abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 januari 2006 @ 16:37:01 #226
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33802250
Wat is een waarheid als die ontkrachtigd kan worden door kritiek? Iedere waarheid die vatbaar is voor kritiek is niet waterdicht.

Een waarheid zonder kritiek is pas een echte waarheid omdat iedereen het er mee eens is. Of een waarheid die sterker is als kritiek.

Dan heb je nog dat ieder zijn eigen waarheid heeft natuurlijk. Maar wat ik daarvan moet denken weet ik niet. Eigen waarheden en waarde hechten eraan. Wat kun je met je eigen waarheid als niemand die als waarheid ziet?
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 17:03:10 #227
137525 pikki
pok! pok !
pi_33803170
Ik heb de volgende voorspelling voor 2006:

Robbert zal nog in staat zijn, geestes-beelden op te bouwen via de computers, en geesten te laten verschijnen op het scherm van de deze .Raar maar .....waar denk ik zo .....
En dan is meteen het woordje "genverbrander" ook verklaard .

[ Bericht 16% gewijzigd door pikki op 07-01-2006 17:09:01 ]
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
  zaterdag 7 januari 2006 @ 17:06:36 #228
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33803295

Robbert zal een pentium 6 worden en radiogolven kunnen ontvangen van overleden mensen, overleden mensen keren terug via zijn multi-dimensionale internetverbinding en hij wordt wereldberoemd en de rijkste man van de wereld omdat hij een pc heeft gemaakt die contact maakt met het hele universum en waar wij mee kunnen transporteren.

De hele wereld zal anders worden door zijn multi-visionale chip. Hij heeft die chip gemaakt met zaagsel afkomstig uit zijn hoofd.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 17:09:41 #229
100054 Quarks
little Eiffel! little Eiffel!
pi_33803417
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 17:06 schreef Dromenvanger het volgende:
Robbert zal een pentium 6 worden en radiogolven kunnen ontvangen van overleden mensen, overleden mensen keren terug via zijn multi-dimensionale internetverbinding en hij wordt wereldberoemd en de rijkste man van de wereld omdat hij een pc heeft gemaakt die contact maakt met het hele universum en waar wij mee kunnen transporteren.

De hele wereld zal anders worden door zijn multi-visionale chip. Hij heeft die chip gemaakt met zaagsel afkomstig uit zijn hoofd.
Een pc
Een accesspoint voor contact met overledenen is toch veel makkelijker, hoef je geen nieuwe pc te kopen.
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
  zaterdag 7 januari 2006 @ 17:10:49 #230
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_33803444
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 17:03 schreef pikki het volgende:
Ik heb de volgende voorspelling voor 2006:

Robbert zal nog in staat zijn, geestes-beelden op te bouwen via de computers, en geesten te laten verschijnen op het scherm van de deze .Raar maar .....waar denk ik zo .....
En dan is meteen het woordje "genverbrander" ook verklaard .
Dat heeft hij al gedaan en is mislukt (hint, een digitale camera heeft ook chips en geheugen, dus is ook een soort compueter)
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  zaterdag 7 januari 2006 @ 17:12:27 #231
137525 pikki
pok! pok !
pi_33803501
Dat heeft hij al gedaan en is mislukt

In jou ogen , maar ...............de waarheid is anders .......
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
  zaterdag 7 januari 2006 @ 17:14:45 #232
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33803573
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 17:09 schreef Quarks het volgende:

[..]

Een pc
Een accesspoint voor contact met overledenen is toch veel makkelijker, hoef je geen nieuwe pc te kopen.
Een accesspoint, hoe gaan we die bouwen?

Gewoon een dimensionale deur in je huis waar iedereen naar binnen kan wandelen?. Voeg je meteen een deurbel erbij, hoeven klopgeesten niet zo hard te kloppen om aandacht te krijgen

Heb je meteen bewijs omdat de hele wereld de geesten kan zien binnenwandelen.

Weg paranormaliteiten, de waarheid is boven tafel.

Eerst dat accesspoint ontwerpen, kan ieder mens dat met een tube lijm? Of moet je toch bedrijven als intel raadplegen of wat dan ook? Misschien een producent van laser-shows.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 17:15:40 #233
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_33803601
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 17:12 schreef pikki het volgende:
Dat heeft hij al gedaan en is mislukt

In jou ogen , maar ...............de waarheid is anders .......
Niet alleen in de mijne hoor.
pi_33803874
Lichtbol of schijn?

Een tijd geleden liep is 's nachts rond en het was flink donker, de rust werd verstoord door een brommend geluid, soms zelfs piepend. Toen nam ik mijn camera net op tijd en maakte ik de volgende film.

Tulio.
Pas op als je de waarheid gaat zoeken.
De waarheid is verschrikkelijk, maar wel bevrijdend
mooie woorden zijn niet waar en ware woorden zijn niet mooi
.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 17:26:08 #235
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33803966
Ik lag eergisteren in bed en zag overal lichtflitsen in het donker, ik deed niet eens de moeite om het te filmen omdat het mijn bewustzijn was. Ik zag overal schimmen die vol licht waren en nog meer. Ik kon bijna in het donker kijken door al dat licht. Misschien had ik het wel kunnen filmen, maar waarom zou ik? Om interessant te lopen doen? Om bewijs aan te dragen? Waarom zou ik?

Ik ga het niet zien als briljant, het is gewoon normaal.

Robbert is ook een beetje een ego-tripper Die geilt op aandacht.
pi_33804048
Ik kreeg ineens een visioen, Robbert als Elvis Presley, bij de opening van 21 zien jullie het. Maar ik verwacht na deel 21 dat anderen de honours gaan doen, ik kan zowat promoveren op de jongeman en moet me weer meer concentreren op mijn boek.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 17:29:03 #237
100054 Quarks
little Eiffel! little Eiffel!
pi_33804056
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 17:26 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik lag eergisteren in bed en zag overal lichtflitsen in het donker, ik deed niet eens de moeite om het te filmen omdat het mijn bewustzijn was. Ik zag overal schimmen die vol licht waren en nog meer. Ik kon bijna in het donker kijken door al dat licht. Misschien had ik het wel kunnen filmen, maar waarom zou ik? Om interessant te lopen doen? Om bewijs aan te dragen? Waarom zou ik?

Ik ga het niet zien als briljant, het is gewoon normaal.
Klinkt als een Wake induced lucid dream.
Je valt dan in slaap terwijl je je nog bewsut bent van alles; is in mijn ogen niks spiritueels aan, het is ook doormiddel van fmri scans wetenschappelijk aangetoont (dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze exact weten wat het is en wat voor nut het heeft).
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
  zaterdag 7 januari 2006 @ 17:30:36 #238
137525 pikki
pok! pok !
pi_33804100
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 17:15 schreef Knarf het volgende:

[..]

Niet alleen in de mijne hoor.
Als ie dat doet , zullen de skeptici nog zeggen dat het massahallucinaties zijn , ......straf hé ?
pi_33804118
Lichtbol of schijn?

Ook het volgende filmpje toont aan hoe met beïnvloed wordt door wat men over iets weet.

Het volgende filmpje is van mijn bewakingscamera, toevallig dat ik het zag. Het raam is kraakhelder, zoals je ziet is het tegen de avond en de lucht heeft een mooie rode kleur. Toen ondekte ik dat er een lichtbol overvloog, zelfs enkel keren. Het is geen vogel, dat lijkt met sterk.

Filmpje over raar verschijnsel door dakraam
.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 17:33:07 #240
137525 pikki
pok! pok !
pi_33804185
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 17:31 schreef Tulio het volgende:
Lichtbol of schijn?

Ook het volgende filmpje toont aan hoe met beïnvloed wordt door wat men over iets weet.

Het volgende filmpje is van mijn bewakingscamera, toevallig dat ik het zag. Het raam is kraakhelder, zoals je ziet is het tegen de avond en de lucht heeft een mooie rode kleur. Toen ondekte ik dat er een lichtbol overvloog, zelfs enkel keren. Het is geen vogel, dat lijkt met sterk.

Filmpje over raar verschijnsel door dakraam
Vindt ik helemaal nie spectaculair, hoor
Geef mij liever Robbert
  zaterdag 7 januari 2006 @ 17:35:05 #241
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33804256
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 17:29 schreef Quarks het volgende:

[..]

Klinkt als een Wake induced lucid dream.
Je valt dan in slaap terwijl je je nog bewsut bent van alles; is in mijn ogen niks spiritueels aan, het is ook doormiddel van fmri scans wetenschappelijk aangetoont (dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze exact weten wat het is en wat voor nut het heeft).

Ahzo, zo bijzonder was het ook niet nee. Het voelde ook als normaal aan die lichtflitsen.

Heb ook wel eens dat flitsen van overdag 's nachts naar voren komen als ik in bed lig. Dan zie ik gewoon de omgeving terug komen die ik meemaakte. Dan lijk ik terug te gaan in de tijd van die dag.

Voorbeeld is dat ik dit scherm kan terug zien vannacht, precies zoals het is. Misschien kan ik mezelf zelfs voelen zitten hier straks in bed. Dat het moment gewoon terug komt.

Dat die lichtflitsen gewoon flash-backs zijn van het licht dat overdag aanwezig is

Misschien zijn lichtbollen ook zoiets, dat het gewoon wetenschappelijk is, als het echte lichtbollen zijn. Misschien zien die mensen gewoon licht van overdag dat in hun netvlies gebrandt staat en misschien kunnen ze het toevallig vastleggen of nog iets anders blah blah blah flapperdeflap.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 17:35:30 #242
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_33804274
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 17:33 schreef pikki het volgende:

[..]

Vindt ik helemaal nie spectaculair, hoor
Geef mij liever Robbert
Hou nou eens op met trollen jochie
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  zaterdag 7 januari 2006 @ 17:36:15 #243
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_33804303
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 17:30 schreef pikki het volgende:

[..]

Als ie dat doet , zullen de skeptici nog zeggen dat het massahallucinaties zijn , ......straf hé ?
En als hij het nu niet doet?
Jij blijft hem toch blindelings geloven.

(ik heb nog steeds het gevoel: pikki = robbert of bekende van robbert)
pi_33804404
Beide filmpjes heb ik zelf in elkaar gezet en zijn volkomen nep. Het eerste filmpje is met een spiegel gemaakt in een donkere kamer, een klein spiegeltje dat het licht tegen het plafond projecteert. Het tweede filmpje is helemaal geen dakraam maar een stukje muur die 90 graden gedraaid is. Ook hier schijn ik weer met een spiegeltje.

Wie had het herkent?
.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 17:39:32 #245
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33804418
Best kans dat mensen zich registreren om het topic een bepaald verloop te geven. Ik bedoel mensen die er iets mee opgeschieten dit topic een bepaalde weg op te duwen. Dat het iemand van rtl-4 kan zijn of iets dergelijks

Maar dat hoeft niet. Je weet nooit. Mensen zijn vrij om zich hier te registreren en het topic zal vast bekend zijn in die kringen.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 17:40:56 #246
137525 pikki
pok! pok !
pi_33804453
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 17:35 schreef ChOas het volgende:

[..]

Hou nou eens op met trollen jochie
  zaterdag 7 januari 2006 @ 17:44:56 #247
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33804560
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 17:40 schreef pikki het volgende:

[..]

[afbeelding]
Niet grappig

Flauw zelfs

En rete irritant
pi_33804597
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 17:39 schreef Tulio het volgende:
Beide filmpjes heb ik zelf in elkaar gezet en zijn volkomen nep. Het eerste filmpje is met een spiegel gemaakt in een donkere kamer, een klein spiegeltje dat het licht tegen het plafond projecteert. Het tweede filmpje is helemaal geen dakraam maar een stukje muur die 90 graden gedraaid is. Ook hier schijn ik weer met een spiegeltje.

Wie had het herkent?
Ben benieuwd wat Barbara daar van vindt.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 17:46:52 #249
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_33804620
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 17:39 schreef Dromenvanger het volgende:
Best kans dat mensen zich registreren om het topic een bepaald verloop te geven. Ik bedoel mensen die er iets mee opgeschieten dit topic een bepaalde weg op te duwen. Dat het iemand van rtl-4 kan zijn of iets dergelijks

Maar dat hoeft niet. Je weet nooit. Mensen zijn vrij om zich hier te registreren en het topic zal vast bekend zijn in die kringen.
Ach, ik had hier ook een discussie met hem(eigenlijk het enige andere topic buiten de robbert topics waar hij gereageerd heeft):
21.12.2005 nog 7 jaar tegaan
pi_33804653
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 17:46 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ben benieuwd wat Barbara daar van vindt.
Ik heb ze gemaakt naar aanleiding van de "linken" die barbara geplaatst had. De film met de rook kan ik niet namaken. Ik rook namelijk niet.
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')