Alle honden zijn liefquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:17 schreef the_legend_killer het volgende:
wat een kamper kast en kamper hond
Avond imberrquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:41 schreef Imberr het volgende:
[..]
Alle honden zijn liefDon't judge a dog by zun baasje!
![]()
oh, en goeie avond enzo
Dat zei ik ook altijd totdat mijn 4 jarige buurmeisje 40 meter over het asfalt werd meegesleept door de o zo lieve bloedhond van de overbuurman, sindsien gaat ze met 2 vingers door het levenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:41 schreef Imberr het volgende:
[..]
Alle honden zijn liefDon't judge a dog by zun baasje!
![]()
oh, en goeie avond enzo
Wat n leuk verhaaltje ^^quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:43 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Dat zei ik ook altijd totdat mijn 4 jarige buurmeisje 40 meter over het asfalt werd meegesleept door de o zo lieve bloedhond van de overbuurman, sindsien gaat ze met 2 vingers door het leven
ik weet t.. maar tis wel kut..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:44 schreef Maikuuul het volgende:
Ey imberr dat probleem van gister he met offline modus, jeh meerdere mensen hadden dat
Gebowld? Als je Geblowt had gezegt kon ik het nog begrijpen.quote:
Bowlen is grappig. Tenzij je er goed in bent.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:45 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Gebowld? Als je Geblowt had gezegt kon ik het nog begrijpen.
Is Bowlen niet die sport voor dikke mannetjes die veel te veel eten ?
Grappig ?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:49 schreef Imberr het volgende:
[..]
Bowlen is grappig. Tenzij je er goed in bent.![]()
Precies ja.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Grappig ?
Ja als er iemand op zijn bek gaat mischien![]()
Yeah, ik vond het idd wel leukquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
Precies ja.En vaak zijn er ook van die breezahmeisjes die zich aanstellerig gaan gedragen ("Wat is die bal zwaaaar... hihihihi") die je dan kan uitlachen. ^^
dat doe jij zeker nooitquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
Precies ja.En vaak zijn er ook van die breezahmeisjes die zich aanstellerig gaan gedragen ("Wat is die bal zwaaaar... hihihihi") die je dan kan uitlachen. ^^
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:53 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
dat doe jij zeker nooit
Ik zie je al aan komen lopen, borsthaar puilt uit je rood geruite houthakkersoverhemd, en je met je zware bromstem brult: ''wie daar nog een keer zegt dat die bal zwaar is, zal ik mijn ballen eens laten voelen!''.
ole olequote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Imberr doet dat niet want die is oke !
Jaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:12 schreef Maikuuul het volgende:
Nu istie afgelopen
Ja ik moet opletten als er dan geen ruzie's uitbreken enzo.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:16 schreef Imberr het volgende:
[..]
Germ.
Ik heb eig veel meer zin in men verjaardag.Maar dat duurt nog wel ff.
![]()
Dat doe ik nou nóóit als er een feest is van mijn school.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja ik moet opletten als er dan geen ruzie's uitbreken enzo.
En kijken als de mensen dan zelf geen drank meenemen naar scholieren carnaval
ALs je het goed verstopt dan laat ik je doorlopenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:20 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dat doe ik nou nóóit als er een feest is van mijn school.![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ALs je het goed verstopt dan laat ik je doorlopen
Ben jij de fok!tvgids ofzo?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:36 schreef the_legend_killer het volgende:
nu vette film op rtl 7 !
Jij snapt het !quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:40 schreef Imberr het volgende:
[..]
Nee, tv is tof.![]()
Hoi freiss![]()
Doeii freiss![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:40 schreef Imberr het volgende:
[..]
Nee, tv is tof.![]()
Hoi freiss![]()
Doeii freiss![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |