abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5471217
zijn er ook Fok!ers die enkele jaren geleden verbleven op camping 'Le Soleil' in Argelès-sur-mer!!?? In het zuiden van Frankrijk, zo'n 15km van Perpignan en vlakbij de Pyreneeën...
ben benieuwd of ik nog pplz tegenkom die toen ook daar boven op die trappen bij het zwembad een 'Nederlandse Kolonie' vormden. Was toen supergezellig...
's Avonds op het strand, de opendichtlusco (openluchtdisco), de cocktailbars...

iemand?

pi_5471233
ik heb toevallig een paar jaar geleden daar wel verbleven (1999) maar ik heb geen flauw idee waar je het over hebt
pi_5471237
Ik ben wel naar Argeles geweest, maar niet op die camping. Leuke omgeving daar!
Geduld in een capuchon
pi_5471345
Ik ben ook naar argeles geweest, maar dan dit jaar. En ook niet naar die camping. Was wel heel cool daar. Die openluchtdisco (Indigo) was wel heel gaaf, was elke vrijdag eenschuimparty die was echt heel vet.
Vanaf nu weer zonder auto
pi_5471421
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 10:38 schreef Stranger het volgende:
ik heb toevallig een paar jaar geleden daar wel verbleven (1999) maar ik heb geen flauw idee waar je het over hebt
ik bedoel de periode '93-'97
geen flauw idee waar ik het over heb?
Als je op Le Soleil zat, heb je dan nooit bij het zwembad gezeten? Links achter was een soort groot platform met trappen rondom waarop je dan ook gewoon kon zitten en vanaf duiken. En daar onder was de discotheek...
en camping verderop hadden ze een openluchtdisco waar dan heel de bende kolonisten naartoe trok om daar te gaan verbroederen met medekolonisten en inboorlingen. Deze mensen zoek ik dus
pi_5525641
Ik ben er geweest, in 95 of 96 denk ik. Stond eigenlijk op Caming Le Dauphin, ertegenover, maar hoorde bij elkaar.

's Avonds cool naar het strand, bier mee en een vuur machen en hopen dat je niet wordt weggekickt door de politie op het strand

pi_5539142
quote:
Op zondag 25 augustus 2002 10:57 schreef De_Truffel het volgende:
Ik ben er geweest, in 95 of 96 denk ik. Stond eigenlijk op Caming Le Dauphin, ertegenover, maar hoorde bij elkaar.

's Avonds cool naar het strand, bier mee en een vuur machen en hopen dat je niet wordt weggekickt door de politie op het strand

exactamundo!
's avonds zag je dan over het hele strand tientallen vuurtjes branden en als er dan iemand in de verte de 'police municipal' aan zag komen, was het strand in 10 minuten leeg ... heheh
Ja man, daar was ik ook bij

Het heftigste vuurtje dat we hebben gestookt, was nogal opgevoerd door die rieten ruiterspaadjes op het strand... Die lagen er al een beetje vervallen uit en werden niet meer gebruikt en daar hebben we toen echt wel een mooi kampvuurtje van gemaakt
Daar betaal je dan de zogenaamde 'toeristenbelasting ' voor; om die mensen te betalen die met zo'n gigantische machine elke morgen het strand kwamen 'vegen'...

pi_5540377
Ben d'r ook geweest...maar wederom niet op dezelfde camping
Sommige mensen leren het ook nooit...ik wil het niet leren :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')