quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:29 schreef Quarks het volgende:
[..]
Klinkt als een Wake induced lucid dream.
Je valt dan in slaap terwijl je je nog bewsut bent van alles; is in mijn ogen niks spiritueels aan, het is ook doormiddel van fmri scans wetenschappelijk aangetoont (dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze exact weten wat het is en wat voor nut het heeft).
Hou nou eens op met trollen jochiequote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:33 schreef pikki het volgende:
[..]
Vindt ik helemaal nie spectaculair, hoor![]()
Geef mij liever Robbert![]()
En als hij het nu niet doet?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:30 schreef pikki het volgende:
[..]
Als ie dat doet , zullen de skeptici nog zeggen dat het massahallucinaties zijn , ......straf hé ?![]()
quote:
Niet grappigquote:
Ben benieuwd wat Barbara daar van vindt.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:39 schreef Tulio het volgende:
Beide filmpjes heb ik zelf in elkaar gezet en zijn volkomen nep. Het eerste filmpje is met een spiegel gemaakt in een donkere kamer, een klein spiegeltje dat het licht tegen het plafond projecteert. Het tweede filmpje is helemaal geen dakraam maar een stukje muur die 90 graden gedraaid is. Ook hier schijn ik weer met een spiegeltje.
Wie had het herkent?![]()
Ach, ik had hier ook een discussie met hem(eigenlijk het enige andere topic buiten de robbert topics waar hij gereageerd heeft):quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:39 schreef Dromenvanger het volgende:
Best kans dat mensen zich registreren om het topic een bepaald verloop te geven. Ik bedoel mensen die er iets mee opgeschieten dit topic een bepaalde weg op te duwen. Dat het iemand van rtl-4 kan zijn of iets dergelijks
Maar dat hoeft niet. Je weet nooit. Mensen zijn vrij om zich hier te registreren en het topic zal vast bekend zijn in die kringen.
Ik heb ze gemaakt naar aanleiding van de "linken" die barbara geplaatst had. De film met de rook kan ik niet namaken. Ik rook namelijk niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:46 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat Barbara daar van vindt.![]()
Vannacht is het misschien onder nul. Dus gewoon je adem (met condens) uitblazen en dan met een zaklamp heen en weer schijnen?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:48 schreef Tulio het volgende:
[..]
Ik heb ze gemaakt naar aanleiding van de "linken" die barbara geplaatst had. De film met de rook kan ik niet namaken. Ik rook namelijk niet.![]()
Dat gevoel heb ik ook nog steeds. Los daarvan denk ik dat zonder Pikki dit topic het niet zo lang had uitgehouden.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:36 schreef Knarf het volgende:
[..]
En als hij het nu niet doet?
Jij blijft hem toch blindelings geloven.
(ik heb nog steeds het gevoel: pikki = robbert of bekende van robbert)
Of naar Hoeven gaan. Misschien zijn daar extra geest-activiteiten waar te nemen. Misschien is een excursie inderdaad een leuk idee, een keertje als meer Fokkers zin hebben.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:51 schreef Knarf het volgende:
[..]
Vannacht is het misschien onder nul. Dus gewoon je adem (met condens) uitblazen en dan met een zaklamp heen en weer schijnen?
Vooruit dan, met zijn allen: Leve Pikki!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:52 schreef troje het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook nog steeds. Los daarvan denk ik dat zonder Pikki dit topic het niet zo lang had uitgehouden.
Meen je dit nou of ben je sarcastisch, net als het filmpje (op het laatst)?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:56 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Wow... dat zet zelfs een scepticus als ik aan het denken... Als je de speakers op max. volume zet hoor je heel in de verte ook echt rare dingen....![]()
Dit moet pikkie zien!
Ja, en hij speelt nou ook een heel actieve rol in het verwerkelijken van de nachtmerrie van zijn zoon, onder pappie's duim vermorzeld te worden?? Doet me denken aan Pink Floyd, The Wall.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:54 schreef Agno_Sticus het volgende:
Nog zoiets tegenstrijdigs in de Jensen aflevering. Robbert: (...) "4 jaar geleden kreeg ik door - je krijgt zelfs je eigen TV programma"(...). Irene aan het einde van de show op de vraag van Jensen hoe lang ze zelf al in het paranormale geinteresseerd is: (...)"ik werd gebeld door zijn vader(...) en dat was nog voordat we wisten dat we een programma gingen maken"(...)
Pa speelt wel een erg actieve rol in het verwerkelijken van de paranormale berichten...![]()
Waarom dit? Is er iemand op zijn Pikki getrapt ?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:54 schreef Stenny het volgende:
[..]
Vooruit dan, met zijn allen: Leve Pikki!![]()
Nee hoor, dankzij Pikki blijft dit topic springlevend.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:57 schreef Agno_Sticus het volgende:
[..]
Waarom dit? Is er iemand op zijn Pikki getrapt ?![]()
Toch zie ik duidelijk een 'ding' op het filmpje met de orb. Iets driedemensionaals en geen zaklamp licht :S de vorm is ook vreemd.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:51 schreef Knarf het volgende:
[..]
Vannacht is het misschien onder nul. Dus gewoon je adem (met condens) uitblazen en dan met een zaklamp heen en weer schijnen?
Thanks , Sten , ....nog vele... jaren plezier met ....verzin maar zelf ietsquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:54 schreef Stenny het volgende:
[..]
Vooruit dan, met zijn allen: Leve Pikki!![]()
Tulio heeft er meer gemaakt, Tuul, kun je die van dat lichtje bij je buren ook hier plaatsen?quote:
Pikki, grote vriend, kom hier, krijg je een dikke hug.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:58 schreef pikki het volgende:
[..]
Thanks , Sten , ....nog vele... jaren plezier met ....verzin maar zelf iets![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:31 schreef Tulio het volgende:
Lichtbol of schijn?
Ook het volgende filmpje toont aan hoe met beïnvloed wordt door wat men over iets weet.
Het volgende filmpje is van mijn bewakingscamera, toevallig dat ik het zag. Het raam is kraakhelder, zoals je ziet is het tegen de avond en de lucht heeft een mooie rode kleur. Toen ondekte ik dat er een lichtbol overvloog, zelfs enkel keren. Het is geen vogel, dat lijkt met sterk.
Filmpje over raar verschijnsel door dakraam
Sorry Tulio, niet overtuigend....
Het lijkt verdacht veel op een libelle, die glinstert in de nachtquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:23 schreef Tulio het volgende:
Lichtbol of schijn?
Een tijd geleden liep is 's nachts rond en het was flink donker, de rust werd verstoord door een brommend geluid, soms zelfs piepend. Toen nam ik mijn camera net op tijd en maakte ik de volgende film.
Tulio.![]()
Inderdaad. Dit is een tragedie van de zuiverste soort. Herrinner me een soortgelijk verhaal over een beroemd Econoom (dacht Schumpeter). Hij is door zijn vader van kinds af aan tot grote "intelligentie" gedrilled is, maar hij zat op z'n twintigste in een inrichting en het liep slecht met hem af.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:55 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ja, en hij speelt nou ook een heel actieve rol in het verwerkelijken van de nachtmerrie van zijn zoon, onder pappie's duim vermorzeld te worden?? Doet me denken aan Pink Floyd, The Wall.
[afbeelding]
Die twee filmpjes waar een zogenaamd orb heen en weer gaat zijn ook niet overtuigend.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |