abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_920090
Ik ga met 3 vriendinnen die jaar op vakantie naar Argelès sur Mer van 6 tot 15 augustus op camping Front du Mer ... zijn er mensen die ook gaan of al eens geweest zijn en evt iets over de camping kunnen vertellen??
Ik heb er heeel veel zin in dus vind het leuk om hier over te praten
:) !!!!!!! www.splet.nl !!!!!!! (: en (: !!!!!!! www.webhero.nl !!!!!!! :)
  zondag 8 april 2001 @ 19:36:23 #2
331 Merel
Be here now.
pi_920091
quote:
Op 08 april 2001 19:34 schreef Jennifer het volgende:
Ik ga met 3 vriendinnen die jaar op vakantie naar Argelès sur Mer van 6 tot 15 augustus op camping Front du Mer ... zijn er mensen die ook gaan of al eens geweest zijn en evt iets over de camping kunnen vertellen??
Ik heb er heeel veel zin in dus vind het leuk om hier over te praten
Ha, daar heb ik vorig jaar gezeten! Wat wil je weten?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_920330
Vertel maar raak
wat jij wil vertellen en waarvan jij denkt dat dat leuk is om te weten mag je vertellen
ook ff over toilet en douchevoorziening ... is dat een beetje schoon? en of je tent in de zon staat (wij hebben 2 2persoonstenten.. is dat groot?.... of het strand mooi is of er een leuk zwembad is .. of het dicht bij het uitgaan is .. nog leuke tips ...gewoon van alles
ben harstikke nieuwschierig en voor mijn part vertel je je hele vakantie!!
  zondag 8 april 2001 @ 21:06:04 #4
331 Merel
Be here now.
pi_920376
Tja ik weet niet met welke organisatie je gaat? Als je de camping opkomt is er eerst een heel deel voor de gewone campinggasten, en achteraan zijn er twee delen voor de verschillende organisaties. Wij waren met tentOtel.
quote:
Op 08 april 2001 20:51 schreef Jennifer het volgende:
ook ff over toilet en douchevoorziening ... is dat een beetje schoon?
Aan onze kant van de camping best wel ja! Het viel me in ieder geval hartstikke mee. Het zijn er alleen niet zo veel, maar als je een beetje op ongewone tijden gaat heb je heeeeerlijke warme douches!
quote:
en of je tent in de zon staat (wij hebben 2 2persoonstenten.. is dat groot?....
Je staat juist hartstikke in de schaduw!! Soms hadden we zelfs het idee dat het buiten best frisjes was door de schaduw, en dan liepen we het strand op en dan bleek het stralend weer te zijn! Echt perfect, word je tenminste 's ochtends niet je tent uitgebrand.

Wij hadden een 5 persoons-tent, dat was lekker groot. Van de twee persoons-tenten waren er twee versiers, een heeeele kleine en een lekker grote. Ik kan je wel aanraden plastic borden en bekers mee te nemen, anders kan je na elke maaltijd weer gaan afwassen; er zullen namelijk waarschijnlijk precies 2 glazen en precies 2 borden aanwezig zijn in zo'n tent.. en das wat weinig. Of jat van de buren ofzo, werkt ook.

quote:
of het strand mooi is of er een leuk zwembad is .. of het dicht bij het uitgaan is ..
Het strand is best mooi en hartstikke dichtbij, 5 minuutjes lopen ofzo.

Het zwembad is niks, klein en vol met oude mensen. Maar das niet erg, want het strand is 10x beter

Uitgaan is ook heel dichtbij, 10 minuutjes lopen ofzo, korter zelfs.

Ik weet niet hoe lang jullie gaan? Wij zaten er twee weken en daar was het uitgaan net niet leuk genoeg voor. Een week lang kun je het onwijs naar je zin hebben (de Playa is leuk!), maar daarna heb je het wel gezien.

quote:
nog leuke tips ...gewoon van alles
Doe mee met de georganiseerde activiteiten!! Als is de kroegentocht niet echt geweldig, beetje duf en je gaat naar kroegen waar je de rest van de vakantie toch niet komt. Maar het nachtje Lloret is natuurlijk lachen, de barbecue is goedkoop eten en zuipen en gezellig, en het duiken en dat soort dingen is ook super

Als je van dom vermaak en Nederlanders houdt moet je naar de Kroeg gaan, Nederlands personeel, alleen maar Nederlanders, echt leuk.. Wij begonnen de avond altijd in de Kroeg en eindigden in de Playa.

quote:
ben harstikke nieuwschierig en voor mijn part vertel je je hele vakantie!!
Ik zal binnenkort wat foto's posten ok?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_920681
Echt heeeeel tof zo´n reactie!!
tnx... weet in ieder geval al wat meer en de schaduw is super!
maar het is dus niet zo´n onwijze jongerencamping, aangezien er ouderen bij het zwembad zitten.... daar zijn onze vrienden namelijk niet al te blij mee ...
en die foto´s ben ik supernieuwschierig naar!!
echt tof ... bedankt voor je reactie en als je nog wat leuks te binnen schiet, vertel het maar!
  zondag 8 april 2001 @ 22:24:25 #6
331 Merel
Be here now.
pi_920691
quote:
Op 08 april 2001 22:22 schreef Jennifer het volgende:
Echt heeeeel tof zo´n reactie!!
tnx... weet in ieder geval al wat meer en de schaduw is super!
maar het is dus niet zo´n onwijze jongerencamping, aangezien er ouderen bij het zwembad zitten.... daar zijn onze vrienden namelijk niet al te blij mee ...
en die foto´s ben ik supernieuwschierig naar!!
echt tof ... bedankt voor je reactie en als je nog wat leuks te binnen schiet, vertel het maar!
Nou, de camping bestaat dus uit 2 delen, een ouwe-lullen-deel en een leuke-jonge-mensen-deel zeg maar Je hebt totaal geen last van die oudjes, je loopt er alleen maar langs.

En ik zal even wat foto's opzoeken en op internet gooien en dan linken ok?

zondag 8 april 2001 @ 22:36:11 #7
331 Merel
Be here now.
pi_920739
OK, ik heb een aantal representatieve foto's uitgezocht, morgen zal ik ze plaatsen
pi_922612
Is goed!!
pi_927721
Vandaag is ook goed
  dinsdag 10 april 2001 @ 13:57:16 #10
331 Merel
Be here now.
pi_928394
Ja sorry, gisteren was het inderdaad niet meer gelukt, maar hier komen ze dan eindelijk

Onze 5 persoons-tent:

Het keukentje:

Koken in het keukentje:

Het keukentje na het koken...

De was die te drogen hangt in de shaduw

Het strand! En een vinger voor de lens

Het baaitje waar je kunt gaan duiken.

De barbecue met de hele camping.

Gezellig met de buren

Uit in de Playa. Deze glazen staan nu bij mij thuis in de kast (oftewel zijn makkelijk mee te jatten).

Ik hoop de je er wat aan hebt!

pi_929682
Ben ik nou gek of staan er op de foto met de volgende boventitel:

eve en vienna??

wel tof al die foto´s!
lijkt me heel gezellig om er heen te gaan

pi_939077
Ik had nog een paar vraagjes....
Zijn de entrees van de disco´s duur?
en hoeveel kost een drankje gemiddeld? wij drinken altijd bessen.. weet je dat misschien?
en of het eten in de supermarkt of zo veel kost zijn we ook benieuwd naar ...
we willen nie veel weten
pi_939700
Kga van het zomer ook naar Argeles...jipppiee!!!!
pi_939877
quote:
Op 12 april 2001 19:13 schreef Peter_Stegeman het volgende:
Kga van het zomer ook naar Argeles...jipppiee!!!!
Wanneer??
  vrijdag 13 april 2001 @ 00:15:22 #15
331 Merel
Be here now.
pi_941028
quote:
Op 10 april 2001 18:29 schreef Jennifer het volgende:
Ben ik nou gek of staan er op de foto met de volgende boventitel:

eve en vienna??

wel tof al die foto´s!
lijkt me heel gezellig om er heen te gaan

Nee dat zijn ze niet. Ben alleen vergeten hoe ze dan wel heten
  vrijdag 13 april 2001 @ 00:19:49 #16
331 Merel
Be here now.
pi_941056
quote:
Op 12 april 2001 17:00 schreef Jennifer het volgende:
Ik had nog een paar vraagjes....
Zijn de entrees van de disco´s duur?
en hoeveel kost een drankje gemiddeld? wij drinken altijd bessen.. weet je dat misschien?
en of het eten in de supermarkt of zo veel kost zijn we ook benieuwd naar ...
we willen nie veel weten
Koop vantevoren een X-travel-pas op de camping bij je reisleiding, dan is de toegang tot de discotheken verder gratis. De kosten van die pas heb je er zo uit, dus echt doen!!
Drankjes zijn redelijk duur, je kan beter vantevoren wat indrinken. En je kan lang wachten aan de bar.. tenzij je je vrouwelijke charmes in de strijd gooit Of laat een paar jongens betalen, werkt ook altijd

De supermakrkten zijn gewoon normaal geprijst. Tip: eet bij de barbecue niet al het vlees op, maar gooi bijvoorbeeld de hamburgers meteen in je koelbox (koelelementen kun je huren op de camping, doen!!! en spreek met je buren af om om de dag te gaan wisselen, kan je langer uitslapen), kun je de volgende dag spaghetti met gehakt eten

pi_7839348
Hoe'st stappen in Argeles?
Hoe zijn de prijzen,
zijn er vooral discotheken of meer barren
wat voor muziek in de discotheken
wat voor publiek? leeftijd / land van herkomst?

spui uw reacties... ben benieuwd!

zaterdag 11 januari 2003 @ 16:20:02 #18
21321 IAMUSEMUSE
It's You That I Adore!
pi_7839367
Ik mag er straks 5 maanden stagelopen! Camping Domaine De La Yole in Valras Plage. Ben ook wel benieuwd.
The human heart feels things the eyes cannot see, and knows what the mind cannot understand..
pi_7839652
*meldt.

Ben er afgelopen zomervakantie geweest.
Het strandje en de haven zijn leuk. Hm. Ik zal nog even wat foto's zoeken als ik die heb.
Je ziet er veel Nederlanders. Met de Duitsers en Engelsen valt het alles mee. Over uitgaan weet ik niet. Prijzen bij de terrasjes etc. zijn even duur als in elke andere toeristische badplaats.

Ik zoek ff foto's voor je

Edit:
Plaatsje in het achterland van Argeles.

Let niet op die 2 mongolen, het gaat om de achtergrond

Het gaat om de achtergrond

Het gaat om de achtergrond Strand van Argeles geloof ik.

[Dit bericht is gewijzigd door jochem8 op 11-01-2003 16:52]

zaterdag 11 januari 2003 @ 16:50:08 #20
22386 the_RAVEN
Radioactieve Raaf
pi_7839811
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 16:20 schreef IAMUSEMUSE het volgende:
Ik mag er straks 5 maanden stagelopen! Camping Domaine De La Yole in Valras Plage. Ben ook wel benieuwd.
Op die camping ben ik ook geweest, ik vond het niet zon fantastische camping en uitgaan enzo weet ik niet meer zo goed was toen nog best jong
pi_7932043
Ik wil daar misschien ook heen met vrienden!!
Vorig jaar in Blanes (Spanje) geweest... Was wel tof, maar we willen dit jaar iets anders... iig geen Spanje...
Kun je in Angeles een beetje leuk uitgaan??
Wat voor soort mensen komen daar over het algemeen?
Ook Denen en Zweden?
pi_7932101
wij zijn daar een paar jaar geweest ...
andere camping ... "Le Soleil"
en "Cala Gogo" ofzo ...
dat waren mooie tijden ... kampvuurtjes, openluchtdisco's, cocktailbars ...
*zucht*
pi_7932114
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 16:00 schreef bosaap22 het volgende:

Wat voor soort mensen komen daar over het algemeen?
Ook Denen en Zweden?

NLers
... ow ja, en Fransen
  donderdag 16 januari 2003 @ 16:06:01 #24
16142 SignOTheTimes
Symathiek & schattig
pi_7932157
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 16:03 schreef realist_ik het volgende:
wij zijn daar een paar jaar geweest ...
andere camping ... "Le Soleil"
en "Cala Gogo" ofzo ...
dat waren mooie tijden ... kampvuurtjes, openluchtdisco's, cocktailbars ...
*zucht*
Een jaar of 15 geleden ben ik 2 jaar achter elkaar in Gala Gogo geweest (wat overigens in St Cyprien Plage, wat ernaast ligt) ligt, en daar heb ik heel wat nachten op het strand doorgebracht.

Een jaar of 10 geleden ben ik ook op camping "Le Soleil" geweest. Deze lag helaas een end van het strands al heb ik begrepen dat er momenteel een enorm gaaf zwembad is!

Op 14 mei 2003 zei Amber: "Kortom, SOTT is de charmantste en liefste vader van de wereld."
pi_7932210
Ben daar een aantal jaar geleden ook geweest. Goed vol te houden, maar niet bijzonder. Toch vind ik iets wat minder druk en toeristisch is zeker beter dan bijvoorbeeld een overvol Loret de Mar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')