Yeah, Creatyfus voor woord van het jaar 2006!quote:Op zondag 8 januari 2006 08:37 schreef PedoPaasHaas het volgende:
Generaal Grafkanker
En Blaxje![]()
Creatyfus![]()
Wat is er leuk bedacht aan SunChaser?quote:Op maandag 9 januari 2006 00:15 schreef SlimShady het volgende:
SunChaser is wel leuk bedacht. Maar Vagere_Hein is toch wel ultiem.
een doordenkertje. als je 'm vaak tegenkomt is ie niet leuk meer (quote:Op maandag 9 januari 2006 00:17 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Wat is er leuk bedacht aan SunChaser?
Bassie_de_Kloon ken ik welquote:Op maandag 9 januari 2006 00:17 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Wat is er leuk bedacht aan SunChaser?
Vagere_hein vind ik ook goed verzonnen. Evenals Pipo_de_kloon.
Generaal_Grafkanker is niet simpel met ziektes strooien. Grafkanker i.c.m 'generaal' zorgt ervoor dat die naam lekker bekt en grof klinkt. Ik vind hem geniaal.quote:Op maandag 9 januari 2006 00:13 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Seriewoordenaar. Altijd al gevonden. Jeroen_heeft_koffie_nodig vind ik ook wel leuk gevonden.
Dat generaal_grafkanker is gewoon simpel met ziektes strooien. Niks briljants aan.
Het is een ordinair en populistisch samenraapsel. Niks kunstzinnigs aan IMO.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Generaal_Grafkanker is niet simpel met ziektes strooien. Grafkanker i.c.m 'generaal' zorgt ervoor dat die naam lekker bekt en grof klinkt. Ik vind hem geniaal.
Niet kunstzinnig, maar de simpelheid ervan en het feit dat het extreem goed klinkt doen mij ertoe dwingen deze naam als geniaal te bestempelen. Sorry.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:10 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Het is een ordinair en populistisch samenraapsel. Niks kunstzinnigs aan IMO.
Dat recht heb je.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Niet kunstzinnig, maar de simpelheid ervan en het feit dat het extreem goed klinkt doen mij ertoe dwingen deze naam als geniaal te bestempelen. Sorry.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |