Een pcquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:06 schreef Dromenvanger het volgende:
Robbert zal een pentium 6 worden en radiogolven kunnen ontvangen van overleden mensen, overleden mensen keren terug via zijn multi-dimensionale internetverbinding en hij wordt wereldberoemd en de rijkste man van de wereld omdat hij een pc heeft gemaakt die contact maakt met het hele universum en waar wij mee kunnen transporteren.
De hele wereld zal anders worden door zijn multi-visionale chip. Hij heeft die chip gemaakt met zaagsel afkomstig uit zijn hoofd.
Dat heeft hij al gedaan en is misluktquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:03 schreef pikki het volgende:
Ik heb de volgende voorspelling voor 2006:
Robbert zal nog in staat zijn, geestes-beelden op te bouwen via de computers, en geesten te laten verschijnen op het scherm van de deze .Raar maar .....waar denk ik zo .....
En dan is meteen het woordje "genverbrander" ook verklaard .![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een accesspoint, hoe gaan we die bouwen?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:09 schreef Quarks het volgende:
[..]
Een pc
Een accesspoint voor contact met overledenen is toch veel makkelijker, hoef je geen nieuwe pc te kopen.
Niet alleen in de mijne hoor.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:12 schreef pikki het volgende:
Dat heeft hij al gedaan en is mislukt
In jou ogen , maar ...............de waarheid is anders .......![]()
Klinkt als een Wake induced lucid dream.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:26 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik lag eergisteren in bed en zag overal lichtflitsen in het donker, ik deed niet eens de moeite om het te filmen omdat het mijn bewustzijn was. Ik zag overal schimmen die vol licht waren en nog meer. Ik kon bijna in het donker kijken door al dat licht. Misschien had ik het wel kunnen filmen, maar waarom zou ik? Om interessant te lopen doen? Om bewijs aan te dragen? Waarom zou ik?
Ik ga het niet zien als briljant, het is gewoon normaal.
Als ie dat doet , zullen de skeptici nog zeggen dat het massahallucinaties zijn , ......straf hé ?quote:
Vindt ik helemaal nie spectaculair, hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:31 schreef Tulio het volgende:
Lichtbol of schijn?
Ook het volgende filmpje toont aan hoe met beïnvloed wordt door wat men over iets weet.
Het volgende filmpje is van mijn bewakingscamera, toevallig dat ik het zag. Het raam is kraakhelder, zoals je ziet is het tegen de avond en de lucht heeft een mooie rode kleur. Toen ondekte ik dat er een lichtbol overvloog, zelfs enkel keren. Het is geen vogel, dat lijkt met sterk.
Filmpje over raar verschijnsel door dakraam
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:29 schreef Quarks het volgende:
[..]
Klinkt als een Wake induced lucid dream.
Je valt dan in slaap terwijl je je nog bewsut bent van alles; is in mijn ogen niks spiritueels aan, het is ook doormiddel van fmri scans wetenschappelijk aangetoont (dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze exact weten wat het is en wat voor nut het heeft).
Hou nou eens op met trollen jochiequote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:33 schreef pikki het volgende:
[..]
Vindt ik helemaal nie spectaculair, hoor![]()
Geef mij liever Robbert![]()
En als hij het nu niet doet?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:30 schreef pikki het volgende:
[..]
Als ie dat doet , zullen de skeptici nog zeggen dat het massahallucinaties zijn , ......straf hé ?![]()
quote:
Niet grappigquote:
Ben benieuwd wat Barbara daar van vindt.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:39 schreef Tulio het volgende:
Beide filmpjes heb ik zelf in elkaar gezet en zijn volkomen nep. Het eerste filmpje is met een spiegel gemaakt in een donkere kamer, een klein spiegeltje dat het licht tegen het plafond projecteert. Het tweede filmpje is helemaal geen dakraam maar een stukje muur die 90 graden gedraaid is. Ook hier schijn ik weer met een spiegeltje.
Wie had het herkent?![]()
Ach, ik had hier ook een discussie met hem(eigenlijk het enige andere topic buiten de robbert topics waar hij gereageerd heeft):quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:39 schreef Dromenvanger het volgende:
Best kans dat mensen zich registreren om het topic een bepaald verloop te geven. Ik bedoel mensen die er iets mee opgeschieten dit topic een bepaalde weg op te duwen. Dat het iemand van rtl-4 kan zijn of iets dergelijks
Maar dat hoeft niet. Je weet nooit. Mensen zijn vrij om zich hier te registreren en het topic zal vast bekend zijn in die kringen.
Ik heb ze gemaakt naar aanleiding van de "linken" die barbara geplaatst had. De film met de rook kan ik niet namaken. Ik rook namelijk niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:46 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat Barbara daar van vindt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |