abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10684774
Wij willen graag op vakantie naar Argelès. Ik heb ook al een heleboel positieve verhalen gelezen, maar is Argelès ook leuk voor de wat oudere jongeren (25+)? We houden ook van feesten, maar liever niet in een tent vol met 18 jarigen.........
(Graag ook suggesties voor gezellige campings in die leeftijdscategorie)
Alvast bedankt!
Claudia
pi_10685389
Ik ben daar vorig jaar op vakantie geweest met een groep. Ik was toen 20, onze jongste 19 en de oudste 22. Op de camping waren we eigenlijk al de oudste en in het dorp was dat niet veel anders. Er waren wel behoorlijk wat relaxte Fransen die over het algemeen ouder waren dan de gemiddelde Nederlandse vakantiegangers. In de omgeving zijn ook wel wat tenten waar iets ouderen komen. Maar rond de 25 heb ik geen NLérs gezien.
leuke dingen:
-Barcelona
-Openlucht discotheek in de omgeving ergens
-Discotheek Playa komt ook wat ouder publiek
pi_10685757
Dank voor je reactie!
Goed om te weten, maar wel een beetje jammer... misschien toch maar eens rondkijken voor een andere bestemming dan...
  maandag 26 mei 2003 @ 13:59:20 #4
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_10685816
quote:
Op maandag 26 mei 2003 13:57 schreef Claudia77 het volgende:
Dank voor je reactie!
Goed om te weten, maar wel een beetje jammer... misschien toch maar eens rondkijken voor een andere bestemming dan...
*topic volgt*

ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_10707049
Wat is wel een gezellige plek voor 25+ ers???? Hoeft niet supertoeristisch te zijn, maar wij bouwen wel graag een feestje!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')