Wat goed dat je dat even voor me verbetert!quote:
Handig als je ineens op een andere computer wil inloggen, dan weet je niet meer hoeveel puntjes of streepjes je hadquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:31 schreef Swetsenegger het volgende:
_..__...__...--
Opvalt met nog geen 2500 postsquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:33 schreef Vitalogy het volgende:
En nummer_zoveel uiteraard
maar dat komt voornamelijk omdat zij natuurlijk opvalt
Dat vroeg ik me ook altijd af bij deze userquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:35 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Handig als je ineens op een andere computer wil inloggen, dan weet je niet meer hoeveel puntjes of streepjes je had
jouw naam is ook geniaalquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:35 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Handig als je ineens op een andere computer wil inloggen, dan weet je niet meer hoeveel puntjes of streepjes je had
Ik heb nog geen 2000 posts en val ook opquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Opvalt met nog geen 2500 posts![]()
Dus..
Hoeveel klonen heb je aangemaakt Tonksquote:
Ik ben geen kloon.....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hoeveel klonen heb je aangemaakt Tonks![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hoeveel klonen heb je aangemaakt Tonks![]()
Oja, hahaha , ik zei hihihiquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:57 schreef Quarks het volgende:
Active_Topics
haaahaha
RichardQuest
Swetsenegger
UpDownLeftRightABSelect was 't volgens mij.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:28 schreef paarse_paashaas het volgende:
UPDOWNLEFTRIGHTLEFTLEFTRIGHT ofzo.
Eerste waar ik aan dacht toen ik dit topic aanklikte.quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik vind RatelSlangetje briljant.![]()
Ik ben het wachtwoord vergeten.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:31 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
UpDownLeftRightABSelect was 't volgens mij.
Jij opende dit topic niet?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
Eerste waar ik aan dacht toen ik dit topic opende.
Ik klikt eop de link en toen opende de pagina. Ik opende het topic. Maar het is wel verwarrend, ik pas het aan.quote:
in principe als je op de link van het topic klikt, open je het topic om te lezen. Dus ergens heeft hij wel gelijkquote:
psst google eens op ABN-Seriewoordenaarquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:21 schreef sungaMsunitraM het volgende:
seriewoordenaar vind ik ook wel mooi bedacht.
Hoogstwaarschijnlijk een andere nickname....quote:
Hee goedzo toch gelukt. Dúbbel Up!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:43 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
Yeah.
Ik zou het niet weten, UUDLRABS.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:46 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Het is een van de betere kloonnamen van me.
Die ken ik niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:31 schreef Swetsenegger het volgende:
_..__...__...--
Als ik mezelf Oral-B zou noemen...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:08 schreef haagse_elfje het volgende:
tonks, braun
eenschquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:37 schreef Xebrozius het volgende:
Generaal_Grafkanker.
Ben je zo lelijk dan?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:57 schreef WalkingDisaster het volgende:
[..]
eensch![]()
Die van mij is ook wel leuk toch? ... TOCH!?![]()
stfu :xquote:
Then make it RidingDisasterquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:03 schreef WalkingDisaster het volgende:
[..]
stfu :x
Hoezo lelijk? heb je mij wel eens zien autorijden? Das echt een disaster
Zelfde als ijsmeisquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:10 schreef Ian_MC_Klubhead het volgende:
IJsklont...
Dat zegt toch werkelijkwaar alles over je en hoe je je jezelf ziet?..
Ja, ik hou daar wel van. Een portie zelfspot en of zelfkennis !
Ook als je ijskoud bent !
![]()
Ian
Je moet er maar op komenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:13 schreef Alice89 het volgende:
Xebrozius vind ik wel speciaal klinken.
Volgens mij leeft de ziel van Karboenkeltje verder als kloon.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:33 schreef Croupouque het volgende:
"Karboenkeltje" vind ik wel grappig. Waar is hij eigenlijk gebleven?
Ja hey, er kunnen er maar 12 op.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:05 schreef buzzer het volgende:
topic opgeruimd..
OT:
Kastanova
Ludo
Ans Appelmans
Kikkerlikker
Baukel
Plunk
jouw naam is altijd lachenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
ja, die ookquote:
General_Tombecancer!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:34 schreef Fokkedop het volgende:
Een Poll dan maar?
Wie heeft de meest briljante naam?
» FokkedOp
» Generaal_Grafkanker
» Croupouque
» BrauN
» Ijsmeis
» Tonks
» RatelSlangetje
» infro_roodborstje
» Tepelstreeltje
» Xebrozius
» Kotsmongool
» Kankerkachel?
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Tonksquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:34 schreef Fokkedop het volgende:
Een Poll dan maar?
Wie heeft de meest briljante naam?
» FokkedOp
» Generaal_Grafkanker
» Croupouque
» BrauN
» Ijsmeis
» Tonks
» RatelSlangetje
» infro_roodborstje
» Tepelstreeltje
» Xebrozius
» Kotsmongool
» Kankerkachel?
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
eerder was volgens mij...klikquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:12 schreef SuperBosch het volgende:
Wie is/was Generaal_Grafkanker eigenlijk?
quote:
Eensch!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:03 schreef Vitalogy het volgende:
Ik vind het een beetje erg puberale populariteits verkiezing worden.
er staat toch gewoon FOK , maar dan in morse geschreven , dat moet toch na te gaan zijn hoeveel puntjes en streepjes het zijnquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook altijd af bij deze user
Die gebruik ik nu als scheldnaamquote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Eensch!
Afgezien van een enkele normale![]()
Open een nieuwe topic "de leukste avatar" zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:44 schreef Xebrozius het volgende:
Maar dan vooral vanwege de avatar...
Ja die is ook leukquote:
Yeah, Creatyfus voor woord van het jaar 2006!quote:Op zondag 8 januari 2006 08:37 schreef PedoPaasHaas het volgende:
Generaal Grafkanker
En Blaxje![]()
Creatyfus![]()
Wat is er leuk bedacht aan SunChaser?quote:Op maandag 9 januari 2006 00:15 schreef SlimShady het volgende:
SunChaser is wel leuk bedacht. Maar Vagere_Hein is toch wel ultiem.
een doordenkertje. als je 'm vaak tegenkomt is ie niet leuk meer (quote:Op maandag 9 januari 2006 00:17 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Wat is er leuk bedacht aan SunChaser?
Bassie_de_Kloon ken ik welquote:Op maandag 9 januari 2006 00:17 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Wat is er leuk bedacht aan SunChaser?
Vagere_hein vind ik ook goed verzonnen. Evenals Pipo_de_kloon.
Generaal_Grafkanker is niet simpel met ziektes strooien. Grafkanker i.c.m 'generaal' zorgt ervoor dat die naam lekker bekt en grof klinkt. Ik vind hem geniaal.quote:Op maandag 9 januari 2006 00:13 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Seriewoordenaar. Altijd al gevonden. Jeroen_heeft_koffie_nodig vind ik ook wel leuk gevonden.
Dat generaal_grafkanker is gewoon simpel met ziektes strooien. Niks briljants aan.
Het is een ordinair en populistisch samenraapsel. Niks kunstzinnigs aan IMO.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Generaal_Grafkanker is niet simpel met ziektes strooien. Grafkanker i.c.m 'generaal' zorgt ervoor dat die naam lekker bekt en grof klinkt. Ik vind hem geniaal.
Niet kunstzinnig, maar de simpelheid ervan en het feit dat het extreem goed klinkt doen mij ertoe dwingen deze naam als geniaal te bestempelen. Sorry.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:10 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Het is een ordinair en populistisch samenraapsel. Niks kunstzinnigs aan IMO.
Dat recht heb je.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Niet kunstzinnig, maar de simpelheid ervan en het feit dat het extreem goed klinkt doen mij ertoe dwingen deze naam als geniaal te bestempelen. Sorry.
die was ik ionderdaad vergeten te noemen, die is inderdaad briljantquote:Op maandag 9 januari 2006 02:11 schreef Manono het volgende:
weet niet offie al genoemd is maar Love Mae King vond ik een topperr
Terecht? Ik heb leukere, beter bekkende, meer hilarische usernames gezien in dit topic....quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:27 schreef Fokkedop het volgende:
Generaal_Grafkanker krijgt de titel Beste Fok!-naam!
Een terechte.
die van jou is anders ook erg stoerquote:Op donderdag 12 januari 2006 06:09 schreef PedoPaasHaas het volgende:
Ik kom net lurf_doctor tegen, deed me denken aan de grote meneer Cactus show, daar vroegen ze zich altijd af waar je lurfen (lurven?) nou zitten
Jeremy_Clarksonquote:Op zondag 15 januari 2006 22:11 schreef CybPraetorian het volgende:
bestaat er ook een Jeremy_Clarkson?
hij heeft ook al echt veel gepost.quote:
Dat is juist het goeie, Dopeboy kent niemand en iedereen weet wie Alberto isquote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:11 schreef the900 het volgende:
Treinhomo
seriewoordenaar
infraroodborstje
sack_blabbath
quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:21 schreef sungaMsunitraM het volgende:
seriewoordenaar vind ik ook wel mooi bedacht.
Die is niet leuk meer, omdat die elke keer wordt genoemd bij originele namen.quote:
Love is in the air?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:17 schreef Mr._T-Rex het volgende:
hetwasietsmetdreFt is ook wel een leuke kloon
Haha, jij denkt ook dat ik hier maar 1 ding doe hequote:
[offtopic]quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:56 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik ken jou wel een beetj![]()
Tentamens overleefd?
Ik ook.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:22 schreef Xlarge het volgende:
de sublieme gedachte om op een usernaam te komen die wel tot zeker 1200 vormen verbasterd kan worden is een hele opgave , ik ga dus voor Bupatih
ik ben er ook pas sinds kort achter hoe jouw username uit te sprekenquote:
Zeikerd, je bent gewoon jaloersquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Die is niet leuk meer, omdat die elke keer wordt genoemd bij originele namen.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:58 schreef Scootmobiel het volgende:
Een paar van m'n favorieten (qua username tenminste):
Boink, Klonk, ikwilookwatzeggen, GrootmeesterFlits, Aaahikwordgek, ikookhier, Bonk_Van_Een_Kerel, Toffe_Ellende, Vermaledijde_Snoodaard, opscheplepelaar,
Zak_Over_Mijn_Hoofd, AggeMarLeutEt, TenMinsteHoudbaarTot, HetwasietsmeteenF, Ventieldop, Knikkerputje, Vaatdoek, JeOma, Bralkruk, Grijns, kareltje_de_grote, JanDenSmeerpoets, Belacheloos, IkWasHier...![]()
![]()
Oh trouw met me.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:17 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Ach, zo'n brok Grieks genot kan ik simpelweg niet weerstaan![]()
quote:
We passen wel echt bij elkaarquote:Hobbies/interesses: Filosoferen, spotten, de dialoog aangaan
Nooit gezien, maar ik moest wel lachen....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:21 schreef Xebrozius het volgende:
Kwik,Kwek&Kanker
heeeeeeeee appeltjequote:Op maandag 23 januari 2006 01:47 schreef juiced het volgende:
JA! En ik dan?!?! Joost op z'n Engels: juiced! Toffer kan het niet.
Probeer tquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:44 schreef Agiath het volgende:
[..]
Als ik mezelf Oral-B zou noemen...
Zou ik dan net zo Populair worden als brAun ?
oh,quote:Op maandag 23 januari 2006 05:08 schreef aardigGeK010 het volgende:
Ik ga voor aardigGeK010.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |