You've got to stop drinking manquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:53 schreef Tique3 het volgende:
Meer kan ik je niet vertellen want ik herinner me niet bar veel van die 4 jaar geleden
Zo, das iig luid en duidelijk aangevraagd.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:03 schreef Wytze het volgende:
MODERATOR VERANDER TOPIC NAAM EFFE NAAR "Argelès sur Mer 2006"
Zoals Jaguarized liet zien zijn er al heel veel topics die zo heten
dank
Jaloers ?quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:34 schreef CleeJee het volgende:
22 jaar en dan nog naar dé tiener- en puberspot van Frankrijk??? ;-)
In elk zwaar toeristisch oort heb je tegenwoordig internet. Het zal dan ook in Argeles ook wel zo zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:41 schreef Wytze het volgende:
Even iets anders, ik heb als zelfstandig ondernemer iedere dag even beschikking over een internet verbinding nodig.
Zit er daar in de buurt een Internet Cafe? Ik heb geen zin om laptop mee te nemen etc
niet veel geloof ik, en geloof dat je uiteindelijk toch wel wat aan hebt. NIET aan het feestpakket, kun je daar ook allemaal regelen, eventueel zelfs met leiding. eerste dag van je vakantie gaan ze je vanalles aansmeren(heb je nog geld) moet je echt mee opletten (zwik als 'gezamelijke bbq' of '3 gangen afscheids diner' . stelt allemaal bar weinig voor.quote:-Wat kost die discokaart ?
oude telefoon pakken en daar neerknallen, erbij blijven zitten, of sneaky verlengsnoer meenemen en hun elektriciteit aftappen(draad eventueel goed verstoppen als je lullige leiding hebt). dan kun je ook frituur tosti ed. aansluiten, das echt lachenquote:-Hoe hebben jullie dat opgelost met 't opladen van jullie mobieltjes, omdat er alleen de mogelijkheid is deze op te laden bij de reisleiders
Ben alleen op La Marende geweest, andere zaten hier, is iig luxer dan La Marende.quote:-Wat zijn jullie ervaringen op deze camping ?
old skool fo sho! zeker weten dus, en ook niet gaan proberen want die mannetjes krijgen ze iedere week weer.quote:-Heb je echt zon old-school zwembroek nodig om dat domme zwembad in te kunnen ?
La Marenda, maar er zijn toch wel internet cafe's in de buurt neem ik aan ?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:54 schreef kebabkever het volgende:
Mogelijkheden om te internetten is er niet. (helaas) welke camping ga je?
Ja hoe heet die discotheek ook alweer? Dat was echt reuzevet! ..wou dat ze hier zo'n openlucht discotheek hadden. Vond het echt super vet er uit zien..had je er ook lekker weer bij?quote:Op maandag 24 juli 2006 17:35 schreef Sjoewe het volgende:
Ik kom er net vandaan, weekje gereisleidert daar, het is er opzich prima toeven, je moet er alleen niet in het ziekenhuis of bij de politie komen zitten want dat gaat daar op z'n Frans, laaaaaaaaaangzaam.
Disco's en bars zijn er tof, beetje warm alleen. De openluchtdisco met de schuimparty is wel echt een aanrader.
Ik stond daar nog op het dak de boel onder te schuimen![]()
La Playa was echt te erg. Ik kreeg in de Indigo ruzie met een barvrouw doordat ik mijn hand opstak van help mij even. Toen begon ze gelijk te blerren als een oud wijf, toen ik hierop reageerde met "chill-out woman" ging ze security roepen" Ik zag de bui al hangen, en ben hem snel gesmeerd naar de andere bar, met al die anabole fransen valt toch niet te comunicerenquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:32 schreef Bartaz het volgende:
Zo, ik ben vandaag teruggekomen van Argelès. Heb me goed kunnen amuseren daar, hoewel het niet zo'n geweldige indruk op me heeft gemaakt dat ik volgend jaar weer daar naartoe wil.
Het enige waar ik me aan heb kunnen ergeren zijn de verschrikkelijk onvriendelijke mensen die bij de La Playa achter de bar stonden. Dezen hadden ook nog nooit van doorwerken gehoord geloof ik. Op zich niet erg, maar als ik 2,50 voor een klein glaasje cola betaal, wil ik niet eerst een half uur moeten wachten eer ik aan de beurt ben...
Maargoed, verder wel een toffe vakantie gehad, we hadden buurmannen die met de auto waren (wij waren met beachmasters), die de muziek keihard aanzetten om half 3. Heb me kapot gelachen, vooral toen de campingbeheerder kwam (Eigenlijk een beetje jammer dat je op een jongerencamping al na 23.00 stil moet zijn)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |