hier verder 14.gifquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:31 schreef Casparovvv het volgende:
Het is een fucking drama. C. is op dit moment bezig met het verschonen van dat kind die zijn halve bed heeft bevuild, en ik zit dat vrolijk op Fok! te vertellen
Oppaskindje?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:34 schreef Casparovvv het volgende:
C. is een schat van een meid, met wie ik iets heel leuks aan het opbouwen ben
het verbaast me dat ze je niet de baan af getrapt hebben.quote:
Hoezo dat ?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:47 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
het verbaast me dat ze je niet de baan af getrapt hebben.
boh gek, Door de bontkraag van jouw jas krijg iedereen pardoes hooikoorts door die haren gek.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:50 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hoezo dat ?
Ik had btw wel me ketting aan
Standaardquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:57 schreef Casparovvv het volgende:
tijd voor een vrijdagavond-baggertopic.
Ja maikuuul die heeft zijn eigen paint topicquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:57 schreef hallo_mensen het volgende:
Kampers ±´'
welke maikelquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja maikuuul die heeft zijn eigen paint topic
Goed topic
Waar ?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja maikuuul die heeft zijn eigen paint topic
Goed topic
Zo vet was datquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:11 schreef Casparovvv het volgende:
Maikuuul zet zijn hond in het dressoir en in de wasmand, hoe kansloos
Ik denk het welquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:10 schreef hallo_mensen het volgende:
Hey Speedy ken je me nog
Aaaaaah wat een schatjequote:
Vet je he gek, whehequote:
helemaal niet, dat is Maikuuul's hond. arm beest...quote:
Alle honden zijn liefquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:17 schreef the_legend_killer het volgende:
wat een kamper kast en kamper hond
Avond imberrquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:41 schreef Imberr het volgende:
[..]
Alle honden zijn liefDon't judge a dog by zun baasje!
![]()
oh, en goeie avond enzo
Dat zei ik ook altijd totdat mijn 4 jarige buurmeisje 40 meter over het asfalt werd meegesleept door de o zo lieve bloedhond van de overbuurman, sindsien gaat ze met 2 vingers door het levenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:41 schreef Imberr het volgende:
[..]
Alle honden zijn liefDon't judge a dog by zun baasje!
![]()
oh, en goeie avond enzo
Wat n leuk verhaaltje ^^quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:43 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Dat zei ik ook altijd totdat mijn 4 jarige buurmeisje 40 meter over het asfalt werd meegesleept door de o zo lieve bloedhond van de overbuurman, sindsien gaat ze met 2 vingers door het leven
ik weet t.. maar tis wel kut..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:44 schreef Maikuuul het volgende:
Ey imberr dat probleem van gister he met offline modus, jeh meerdere mensen hadden dat
Gebowld? Als je Geblowt had gezegt kon ik het nog begrijpen.quote:
Bowlen is grappig. Tenzij je er goed in bent.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:45 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Gebowld? Als je Geblowt had gezegt kon ik het nog begrijpen.
Is Bowlen niet die sport voor dikke mannetjes die veel te veel eten ?
Grappig ?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:49 schreef Imberr het volgende:
[..]
Bowlen is grappig. Tenzij je er goed in bent.![]()
Precies ja.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Grappig ?
Ja als er iemand op zijn bek gaat mischien![]()
Yeah, ik vond het idd wel leukquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
Precies ja.En vaak zijn er ook van die breezahmeisjes die zich aanstellerig gaan gedragen ("Wat is die bal zwaaaar... hihihihi") die je dan kan uitlachen. ^^
dat doe jij zeker nooitquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
Precies ja.En vaak zijn er ook van die breezahmeisjes die zich aanstellerig gaan gedragen ("Wat is die bal zwaaaar... hihihihi") die je dan kan uitlachen. ^^
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:53 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
dat doe jij zeker nooit
Ik zie je al aan komen lopen, borsthaar puilt uit je rood geruite houthakkersoverhemd, en je met je zware bromstem brult: ''wie daar nog een keer zegt dat die bal zwaar is, zal ik mijn ballen eens laten voelen!''.
ole olequote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Imberr doet dat niet want die is oke !
Jaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:12 schreef Maikuuul het volgende:
Nu istie afgelopen
Ja ik moet opletten als er dan geen ruzie's uitbreken enzo.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:16 schreef Imberr het volgende:
[..]
Germ.
Ik heb eig veel meer zin in men verjaardag.Maar dat duurt nog wel ff.
![]()
Dat doe ik nou nóóit als er een feest is van mijn school.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja ik moet opletten als er dan geen ruzie's uitbreken enzo.
En kijken als de mensen dan zelf geen drank meenemen naar scholieren carnaval
ALs je het goed verstopt dan laat ik je doorlopenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:20 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dat doe ik nou nóóit als er een feest is van mijn school.![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ALs je het goed verstopt dan laat ik je doorlopen
Ben jij de fok!tvgids ofzo?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:36 schreef the_legend_killer het volgende:
nu vette film op rtl 7 !
Jij snapt het !quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:40 schreef Imberr het volgende:
[..]
Nee, tv is tof.![]()
Hoi freiss![]()
Doeii freiss![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:40 schreef Imberr het volgende:
[..]
Nee, tv is tof.![]()
Hoi freiss![]()
Doeii freiss![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zeker.
Moeten ook een keer gaan bieren.
Nemen we Eix ook mee
Muziek in het Achterhooksquote:
Als je melig bent is alles tof.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Jovink en de Voederbietels![]()
![]()
Boh Foi Toch, Normaal en Jovink is normaal niet mijn muziek maar op feestjes is het wel heel erg leuk![]()
Das waar jaquote:
Superboeren.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Das waar ja
En hier in de Achterhoek heb je ook niet veel anders![]()
Dat is 1 van de weinige dingen die er te doen zijn daar.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:27 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
www.superboeren.nl![]()
Ik volg geen voetbal hoor![]()
Nee hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:28 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat is 1 van de weinige dingen die er te doen zijn daar.
Laatst was DJ Dana nog in de Radstake, en er komt regelmatig een goede Hardcore DJ langsquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:36 schreef Messenga het volgende:
Zelfs het lokale cafe hier trekt betere artiesten![]()
Hardcore.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:39 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Laatst was DJ Dana nog in de Radstake, en er komt regelmatig een goede Hardcore DJ langs![]()
Alleen ik ben er nooit, omdat mijn vrienden totaal niet van die muziek houden![]()
En alleen er naar toe gaan is ook niks![]()
http://media.putfile.com/(...)ew-york-cityuesulxtjquote:
Slaap lekkerquote:
Jaja, alles goedquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:10 schreef spenky het volgende:
neeben wakker!!
alles goed met k-Rin en Casparovv??
giz heeft alles opgegetenquote:
Die ligt nog in z'n bed te stinkenquote:
Sperwerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:23 schreef Casparovvv het volgende:
alles prima hoor Spenky. Ik heb mijn opgezette sperwer aan de muur gehangen
ben jij het zusje van gizmore?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:29 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Die ligt nog in z'n bed te stinken
Er was alleen brood beneden.. Saai enzo.
Broertje nog wel.. Hij is enorm grootquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:30 schreef spenky het volgende:
[..]
ben jij het zusje van gizmore?
ik heb jouw broertje in het echt gezien
Wat voor bedrijf is dat dan?quote:
hoe lang is hij dan?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:34 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Broertje nog wel.. Hij is enorm groot
Wel gaaf voor je.. Ik zie hem iedere dag![]()
jaa enorm..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:34 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Broertje nog wel.. Hij is enorm groot
Wel gaaf voor je.. Ik zie hem iedere dag![]()
Overkoepelende groep van de Plusmarkt en de SPARquote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:50 schreef k-Rin het volgende:
Geen idee hoe groot Giz is. Iets van 1.93 ofzo.
Hij wil niet dat ik naar de meet ga want anders loop ik de hele dag maar achter hem aan, vindt ie.
De pubberjongetjes lopen de hele dag achter jou aan!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:50 schreef k-Rin het volgende:
Geen idee hoe groot Giz is. Iets van 1.93 ofzo.
Hij wil niet dat ik naar de meet ga want anders loop ik de hele dag maar achter hem aan, vindt ie.
Precies, zoiets zou het ook wel zijnquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
De pubberjongetjes lopen de hele dag achter jou aan!
Ja maar wie danquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:50 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Zoek je een andere jongen uit, ga je daar de hele tijd achteraan lopen![]()
Of ik neem mijn eigen jongetje mee, die zit hier ook wel eensquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
De pubberjongetjes lopen de hele dag achter jou aan!
Och, ik weet niet wie er precies komen, maar er komen vast wel wat van die kanslozen die het maar wat graag willenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:52 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Ja maar wie dan![]()
En ik moet er alsnog wel met hem heen. Want dan krijg ik korting via zijn OV
ik voel me fucking brak in ieder gevalquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:55 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Was je dronken toen je ging slapen?![]()
er is vast wel een lief puber jongetje waar je achteraan kan lopen..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:52 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Ja maar wie dan![]()
En ik moet er alsnog wel met hem heen. Want dan krijg ik korting via zijn OV
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 04:32 schreef Dribbel_ het volgende:
fuck ga slape of zo mesne dis ech slech zo lagn te fokkh
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 04:33 schreef Dribbel_ het volgende:
verdmme veol me klote ik ga slape ben zzzzzz
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 04:34 schreef Dribbel_ het volgende:
dag dag dag daga dgdga daggd dgadg dadgf dag![]()
Truequote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:53 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Of ik neem mijn eigen jongetje mee, die zit hier ook wel eens![]()
Uit het topic over de meet kan ik nog niet echt opmaken waar en wanneer trouwens?quote:
same problemquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:00 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Uit het topic over de meet kan ik nog niet echt opmaken waar en wanneer trouwens?
Want ik kan bijna nooit![]()
Lekker danquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat gevoel heb ik ookkan me niet ech bepaald herinneren dat ik dat heb gepost
![]()
jij was ver wegquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat gevoel heb ik ookkan me niet ech bepaald herinneren dat ik dat heb gepost
![]()
Is ie al dood?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:07 schreef Casparovvv het volgende:
[afbeelding]
rarara, wiens hond is dit
Maikuuul toch?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:07 schreef Casparovvv het volgende:
[afbeelding]
rarara, wiens hond is dit
Ik had 'm al ergens in een ander topic gezien, dacht in die van 'Wie is de grootste hond'quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:10 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Aan de kast te zien zou dat goed kunnen
Hmz, valt wel meequote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:12 schreef Casparovvv het volgende:
idd Maikuuul's hond
Zeg K-Rin, volgens mij ben jij een enorme lurker. Alleen hier in SC reageer je
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:13 schreef k-Rin het volgende:
Redelijk vaak gilt Giz van boven dat er een gaaf topic is die ik even moet zienEn dan post ik natuurlijk niks.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:13 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Redelijk vaak gilt Giz van boven dat er een gaaf topic is die ik even moet zienEn dan post ik natuurlijk niks.
Wat doet zequote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:15 schreef anti-virus het volgende:
wat een drama, waarom kan ik hier nog posten terwijl dit topic vol hoort te zijn?
bij mij precies hetzelfde leren, koffie drinken, leren....quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:17 schreef Ayaxola het volgende:
Ik ga ook ff een bakkie zetten, en dan maar weer leren
en Rotterdam danquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:20 schreef B_BOY het volgende:
[..]
bij mij precies hetzelfde leren, koffie drinken, leren....
kijk ammel ff in het meet topic en geef door of je komt en zo ja waar je wilt komen. eindhoven, amsterdam of beide.
daar waren al heel weinig stemmen voor in de poll dus die zou sowieso al afvallen.quote:
ah okeuquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:21 schreef B_BOY het volgende:
[..]
daar waren al heel weinig stemmen voor in de poll dus die zou sowieso al afvallen.
Staat er ergens een poll of moet ik gewoon postenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:20 schreef B_BOY het volgende:
[..]
bij mij precies hetzelfde leren, koffie drinken, leren....
kijk ammel ff in het meet topic en geef door of je komt en zo ja waar je wilt komen. eindhoven, amsterdam of beide.
poll toch?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:24 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Staat er ergens een poll of moet ik gewoon posten![]()
gewoon posten waar je zou komen, eventuueel bij wat je het liefste wilt.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:24 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Staat er ergens een poll of moet ik gewoon posten![]()
weet niet of die verschilt maar veel brabanders/limburgers hebben dan iets anders aan hun hoofd....quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:28 schreef spenky het volgende:
kunnen we het niet beter in de voorjaars vakantie doen... of is die per stad anders ?
verschiltquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:28 schreef spenky het volgende:
kunnen we het niet beter in de voorjaars vakantie doen... of is die per stad anders ?
Denk hetquote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:30 schreef anti-virus het volgende:
Spenky, Lieve schat
Het is geen december meer
v r i j d a g krin!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:41 schreef k-Rin het volgende:
Tsja, zondag is niet echt gunstig zeg maar. Maar goed, ik kijk wel
Sorry, ik kan niet begrijpend lezenquote:
K ben volgende week donderdag & vrijdag in Groningenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Denk het
* Renesite gaat toch niet, of hij moet al in Groningen zijn.
Ik nietquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
K ben volgende week donderdag & vrijdag in Groningen![]()
![]()
En ik overdag, dus zal ook wel weer niets wordenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:42 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Sorry, ik kan niet begrijpend lezen![]()
Maar vrijdag kan ik niet, dan moet ik 's avonds werken.
Nou zeg..quote:
Ik moet overdag naar schoolquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En ik overdag, dus zal ook wel weer niets worden
School?quote:
* Dark_Angelus huiliequote:
({)quote:
Vanaf September moet ik nog 3/4 jaar hoorquote:
Ja we blijven niet bezig, kom maar fflangs op eurosonicquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
({)
Anders haal je toch een blikkie cola bij de appie heijnAl ligt hij helemaal buiten het centrum
eurosonicquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja we blijven niet bezig, kom maar fflangs op eurosonic
Nou ja, na 2,5 jaar heb ik de middelbare school af.quote:
Ik moet er werken dus lijkt me koel als je ff biertje komt doenquote:
Ooh, nog op de middelbarequote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:48 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Nou ja, na 2,5 jaar heb ik de middelbare school af.
Ik ga nog wel studeren natuurlijk
kiekn wat ik kan regelen...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik moet er werken dus lijkt me koel als je ff biertje komt doen![]()
En ik werk als het goed is alleen op eurosonicquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
kiekn wat ik kan regelen...
Kan zijn dat ik zaterdag vrij ben
DAT IS EEN GOOOHOEEED IDEEquote:
Hmmm...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En ik werk als het goed is alleen op eurosonic
Aan ouder worden hoef je gelukkig niets te doenquote:
Eehm nee?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmmm...
Trance muziek zeker
Hoezo afknapper...
28,60 17,20 voor mij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |