quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat is gewoon het probleem, lieve Bupa, die oneindige waterval van liefde die jij bent... ik word er soms gewoon kotsmisselijk van!En dat bedoel ik niet negatief (zie PI), maar je kunt het vergelijken met My Little Pony... zo zoet dat je er jeuk van krijgt en het liefst zo'n rosegekleurde, bilgetattoėerde pony met de blote handen zou willen wurgen, om daarna te drinken van haar bloed en klaar te komen in de gapende wonden die je zoėven met een bot keukenmes hebt toegebracht.
Snap je? Jij, Bupatih, bent een My Little Pony.![]()
Ja, kayak er ff heen!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Neeneenee, ik bedoelde een eerdere My Little Pony opmerking, waar die tweede op gebaseerd was!eigengeilerij
![]()
Wacht, ik quote hem zelf wel ff...![]()
quote:
Jamaar dit was uit een ander topic en hoorde bovendien nog bij mijn vorige post enenenenen...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:30 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Jezelf quoten zonder iets toe te voegen.![]()
![]()
Soms walg ik van mezelfquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jamaar dit was uit een ander topic en hoorde bovendien nog bij mijn vorige post enenenenen...![]()
quote:
Maar dan word ik weer overspoeld door die immense geilheid en liefde jegens mijzelf en dan ben ik weer tevree.quote:
Je hebt een bijzonder nuttige discussie gemist!quote:
Waarom zegt nou niemand er wat van als ik zo'n nutteloze kut-smilie postquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar dan word ik weer overspoeld door die immense geilheid en liefde jegens mijzelf en dan ben ik weer tevree.![]()
Hehe, eindelijk een gezellig iemandquote:
Wat tracht je?! Ons te provoceren?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom zegt nou niemand er wat van als ik zo'n nutteloze kut-smilie post.
Eensch kijken...quote:
Tenzij jij "?" bentquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Eensch kijken...
[afbeelding]
Nee dus!![]()
Ja.quote:
Sorry, ik was naar de fitness en heb Charmed en die nieuwe serie Medium gekeken. Medium wasquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je hebt een bijzonder nuttige discussie gemist!![]()
Schande!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Eensch kijken...
[afbeelding]
Nee dus!![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je hebt een bijzonder nuttige discussie gemist!![]()
De beste quote staat hierboven op deze pagina en is natuurlijk vanquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:42 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Sorry, ik was naar de fitness en heb Charmed en die nieuwe serie Medium gekeken. Medium was! Ik verwacht een samenvatting van je van die nuttige discussie.
Ik ook van jou, pb.quote:
Maar dat je mijn smiley gebruikt, is wel weer leuk.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vond het geen leuke grap denk ik. [afbeelding]
Ik maakte toch een kajak-opmerking in het vorige topic?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]Ik dacht "kayak" daar komen ze niet uit!
Maar het was toch niet zo moeilijk als ik dacht![]()
Inderdaad!quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
De beste quote staat hierboven op deze pagina en is natuurlijk vanmij
![]()
De samenvatting:
Bupatih deed alsof hij gekwetst was dat mensen soms zo grof deden.
Knibbel vond dat men wat aardiger moest zijn tegen newbies.
Bupatih vond dat ook.
Ik niet.
Uiteindelijk bleek dat we onverenigbare meningsverschillen koesterden en besloten wij ons daar bij neer te leggen en ons tegoed te doen aan een perverse orgie.
[..]
![]()
De samenvatting:
Bupatih vond dat ook.
Ik niet.
Uiteindelijk bleek dat we onverenigbare meningsverschillen koesterden en besloten wij ons daar bij neer te leggen en ons tegoed te doen aan een perverse orgie.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik maakte toch een kajak-opmerking in het vorige topic?
Die delen we eerlijk natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:47 schreef Knibbel het volgende:
[..]
![]()
![]()
en ik mocht vanavond met
spelen, toch?
Met name de hilariteit en het hoogstaande niveau waarvan wij ons bedienden.quote:
En blijven bedienen hahahahquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Met name de hilariteit en het hoogstaande niveau waarvan wij ons bedienden.![]()
![]()
'Kayak' is niet eens correct Nederlands.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]Dat is iets tussen Knib en mij.
Je vindt het hier
quote:
Ja, wat bedoelde ik dan??? Duhhhhhhquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
'Kayak' is niet eens correct Nederlands.
En hier had ik het over kajakken.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
'Kayak' is niet eens correct Nederlands.
En hier had ik het over kajakken.
Volgens Zhennie-boy doelde jij op DIT.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:52 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Ja, wat bedoelde ik dan??? Duhhhhhh
Ik dacht dat je mijn kayak-post in het "verander 1 letter"-topic bedoelde!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:52 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Ja, wat bedoelde ik dan??? Duhhhhhh
[..]
![]()
De samenvatting:
Bupatih vond dat ook.
Ik niet.
Nee, geen zin in. Ik heb al genoeg series. Normaal gesproken houd ik het bij Amerikaanse crap, maar nu komt daar ook nog Gilmore Girls (Ned. uitzendingen, had ik gemist) bij en ANTM natuurlijk en in combinatie met mijn favo USA-series is dat wel voldoende.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:57 schreef LeBeau het volgende:
[..]
...
Wat leuk?![]()
Dus je hebt geen Medium gekeken?! Erg leuke serie.
Dankje!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:36 schreef Svensational het volgende:
Hehe, eindelijk een gezellig iemand
Vertel het maar niet in dat andere topicquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:58 schreef Knibbel het volgende:
Zhennie-boyEskimo taal mag niet, u gaat niet door voor de wasmachine... Voor staf eind van de maand geen inet
![]()
Hahahaha ssssssssttttttttquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Vertel het maar niet in dat andere topicMoeten ze weer helemaal terug
![]()
Nee?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, geen zin in. Ik heb al genoeg series. Normaal gesproken houd ik het bij Amerikaanse crap, maar nu komt daar ook nog Gilmore Girls (Ned. uitzendingen, had ik gemist) bij en ANTM natuurlijk en in combinatie met mijn favo USA-series is dat wel voldoende.
Maar de discussie was echt tof hoor!Maar om haar volledig op waarde te kunnen schatten, volstaat een samenvatting natuurlijk niet.
Akkoord.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:02 schreef Zhenar het volgende:
Kutmods!Kappuh met MyAT vervuilen met dat KUT- Special Edition topic!!!!
![]()
Excuse me??? Ik had 'm speciaal voor jou opengegooidquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:02 schreef Zhenar het volgende:
Kutmods!Kappuh met MyAT vervuilen met dat KUT- Special Edition topic!!!!
![]()
Charmedquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:03 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nee?Ik wil je geeneens meer kennen!!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |