Wat goed dat je dat even voor me verbetert!quote:
Handig als je ineens op een andere computer wil inloggen, dan weet je niet meer hoeveel puntjes of streepjes je hadquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:31 schreef Swetsenegger het volgende:
_..__...__...--
Opvalt met nog geen 2500 postsquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:33 schreef Vitalogy het volgende:
En nummer_zoveel uiteraard
maar dat komt voornamelijk omdat zij natuurlijk opvalt
Dat vroeg ik me ook altijd af bij deze userquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:35 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Handig als je ineens op een andere computer wil inloggen, dan weet je niet meer hoeveel puntjes of streepjes je had
jouw naam is ook geniaalquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:35 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Handig als je ineens op een andere computer wil inloggen, dan weet je niet meer hoeveel puntjes of streepjes je had
Ik heb nog geen 2000 posts en val ook opquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Opvalt met nog geen 2500 posts![]()
Dus..
Hoeveel klonen heb je aangemaakt Tonksquote:
Ik ben geen kloon.....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hoeveel klonen heb je aangemaakt Tonks![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hoeveel klonen heb je aangemaakt Tonks![]()
Oja, hahaha , ik zei hihihiquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:57 schreef Quarks het volgende:
Active_Topics
haaahaha
RichardQuest
Swetsenegger
UpDownLeftRightABSelect was 't volgens mij.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:28 schreef paarse_paashaas het volgende:
UPDOWNLEFTRIGHTLEFTLEFTRIGHT ofzo.
Eerste waar ik aan dacht toen ik dit topic aanklikte.quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik vind RatelSlangetje briljant.![]()
Ik ben het wachtwoord vergeten.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:31 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
UpDownLeftRightABSelect was 't volgens mij.
Jij opende dit topic niet?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
Eerste waar ik aan dacht toen ik dit topic opende.
Ik klikt eop de link en toen opende de pagina. Ik opende het topic. Maar het is wel verwarrend, ik pas het aan.quote:
in principe als je op de link van het topic klikt, open je het topic om te lezen. Dus ergens heeft hij wel gelijkquote:
psst google eens op ABN-Seriewoordenaarquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:21 schreef sungaMsunitraM het volgende:
seriewoordenaar vind ik ook wel mooi bedacht.
Hoogstwaarschijnlijk een andere nickname....quote:
Hee goedzo toch gelukt. Dúbbel Up!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:43 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
Yeah.
Ik zou het niet weten, UUDLRABS.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:46 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Het is een van de betere kloonnamen van me.
Die ken ik niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:31 schreef Swetsenegger het volgende:
_..__...__...--
Als ik mezelf Oral-B zou noemen...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:08 schreef haagse_elfje het volgende:
tonks, braun
eenschquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:37 schreef Xebrozius het volgende:
Generaal_Grafkanker.
Ben je zo lelijk dan?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:57 schreef WalkingDisaster het volgende:
[..]
eensch![]()
Die van mij is ook wel leuk toch? ... TOCH!?![]()
stfu :xquote:
Then make it RidingDisasterquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:03 schreef WalkingDisaster het volgende:
[..]
stfu :x
Hoezo lelijk? heb je mij wel eens zien autorijden? Das echt een disaster
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |