Uit het topic over de meet kan ik nog niet echt opmaken waar en wanneer trouwens?quote:
same problemquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:00 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Uit het topic over de meet kan ik nog niet echt opmaken waar en wanneer trouwens?
Want ik kan bijna nooit![]()
Lekker danquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat gevoel heb ik ookkan me niet ech bepaald herinneren dat ik dat heb gepost
![]()
jij was ver wegquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat gevoel heb ik ookkan me niet ech bepaald herinneren dat ik dat heb gepost
![]()
Is ie al dood?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:07 schreef Casparovvv het volgende:
[afbeelding]
rarara, wiens hond is dit
Maikuuul toch?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:07 schreef Casparovvv het volgende:
[afbeelding]
rarara, wiens hond is dit
Ik had 'm al ergens in een ander topic gezien, dacht in die van 'Wie is de grootste hond'quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:10 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Aan de kast te zien zou dat goed kunnen
Hmz, valt wel meequote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:12 schreef Casparovvv het volgende:
idd Maikuuul's hond
Zeg K-Rin, volgens mij ben jij een enorme lurker. Alleen hier in SC reageer je
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:13 schreef k-Rin het volgende:
Redelijk vaak gilt Giz van boven dat er een gaaf topic is die ik even moet zienEn dan post ik natuurlijk niks.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:13 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Redelijk vaak gilt Giz van boven dat er een gaaf topic is die ik even moet zienEn dan post ik natuurlijk niks.
Wat doet zequote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:15 schreef anti-virus het volgende:
wat een drama, waarom kan ik hier nog posten terwijl dit topic vol hoort te zijn?
bij mij precies hetzelfde leren, koffie drinken, leren....quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:17 schreef Ayaxola het volgende:
Ik ga ook ff een bakkie zetten, en dan maar weer leren
en Rotterdam danquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:20 schreef B_BOY het volgende:
[..]
bij mij precies hetzelfde leren, koffie drinken, leren....
kijk ammel ff in het meet topic en geef door of je komt en zo ja waar je wilt komen. eindhoven, amsterdam of beide.
daar waren al heel weinig stemmen voor in de poll dus die zou sowieso al afvallen.quote:
ah okeuquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:21 schreef B_BOY het volgende:
[..]
daar waren al heel weinig stemmen voor in de poll dus die zou sowieso al afvallen.
Staat er ergens een poll of moet ik gewoon postenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:20 schreef B_BOY het volgende:
[..]
bij mij precies hetzelfde leren, koffie drinken, leren....
kijk ammel ff in het meet topic en geef door of je komt en zo ja waar je wilt komen. eindhoven, amsterdam of beide.
poll toch?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:24 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Staat er ergens een poll of moet ik gewoon posten![]()
gewoon posten waar je zou komen, eventuueel bij wat je het liefste wilt.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:24 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Staat er ergens een poll of moet ik gewoon posten![]()
weet niet of die verschilt maar veel brabanders/limburgers hebben dan iets anders aan hun hoofd....quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:28 schreef spenky het volgende:
kunnen we het niet beter in de voorjaars vakantie doen... of is die per stad anders ?
verschiltquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:28 schreef spenky het volgende:
kunnen we het niet beter in de voorjaars vakantie doen... of is die per stad anders ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |