quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Al ken ik hem verder niet. [afbeelding]Wahaha!!! Jullie trapten erin, hè.
Je bent dus wrongquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Beev, wat is dat toch met jouw zusje. Voor zover ik weet, is het gewoon een breeazahsletje met voorliefde voor Idolskandidaten... correct me if I'm wrong![]()
!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Is er tenminste nog iemand die het doet.quote:
OK, dan weet ik datquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Je bent dus wrong.
En die voorliefde heeft ze niet, die hebben zij voor haar.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Is er tenminste nog iemand die het doet.
Say whát, Beev?quote:
Pssst: het was een gebbetje van Bupatih!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:51 schreef Knibbel het volgende:
Gefelici, ken je niet maar maakt niet uit...![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat zijn jullie allemaal kloothommels!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]Gelukkig brengt nog iemand dat laagje cynisme waar ik zo op geil.
![]()
Lees dit maar eens goed door, mannetje!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:51 schreef BVO het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lees dit maar eens goed door, mannetje!![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:53 schreef Paltos het volgende:
[..]
Wat zijn jullie allemaal kloothommels!![]()
Jij vindt ook dat Sven en ik op ons hoogtepunt hadden moeten overstappen!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lees dit maar eens goed door, mannetje!![]()
Oh, boehoe! Het is weer niet goed zeker!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]Da's geen cynisme, da's gewoon miepen
Best smullen dat topic, dus check het snel!quote:
NEE INDERDAAD!!!! WANT JE ZEI GEEN "BASSIE"!!!!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:55 schreef Paltos het volgende:
[..]
Oh, boehoe! Het is weer niet goed zeker!![]()
Het was wel grappig om te lezen.quote:
Ik moet die prono opnieuw invoeren, was het vergeten op te slaanquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Best smullen dat topic, dus check het snel!![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik moet die prono opnieuw invoeren, was het vergeten op te slaan.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]Wat kut van je!
![]()
Maar wel goed dat je het weer opnieuw doet natuurlijk![]()
Oh, nee! Ik heb Bassie vergeten! Laat ik dat dan snel doen, en dan ben ik de tovenaar van happyland!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
NEE INDERDAAD!!!! WANT JE ZEI GEEN "BASSIE"!!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:57 schreef Paltos het volgende:
[..]
Oh, nee! Ik heb Bassie vergeten! Laat ik dat dan snel doen, en dan ben ik de tovenaar van happyland!
© Homer, armzalige uitvoering, weinig moeite in gestoken.
Hey, er is nog tijd, jij idols sloerie!quote:
Whehehequote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jeweetwel Voldemort, wanneer hij de plowman is, maar Barney zijn business overneemt en Marge zegt:quote:
Zo rond augustus heb ik het een paar keer laten vallen iddquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:49 schreef Zhenar het volgende:
Hij had het nog aangekondigd geloof ik. Maar ik vergeet dat soort dingen altijd![]()
Ja, ik echt zo van "WTF?!?!?! Waar zijn mijn cadeau'squote:
Die rekel van een Bupatih tochquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik echt zo van "WTF?!?!?! Waar zijn mijn cadeau's???" Maar toen legde mijn mama uit dat het waarschijnlijk een gebbetje van Bupatih was.
Oh, sorry.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik echt zo van "WTF?!?!?! Waar zijn mijn cadeau's???" Maar toen legde mijn mama uit dat het waarschijnlijk een gebbetje van Bupatih was.
quote:Bupatih:
Maar dat wil niet zeggen dat ik een peuter expres onderuit moet schoffelen als het probeert te lopen.
Ik vond het geen leuke grap denk ik.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, sorry.Ik wilde het niet te bont maken.
Heb je mijn My Little Pony argument uit het vorige topic nog gelezen?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:15 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik vind het wel vermakelijk.
hmmm...toch nog 7 minuten er over gedaan om die smiley te vindenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vond het geen leuke grap denk ik. [afbeelding]
Je moet wel de verhulde liefde opmerken die achter de woorden van de TT schuiltquote:
Was er maar een menuutje om de hele waslijst van debiele Fok!smileys op te roepenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
hmmm...toch nog 7 minuten er over gedaan om die smiley te vinden.
Over regenboogjes keuvelen op een mlp-forum oid. Er zijn wel meer leuke opmerkingen gemaakt, ga ze niet allemaal quoten. Eigengeilerdje van me.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Heb je mijn My Little Pony argument uit het vorige topic nog gelezen?![]()
Neeneenee, ik bedoelde een eerdere My Little Pony opmerking, waar die tweede op gebaseerd was!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:24 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Over regenboogjes keuvelen op een mlp-forum oid. Er zijn wel meer leuke opmerkingen gemaakt, ga ze niet allemaal quoten. Eigengeilerdje van me.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |