abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40586420
quote:
Op maandag 24 juli 2006 17:35 schreef Sjoewe het volgende:
Ik kom er net vandaan, weekje gereisleidert daar, het is er opzich prima toeven, je moet er alleen niet in het ziekenhuis of bij de politie komen zitten want dat gaat daar op z'n Frans, laaaaaaaaaangzaam.
Disco's en bars zijn er tof, beetje warm alleen. De openluchtdisco met de schuimparty is wel echt een aanrader.

Ik stond daar nog op het dak de boel onder te schuimen
Ja hoe heet die discotheek ook alweer? Dat was echt reuzevet! ..wou dat ze hier zo'n openlucht discotheek hadden. Vond het echt super vet er uit zien..had je er ook lekker weer bij?
'In de stad York zal plaatsvinden een ineenstorting, twee tweelingbroers uiteengerukt door chaos. Terwijl het fort valt zal de grote leider vallen.Derde grote oorlog zal beginnen als de grote stad brandt.'
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 11:28:51 #52
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_40603033
De Indigo is dat
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 17:20:14 #53
16082 Wytze
...Confidential
pi_40614297
Jup, lang leve de indigo. Filmpjes en fotos zijn onderweg
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
pi_40643329
, wacht af Idd Indigo heette ie....Ben je ook nog in discotheek KISS geweest? Heb nog T-shirt daarvan aan de muur hangen hier haha. En welk nummer werd dit jaar veel gedraaid daar?
'In de stad York zal plaatsvinden een ineenstorting, twee tweelingbroers uiteengerukt door chaos. Terwijl het fort valt zal de grote leider vallen.Derde grote oorlog zal beginnen als de grote stad brandt.'
pi_40647731
De KISS vond ik niet zo leuk, die schuimparty was el erg vet. Ik zal snel ook ee foto van ons en ons lieve busje erop zetten. Zou graag terug willen naar Argeles want had het daar erg leuk...we zijn daarna doorgegaan naar Spanje en dat was lang niet zo leuk als de eerste week argeles.... dat is wel een domper dan in je vakantie. Maar goed, Argeles was echt heel heel erg leuk.

Trouwens wil wel beetje in contact komen met aantal mensen die er rond dezelfde tijd als ik waren...zoek namelijk nog wat mensen.
Wij hadden dus een groene bus (hippie busje) met zn 4en en we hadden echt teveel shit mee...
we zaten er vanaf de 15de tot de 23ste ofzo van Juli
Hoop snel wat te horen

Groeten Phelim
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 00:38:46 #56
16082 Wytze
...Confidential
pi_40698082
pi_40770419
Zo, ik ben vandaag teruggekomen van Argelès. Heb me goed kunnen amuseren daar, hoewel het niet zo'n geweldige indruk op me heeft gemaakt dat ik volgend jaar weer daar naartoe wil.

Het enige waar ik me aan heb kunnen ergeren zijn de verschrikkelijk onvriendelijke mensen die bij de La Playa achter de bar stonden. Dezen hadden ook nog nooit van doorwerken gehoord geloof ik. Op zich niet erg, maar als ik 2,50 voor een klein glaasje cola betaal, wil ik niet eerst een half uur moeten wachten eer ik aan de beurt ben...

Maargoed, verder wel een toffe vakantie gehad, we hadden buurmannen die met de auto waren (wij waren met beachmasters), die de muziek keihard aanzetten om half 3. Heb me kapot gelachen, vooral toen de campingbeheerder kwam (Eigenlijk een beetje jammer dat je op een jongerencamping al na 23.00 stil moet zijn)
  maandag 14 augustus 2006 @ 20:12:26 #58
16082 Wytze
...Confidential
pi_40805753
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 18:32 schreef Bartaz het volgende:
Zo, ik ben vandaag teruggekomen van Argelès. Heb me goed kunnen amuseren daar, hoewel het niet zo'n geweldige indruk op me heeft gemaakt dat ik volgend jaar weer daar naartoe wil.

Het enige waar ik me aan heb kunnen ergeren zijn de verschrikkelijk onvriendelijke mensen die bij de La Playa achter de bar stonden. Dezen hadden ook nog nooit van doorwerken gehoord geloof ik. Op zich niet erg, maar als ik 2,50 voor een klein glaasje cola betaal, wil ik niet eerst een half uur moeten wachten eer ik aan de beurt ben...

Maargoed, verder wel een toffe vakantie gehad, we hadden buurmannen die met de auto waren (wij waren met beachmasters), die de muziek keihard aanzetten om half 3. Heb me kapot gelachen, vooral toen de campingbeheerder kwam (Eigenlijk een beetje jammer dat je op een jongerencamping al na 23.00 stil moet zijn)
La Playa was echt te erg. Ik kreeg in de Indigo ruzie met een barvrouw doordat ik mijn hand opstak van help mij even. Toen begon ze gelijk te blerren als een oud wijf, toen ik hierop reageerde met "chill-out woman" ging ze security roepen" Ik zag de bui al hangen, en ben hem snel gesmeerd naar de andere bar, met al die anabole fransen valt toch niet te comuniceren

Verder prima naar me zin gehad
  donderdag 24 augustus 2006 @ 20:44:16 #59
115215 Walli
Hardhouse Generation
pi_41141058
Hehe leuke verhalen ! Nou wij hebben ons ook prima vermaakt ! 2 eigen auto's mee Filmpje staat al op de pc, moet alleen nog bewerkt worden. Foto's staan alwel online : http://foto.ehvheren8.nl/thumbnails.php?album=4
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')