quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat is gewoon het probleem, lieve Bupa, die oneindige waterval van liefde die jij bent... ik word er soms gewoon kotsmisselijk van!En dat bedoel ik niet negatief (zie PI), maar je kunt het vergelijken met My Little Pony... zo zoet dat je er jeuk van krijgt en het liefst zo'n rosegekleurde, bilgetattoėerde pony met de blote handen zou willen wurgen, om daarna te drinken van haar bloed en klaar te komen in de gapende wonden die je zoėven met een bot keukenmes hebt toegebracht.
Snap je? Jij, Bupatih, bent een My Little Pony.![]()
Ja, kayak er ff heen!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Neeneenee, ik bedoelde een eerdere My Little Pony opmerking, waar die tweede op gebaseerd was!eigengeilerij
![]()
Wacht, ik quote hem zelf wel ff...![]()
quote:
Jamaar dit was uit een ander topic en hoorde bovendien nog bij mijn vorige post enenenenen...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:30 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Jezelf quoten zonder iets toe te voegen.![]()
![]()
Soms walg ik van mezelfquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jamaar dit was uit een ander topic en hoorde bovendien nog bij mijn vorige post enenenenen...![]()
quote:
Maar dan word ik weer overspoeld door die immense geilheid en liefde jegens mijzelf en dan ben ik weer tevree.quote:
Je hebt een bijzonder nuttige discussie gemist!quote:
Waarom zegt nou niemand er wat van als ik zo'n nutteloze kut-smilie postquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar dan word ik weer overspoeld door die immense geilheid en liefde jegens mijzelf en dan ben ik weer tevree.![]()
Hehe, eindelijk een gezellig iemandquote:
Wat tracht je?! Ons te provoceren?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom zegt nou niemand er wat van als ik zo'n nutteloze kut-smilie post.
Eensch kijken...quote:
Tenzij jij "?" bentquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Eensch kijken...
[afbeelding]
Nee dus!![]()
Ja.quote:
Sorry, ik was naar de fitness en heb Charmed en die nieuwe serie Medium gekeken. Medium wasquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je hebt een bijzonder nuttige discussie gemist!![]()
Schande!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Eensch kijken...
[afbeelding]
Nee dus!![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je hebt een bijzonder nuttige discussie gemist!![]()
De beste quote staat hierboven op deze pagina en is natuurlijk vanquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:42 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Sorry, ik was naar de fitness en heb Charmed en die nieuwe serie Medium gekeken. Medium was! Ik verwacht een samenvatting van je van die nuttige discussie.
Ik ook van jou, pb.quote:
Maar dat je mijn smiley gebruikt, is wel weer leuk.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vond het geen leuke grap denk ik. [afbeelding]
Ik maakte toch een kajak-opmerking in het vorige topic?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]Ik dacht "kayak" daar komen ze niet uit!
Maar het was toch niet zo moeilijk als ik dacht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |