hier verder 14.gifquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:31 schreef Casparovvv het volgende:
Het is een fucking drama. C. is op dit moment bezig met het verschonen van dat kind die zijn halve bed heeft bevuild, en ik zit dat vrolijk op Fok! te vertellen
Oppaskindje?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:34 schreef Casparovvv het volgende:
C. is een schat van een meid, met wie ik iets heel leuks aan het opbouwen ben
het verbaast me dat ze je niet de baan af getrapt hebben.quote:
Hoezo dat ?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:47 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
het verbaast me dat ze je niet de baan af getrapt hebben.
boh gek, Door de bontkraag van jouw jas krijg iedereen pardoes hooikoorts door die haren gek.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:50 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hoezo dat ?
Ik had btw wel me ketting aan
Standaardquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:57 schreef Casparovvv het volgende:
tijd voor een vrijdagavond-baggertopic.
Ja maikuuul die heeft zijn eigen paint topicquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:57 schreef hallo_mensen het volgende:
Kampers ±´'
welke maikelquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja maikuuul die heeft zijn eigen paint topic
Goed topic
Waar ?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja maikuuul die heeft zijn eigen paint topic
Goed topic
Zo vet was datquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:11 schreef Casparovvv het volgende:
Maikuuul zet zijn hond in het dressoir en in de wasmand, hoe kansloos
Ik denk het welquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:10 schreef hallo_mensen het volgende:
Hey Speedy ken je me nog
Aaaaaah wat een schatjequote:
Vet je he gek, whehequote:
helemaal niet, dat is Maikuuul's hond. arm beest...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |