Ja hoe heet die discotheek ook alweer? Dat was echt reuzevet! ..wou dat ze hier zo'n openlucht discotheek hadden. Vond het echt super vet er uit zien..had je er ook lekker weer bij?quote:Op maandag 24 juli 2006 17:35 schreef Sjoewe het volgende:
Ik kom er net vandaan, weekje gereisleidert daar, het is er opzich prima toeven, je moet er alleen niet in het ziekenhuis of bij de politie komen zitten want dat gaat daar op z'n Frans, laaaaaaaaaangzaam.
Disco's en bars zijn er tof, beetje warm alleen. De openluchtdisco met de schuimparty is wel echt een aanrader.
Ik stond daar nog op het dak de boel onder te schuimen![]()
La Playa was echt te erg. Ik kreeg in de Indigo ruzie met een barvrouw doordat ik mijn hand opstak van help mij even. Toen begon ze gelijk te blerren als een oud wijf, toen ik hierop reageerde met "chill-out woman" ging ze security roepen" Ik zag de bui al hangen, en ben hem snel gesmeerd naar de andere bar, met al die anabole fransen valt toch niet te comunicerenquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:32 schreef Bartaz het volgende:
Zo, ik ben vandaag teruggekomen van Argelès. Heb me goed kunnen amuseren daar, hoewel het niet zo'n geweldige indruk op me heeft gemaakt dat ik volgend jaar weer daar naartoe wil.
Het enige waar ik me aan heb kunnen ergeren zijn de verschrikkelijk onvriendelijke mensen die bij de La Playa achter de bar stonden. Dezen hadden ook nog nooit van doorwerken gehoord geloof ik. Op zich niet erg, maar als ik 2,50 voor een klein glaasje cola betaal, wil ik niet eerst een half uur moeten wachten eer ik aan de beurt ben...
Maargoed, verder wel een toffe vakantie gehad, we hadden buurmannen die met de auto waren (wij waren met beachmasters), die de muziek keihard aanzetten om half 3. Heb me kapot gelachen, vooral toen de campingbeheerder kwam (Eigenlijk een beetje jammer dat je op een jongerencamping al na 23.00 stil moet zijn)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |