatst had. De film met de rook kan ik niet namaken. Ik rook namelijk niet.
Vannacht is het misschien onder nul. Dus gewoon je adem (met condens) uitblazen en dan met een zaklamp heen en weer schijnen?
pi_33804805
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 17:36 schreef Knarf het volgende:

[..]

En als hij het nu niet doet?
Jij blijft hem toch blindelings geloven.

(ik heb nog steeds het gevoel: pikki = robbert of bekende van robbert)
Dat gevoel heb ik ook nog steeds. Los daarvan denk ik dat zonder Pikki dit topic het niet zo lang had uitgehouden.
Het meervoud van lef is leven
pi_33804840
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 17:51 schreef Knarf het volgende:

[..]

Vannacht is het misschien onder nul. Dus gewoon je adem (met condens) uitblazen en dan met een zaklamp heen en weer schijnen?
Of naar Hoeven gaan. Misschien zijn daar extra geest-activiteiten waar te nemen. Misschien is een excursie inderdaad een leuk idee, een keertje als meer Fokkers zin hebben.
pi_33804867
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 17:52 schreef troje het volgende:

[..]

Dat gevoel heb ik ook nog steeds. Los daarvan denk ik dat zonder Pikki dit topic het niet zo lang had uitgehouden.
Vooruit dan, met zijn allen: Leve Pikki!
pi_33804876
Nog zoiets tegenstrijdigs in de Jensen aflevering. Robbert: (...) "4 jaar geleden kreeg ik door - je krijgt zelfs je eigen TV programma"(...). Irene aan het einde van de show op de vraag van Jensen hoe lang ze zelf al in het paranormale geinteresseerd is: (...)"ik werd gebeld door zijn vader(...) en dat was nog voordat we wisten dat we een programma gingen maken"(...)

Pa speelt wel een erg actieve rol in het verwerkelijken van de paranormale berichten...
Your mind is like a parachute, it works best when it's open...
pi_33804907
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:56 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Wow... dat zet zelfs een scepticus als ik aan het denken... Als je de speakers op max. volume zet hoor je heel in de verte ook echt rare dingen....

Dit moet pikkie zien!
Meen je dit nou of ben je sarcastisch, net als het filmpje (op het laatst)?
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_33804917
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 17:54 schreef Agno_Sticus het volgende:
Nog zoiets tegenstrijdigs in de Jensen aflevering. Robbert: (...) "4 jaar geleden kreeg ik door - je krijgt zelfs je eigen TV programma"(...). Irene aan het einde van de show op de vraag van Jensen hoe lang ze zelf al in het paranormale geinteresseerd is: (...)"ik werd gebeld door zijn vader(...) en dat was nog voordat we wisten dat we een programma gingen maken"(...)

Pa speelt wel een erg actieve rol in het verwerkelijken van de paranormale berichten...
Ja, en hij speelt nou ook een heel actieve rol in het verwerkelijken van de nachtmerrie van zijn zoon, onder pappie's duim vermorzeld te worden?? Doet me denken aan Pink Floyd, The Wall.

pi_33804955
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 17:54 schreef Stenny het volgende:

[..]

Waarom dit? Is er iemand op zijn Pikki getrapt ?
pi_33804964
Knap gemaakt, Tulio!
pi_33804975
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 17:57 schreef Agno_Sticus het volgende:

[..]

Waarom dit? Is er iemand op zijn Pikki getrapt ?
Nee hoor, dankzij Pikki blijft dit topic springlevend.
pi_33804988
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 17:51 schreef Knarf het volgende:

[..]

Toch zie ik duidelijk een 'ding' op het filmpje met de orb. Iets driedemensionaals en geen zaklamp licht :S de vorm is ook vreemd.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 17:58:23 #262
137525 pikki
pok! pok !
pi_33804990
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 17:54 schreef Stenny het volgende:

[..]

Thanks , Sten , ....nog vele... jaren plezier met ....verzin maar zelf iets
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_33804994
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 17:57 schreef Genverbrander het volgende:
Knap gemaakt, Tulio!
Tulio heeft er meer gemaakt, Tuul, kun je die van dat lichtje bij je buren ook hier plaatsen?
pi_33805018
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 17:58 schreef pikki het volgende:

[..]

Thanks , Sten , ....nog vele... jaren plezier met ....verzin maar zelf iets
Pikki, grote vriend, kom hier, krijg je een dikke hug.
pi_33805093
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 17:31 schreef Tulio het volgende:
Lichtbol of schijn?

Ook het volgende filmpje toont aan hoe met beïnvloed wordt door wat men over iets weet.

Het volgende filmpje is van mijn bewakingscamera, toevallig dat ik het zag. Het raam is kraakhelder, zoals je ziet is het tegen de avond en de lucht heeft een mooie rode kleur. Toen ondekte ik dat er een lichtbol overvloog, zelfs enkel keren. Het is geen vogel, dat lijkt met sterk.

Filmpje over raar verschijnsel door dakraam

Sorry Tulio, niet overtuigend....
pi_33805122
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 18:01 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]
Heel goed, prikkel hem maar, hij heeft er nog meer, Tuul, laat zien wat je in huis hebt.
pi_33805133
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 17:23 schreef Tulio het volgende:
Lichtbol of schijn?

Een tijd geleden liep is 's nachts rond en het was flink donker, de rust werd verstoord door een brommend geluid, soms zelfs piepend. Toen nam ik mijn camera net op tijd en maakte ik de volgende film.

Tulio.
Het lijkt verdacht veel op een libelle, die glinstert in de nacht
pi_33805204
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 17:55 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ja, en hij speelt nou ook een heel actieve rol in het verwerkelijken van de nachtmerrie van zijn zoon, onder pappie's duim vermorzeld te worden?? Doet me denken aan Pink Floyd, The Wall.

[afbeelding]
Inderdaad. Dit is een tragedie van de zuiverste soort. Herrinner me een soortgelijk verhaal over een beroemd Econoom (dacht Schumpeter). Hij is door zijn vader van kinds af aan tot grote "intelligentie" gedrilled is, maar hij zat op z'n twintigste in een inrichting en het liep slecht met hem af.

P.S
Zit hier niet een prachtig verhaal in voor je volgende boek? Je kan zowel de paranormale als de tragische kant van dit verhaal belichten. Als Robbert zo'n grote oplage kan halen "op zijn manier" moet jij dit op z'n minst kunnen evenaren
pi_33805219
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 18:01 schreef Analyzing_Barb het volgende:

sorry Tulio niet overtuigend.
Die twee filmpjes waar een zogenaamd orb heen en weer gaat zijn ook niet overtuigend.

Tulio.
.
pi_33805267
Het is weer ontzettend off-topic, maar als we toch bezig zijn:

http://home.hetnet.nl/~lichtbol/ligtnl.htm

hier zijn talloze lichtbollen op te zien

http://home.hetnet.nl/~lichtbol/Behindbranches/behindnl.htm (lichtbollen achter takken)

http://home.hetnet.nl/~lichtbol/shootersnl.htm (wegschietende lichtbollen)

http://home.hetnet.nl/~li(...)roject%202005-NL.htm (foto's en geluid van lichtbollen)

http://home.hetnet.nl/~lichtbol/Noballs.htm (lichtbollen die geen lichtbollen zijn)

Jammer genoeg staan de fake foto's van Robbert er ook tussen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')