hij heeft ook al echt veel gepost.quote:
Dat is juist het goeie, Dopeboy kent niemand en iedereen weet wie Alberto isquote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:11 schreef the900 het volgende:
Treinhomo
seriewoordenaar
infraroodborstje
sack_blabbath
quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:21 schreef sungaMsunitraM het volgende:
seriewoordenaar vind ik ook wel mooi bedacht.
Die is niet leuk meer, omdat die elke keer wordt genoemd bij originele namen.quote:
Love is in the air?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:17 schreef Mr._T-Rex het volgende:
hetwasietsmetdreFt is ook wel een leuke kloon
Haha, jij denkt ook dat ik hier maar 1 ding doe hequote:
[offtopic]quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:56 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik ken jou wel een beetj![]()
Tentamens overleefd?
Ik ook.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:22 schreef Xlarge het volgende:
de sublieme gedachte om op een usernaam te komen die wel tot zeker 1200 vormen verbasterd kan worden is een hele opgave , ik ga dus voor Bupatih
ik ben er ook pas sinds kort achter hoe jouw username uit te sprekenquote:
Zeikerd, je bent gewoon jaloersquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Die is niet leuk meer, omdat die elke keer wordt genoemd bij originele namen.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:58 schreef Scootmobiel het volgende:
Een paar van m'n favorieten (qua username tenminste):
Boink, Klonk, ikwilookwatzeggen, GrootmeesterFlits, Aaahikwordgek, ikookhier, Bonk_Van_Een_Kerel, Toffe_Ellende, Vermaledijde_Snoodaard, opscheplepelaar,
Zak_Over_Mijn_Hoofd, AggeMarLeutEt, TenMinsteHoudbaarTot, HetwasietsmeteenF, Ventieldop, Knikkerputje, Vaatdoek, JeOma, Bralkruk, Grijns, kareltje_de_grote, JanDenSmeerpoets, Belacheloos, IkWasHier...![]()
![]()
Oh trouw met me.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:17 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Ach, zo'n brok Grieks genot kan ik simpelweg niet weerstaan![]()
quote:
We passen wel echt bij elkaarquote:Hobbies/interesses: Filosoferen, spotten, de dialoog aangaan
Nooit gezien, maar ik moest wel lachen....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:21 schreef Xebrozius het volgende:
Kwik,Kwek&Kanker
heeeeeeeee appeltjequote:Op maandag 23 januari 2006 01:47 schreef juiced het volgende:
JA! En ik dan?!?! Joost op z'n Engels: juiced! Toffer kan het niet.
Probeer tquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:44 schreef Agiath het volgende:
[..]
Als ik mezelf Oral-B zou noemen...
Zou ik dan net zo Populair worden als brAun ?
oh,quote:Op maandag 23 januari 2006 05:08 schreef aardigGeK010 het volgende:
Ik ga voor aardigGeK010.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |