quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:40 schreef Klonk het volgende:
kansloze vergelijking
U2 vernieuwd zich zelf bij elk album, Coldplay maakt telkens hetzelfde liedje maar dan net anders...
Laat je alsjeblieft eens introduceren in de briljante geschiedenis van de rock 'n roll. Hier is u2 écht geen deel van naar mijn mening.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nou, vertel ons dan maar eens wat wel een geweldige band is
quote:
U2 speelt ook niet echt rock and rollquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:45 schreef JongeBlondeGod het volgende:
[..]
Laat je alsjeblieft eens introduceren in de briljante geschiedenis van de rock 'n roll. Hier is u2 écht geen deel van naar mijn mening.
hou je mond danquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:46 schreef Evel-in het volgende:
[..]
![]()
ik zal er maar niet op in gaan, het is bijna weekend, vandaar die nietszeggende reactie
![]()
Klopt. Ik snap best dat mensen hun muziek kunnen waarderen. Wat mij enorm irriteert is de verheerlijking van deze band.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
U2 speelt ook niet echt rock and roll, dus dan is het logisch dat ze daar niet deel van uitmaken....
ff zonder gekheid, een band die al zo lang meedraait met steengoeie muziek geen deel van de geschiedenis van de rock noemen, nah, ben ik het niet mee eens eigenlijk
je kunt dus geen voorbeeld geven?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:45 schreef JongeBlondeGod het volgende:
[..]
Laat je alsjeblieft eens introduceren in de briljante geschiedenis van de rock 'n roll. Hier is u2 écht geen deel van naar mijn mening.
dan hebben de jaren 60 eerder mijn voorkeur.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:01 schreef JongeBlondeGod het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik dan bands vergeet die geweldig zijn. Denk maar eens aan de jaren '70.
als je daarbij ook nog uitslag en koorts hebt zou ik wel ff gaan jaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:15 schreef Roskoo het volgende:
Ik ben fan van U2 en Coldplay. Moet ik nu naar de dokter?
Ach dat lees ik gewoon wel is hier en daar en eerst ook in een interview van Coldplay.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:19 schreef Dandelion het volgende:
Maar euh TS, wie maakte de vergelijking en waarom?
Mja opzich vind ik de vergelijking wel logisch, beetje zelfde type band, en tijdens het optreden van Coldplay in Ahoy enkele jaren terug bekroop me wel een beetje het zelfde gevoel als ibj een U2 concert.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:22 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ach dat lees ik gewoon wel is hier en daar en eerst ook in een interview van Coldplay.
Nee, maar zo komt het wel vaak over.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:24 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Mja opzich vind ik de vergelijking wel logisch, beetje zelfde type band, en tijdens het optreden van Coldplay in Ahoy enkele jaren terug bekroop me wel een beetje het zelfde gevoel als ibj een U2 concert.
Maar goed, een vergelijking wil toch niet gelijk zeggen dat er een wedstrijdje "Wie is de beste" aan gekoppeld hoeft te worden?
Meen je dat?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:24 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Mja opzich vind ik de vergelijking wel logisch, beetje zelfde type band, en tijdens het optreden van Coldplay in Ahoy enkele jaren terug bekroop me wel een beetje het zelfde gevoel als ibj een U2 concert.
Maar goed, een vergelijking wil toch niet gelijk zeggen dat er een wedstrijdje "Wie is de beste" aan gekoppeld hoeft te worden?
dat heb ik nu ook met U2... ze hebben wel een paar (lees: stuk of 5) aardige nummers.. maar de laatste 10 jaar is er ook niks meer uitgekomen dat aan het oude niveau kan tippen (op wat gezeur over armoede na dan....)quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:49 schreef JongeBlondeGod het volgende:
[..]
Klopt. Ik snap best dat mensen hun muziek kunnen waarderen. Wat mij enorm irriteert is de verheerlijking van deze band.
Absoluut. Nu moet ik er wel bij zeggen dat dit in het jaar van "A rush of blood to the head" was, dus niet na het slaapcomaverwekkende X&Y.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Meen je dat?
Nu heb ik Coldplay nooit live gezien, maar dat lijkt me slaapverwekkend.
Ze hebben wel een paar aardige nummers, maar dan vooral als achtergrondmuziek
Sfeer doet veel ja, maar ik heb bijv. Radiohead in Ahoy gezien, beregoed concert, maar 'show' wil ik het niet noemen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:31 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Absoluut. Nu moet ik er wel bij zeggen dat dit in het jaar van "A rush of blood to the head" was, dus niet na het slaapcomaverwekkende X&Y.
Ik moet er niet aan denken om ze nu te zien, wat een bagger album is dat zeg. Meest teleurstellende 3de album ooit vrees ik.
Maar euh, ja de sfeer toen in Ahoy was geweldig.
Jij bent zeker zoeen deathmetal gast of een trance flikkerquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:41 schreef Duder het volgende:
U2 is voor mensen van boven de 30 die nog hip en jong willen doen
En jongeren die het leuk vinden hebben geen smaak
neequote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:44 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Jij bent zeker zoeen deathmetal gast of een trance flikker
Going down inmiddels alweer, wat mij betreft.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:50 schreef Knibbel het volgende:
U2 en coldplay kun je niet in een zin noemen met elkaar, vind ik. U2 staat al 30 jaar aan de top, een van de beste een grootste band ter wereld... Coldplay is up coming zeg maar
U2 is Iersquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:51 schreef heiden6 het volgende:
Ach, de muziek heeft iets van elkaar weg. Verder zijn beide bands nogal bezig met zogenaamde goede doelen, al doet dat niets af aan de kwaliteit van de muziek. Beide bands hebben ook een 'front man' die veel aandacht krijgt en beide bands zijn volgens mij Brits.
Er zijn wel paralellen, en zoiets wordt nu eenmaal graag doorgetrokken en uitgemolken door de media.
U2!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:35 schreef no1uknow het volgende:
Wat is dit nou weer voor bullshit.
Met dat Coldplay beter ofzo wilt zijn dan U2?!
Niks tegen de muziek van Coldplay hoor, maar ze overtreffen U2 echt niet en dat zullen ze ook nooit doen ook.
Al die nummers van Coldplay lijken zo ongeveer op elkaar en het is wel een beetje imitatie van U2. (alsnog niks tegen de muziek van Coldplay hoor)
Maar ik word gewoon zo gek van die vergelijking.
Kansloze boel.
Ik vind dat er wel bij horen.quote:
30 jaar aan de top.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:50 schreef Knibbel het volgende:
U2 en coldplay kun je niet in een zin noemen met elkaar, vind ik. U2 staat al 30 jaar aan de top, een van de beste een grootste band ter wereld... Coldplay is up coming zeg maar
inderdaad, belachelijk, het is pas 25 jaar.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:13 schreef JongeBlondeGod het volgende:
[..]
30 jaar aan de top.
Laat me niet lachen.
U2 heb ik nog nooit live gezien, Coldplay welquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:04 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
U2!![]()
Ik heb U2 zo'n 12 keer live gezien en coldplay nog nooit dus die vergelijking kan ik niet maken. Maar ik weet vrijwel zeker dat coldplay U2 niet kan overtreffen![]()
Ja, want nummers als Bad, One, Sometimes you can make it on your own en Where the streets have no name zijn eigenlijk maar kut.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:59 schreef Tobbes het volgende:
En toch heeft Coldplay muzikaal meer potentie. Sparks, Clocks, The Scientist, dát niveau heeft U2 alleen in Bloody Sunday weten te halen.
Naja, onvergelijkbaar met CPquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:15 schreef Dandelion het volgende:
[..]
inderdaad, belachelijk, het is pas 25 jaar.
Sometimes you can't make it on your own, Where the streets have no name en City of blinding lights zijn nou typisch van die nummers die gewoon hetzelfde klinken.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:16 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Ja, want nummers als Bad, One, Sometimes you can make it on your own en Where the streets have no name zijn eigenlijk maar kut.
Hetzelfde als wat?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:19 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Sometimes you can't make it on your own, Where the streets have no name en City of blinding lights zijn nou typisch van die nummers die gewoon hetzelfde klinken.
Stay vind ik nog wel aardig.
Juist wel.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:23 schreef Knibbel het volgende:
Over smaak valt blijkbaar weer niet te twisten...
HAHA wat zit je hier te kwatsen. Hazes vergelijken met de Beatles en Micheal Jackson.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:31 schreef manny het volgende:
Lijkt me toch niet met elkaar te vergelijken. U2 hoort bij de sub-top allertijden net onder Stones, Beatles, Jackson en Hazes. Hebben in heel de wereld gespeeld, meerdere top 10 hits gehad over een lange periode en een stempel gedrukt op de popmuziek. Bovendien; op die laatste CD staan gewoon weer een paar wereldnummers, en dat na al die tijd.
Coldplay hoort bij Radiohead en dat soort lieden. Goede bands, maar (nog) niet van dat wereldformaat. Hebben ze de tijd ook nog niet voor gehad, dat weten we pas over 25 jaar.
Maar Kane is wel cool.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:31 schreef schatje het volgende:
U2 is kut.
Coldplay is ook kut.
En de Kaiser Chiefs zijn trouwens ook kut.
Inderdaad, Dinand zuigt hard.quote:
En waar houdt je dan van?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:31 schreef schatje het volgende:
U2 is kut.
Coldplay is ook kut.
Het is inderdaad wat oneerbiedig om Hazes in te delen bij de Stones, maar aangezien hij is overleden heb ik die vrijheid genomen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:40 schreef Duder het volgende:
[..]
HAHA wat zit je hier te kwatsen. Hazes vergelijken met de Beatles en Micheal Jackson.En Radiohead is volgens jou geen band van wereldformaat
![]()
Uhhh, wat is de top dan???????quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:31 schreef manny het volgende:
Lijkt me toch niet met elkaar te vergelijken. U2 hoort bij de sub-top allertijden net onder Stones, Beatles, Jackson en Hazes. Hebben in heel de wereld gespeeld, meerdere top 10 hits gehad over een lange periode en een stempel gedrukt op de popmuziek. Bovendien; op die laatste CD staan gewoon weer een paar wereldnummers, en dat na al die tijd.
Coldplay hoort bij Radiohead en dat soort lieden. Goede bands, maar (nog) niet van dat wereldformaat. Hebben ze de tijd ook nog niet voor gehad, dat weten we pas over 25 jaar.
Een vrouw naar mijn hart.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:31 schreef schatje het volgende:
U2 is kut.
Coldplay is ook kut.
Je vergeet Elvis.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:31 schreef manny het volgende:
DE TIP VAN DE WEEK EN LET NOU EENS OP BONEHEAD: ga naar je huisarts en vraag een gehoortest aan....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:19 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Sometimes you can't make it on your own, Where the streets have no name en City of blinding lights zijn nou typisch van die nummers die gewoon hetzelfde klinken.
Stay vind ik nog wel aardig.
nou nou.....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:31 schreef schatje het volgende:
U2 is kut.
Coldplay is ook kut.
Meen eensch is! Behalve dat laatste nummer van Coldplay is wel leuk en de oudere muziek van U2 ook wel, maar nu is U2 echt een kut band.quote:
aldus de dame met madonna als avatar...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:31 schreef schatje het volgende:
U2 is kut.
Coldplay is ook kut.
Waarvan ik pas 18 jaar fan benquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:15 schreef Dandelion het volgende:
[..]
inderdaad, belachelijk, het is pas 25 jaar.
Vertigo vind ik een matig nummerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:36 schreef FLipKick het volgende:
Voor U2 fans en niet fans:
http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=11worst
Ergens vind ik wel dat die Maddox gelijk heeft. Zeker op het gebied van Bono met zn zogenaamde "Help armoede de wereld uit" blabla maar zelf wel dikke auto's hebben etc.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:38 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Vertigo vind ik een matig nummerMaar HTDAAB het beste album sinds the Joshua Tree.
Ik zie dat Miracle Drug op 2 staatToch aardig dat iemand de moeite neemt die onzin allemaal te typen
![]()
Nu is het een kwestie van smaak en mening maar hier gaan m'n nekharen van overeind staan.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:44 schreef FLipKick het volgende:
[..]
Ergens vind ik wel dat die Maddox gelijk heeft. Zeker op het gebied van Bono met zn zogenaamde "Help armoede de wereld uit" blabla maar zelf wel dikke auto's hebben etc.
Ook is U2 echt zwaar over-rated gehypte bullshit. Ok, ik geef toe dat ze wel iets goed doen, maar om ze nou meteen figuurlijk te pijpen vind ik wel erg ver gaan...
Steppenwolf,Blue Öyster cultquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nou, vertel ons dan maar eens wat wel een geweldige band is
Als NIEMAND wat zegt is er NIEMAND die er wat aan doet. De laatste die dit soort dingen voor het eigen imago doet is Bonoquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:01 schreef FLipKick het volgende:
Nee ik geef toe, ze betalen ontzettend veel aan goede doelen etc. Daarin zijn ze dan ook best wel goed bezig. Wat mij gewoon ontgaat is die massa hysterie om U2.
Waarom? Ik snap het gewoon echt niet...
Altijd als artiesten over goede doelen gaan praten heb ik echt zoiets van: "bla bla fuckin bla".
Erover praten helpt geen flikker. Help armoede de wereld uit, laat me toch niet lachen. De wereld is oneerlijk klaar.
Ik krijg altijd een beetje het idee dat het puur gedaan word voor het eigen imago...
Oh en over dat "meer belasting betalen", dat boeit me dus echt geen flikker. Ze betalen meer omdat ze meer krijgen. Wat is mooier? Iemand met 10 miljoen die ene miljoen geeft, of iemand met een tientje die 5 geeft? Niet dat het niet mooi is dat ze het doen hoor.
Heb ook niks tegen U2, alleen iets tegen die ontzettende u2 pijpers, die komen echt mn strot uit.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:22 schreef Bullpit het volgende:
U2 is een kansloze rip off van Coldplay![]()
Waarquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:21 schreef PeZu het volgende:
een discussie over smaak qua muziek? is toch echt totaal nutteloos
enige wat het creert is irritaties en domme uitspraken...
luistert op dit moment de solo van another brick in the wall part IIquote:
oeh nice, zelfde album comfortably numb, gitaar solo ook heel erg nicequote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:59 schreef Agiath het volgende:
[..]
luistert op dit moment de solo van another brick in the wall part II
ZOMG, Die zin klopt dus echt niet!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:03 schreef BiMeWet het volgende:
U2![]()
![]()
![]()
![]()
Overrated kutmuziek, met een gozer die alleen maar wilt laten zien aan de wereld hoe 'positief en goed iedereen het moet hebben' als er een camera bij is.
Een man als bill gates doet vrijwel alles anoniem, prachtige man is dat. Kutproduct, maar prachtig hoe hij dat doet.
Bono - ik ben aandachtsgeil - flikkert er echter als de een of andere willibrord een camera op en ergert mensen tot op het bot.
Vreselijke rukband met kutmuziek.
Dan nog liever coldplay, met een goed nummer als bijv. 'Clocks'.
Wat jij wilt huilie. Ik denk dat maddox het echter prachtig verwoordde, als je dit leest:quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:06 schreef Agiath het volgende:
[..]
ZOMG, Die zin klopt dus echt niet!!
Jankerige 'ik ga duh wereld helpuhhhhhhhhhhhhh' mongool.quote:
This song is about how America and its wealthiest people don't do enough to help solve world hunger. The title suggests that crumbs from our table could help starving people in Africa. Bono indicts America for being hypocritical with these lines:
Would you deny for others
What you demand for yourself?
Bono could not be reached for comment as he was stepping off his private jet and into his limousine
En wat heeft die kutmongool nou eigenlijk bereikt? Hij verklaart zn eigen muziek heilig. Daarop is eigenlijk maar een reactie te geven:quote:This quote epitomizes U2's pious, holier-than-thou attitude:
"I don't know why, but we always had this belief that there was something sacred about our music, that it was almost holy."
-Bono, pompous asshole and lead singer of U2
Cocky, high-handed, imperial assholes.
Ten eerste had ik het niet over de reactie maar over de zin:quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:13 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Wat jij wilt huilie. Ik denk dat maddox het echter prachtig verwoordde, als je dit leest:
8. How To Dismantle An Atomic Bomb - U2 - Crumbs From Your Table
[..]
Jankerige 'ik ga duh wereld helpuhhhhhhhhhhhhh' mongool.
[..]
En wat heeft die kutmongool nou eigenlijk bereikt? Hij verklaart zn eigen muziek heilig. Daarop is eigenlijk maar een reactie te geven:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah sorry. Iek niet gebraip. Kommu ait rottedam.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:20 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ten eerste had ik het niet over de reactie maar over de zin:
Een man als bill gates doet vrijwel alles anoniem
Ten tweede:
Wees blij dat hij iets geeft... 50 Cent geeft alles uit aan auto's en bling bling...
zo das beterquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:30 schreef calvobbes het volgende:
Coldplay en U2 zijn bewonderaars van elkaar.
In ieder geval Chris Martin en Bono hebben respect voor wat de ander doet.
Dus ik zou niet weten waarom de fans van de bands daar dan moeilijk over moeten gaan doen. U2 wilt Coldplay zijn, Coldplay wilt U2 zijn.
Kan wel wezen, maar kunnen ze niet gewoon allemaal buschauffeur worden nu?quote:U2 wilt U2 zijn, Coldplay wilt Coldplay zijn.
Dat kan.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:09 schreef ErikT het volgende:
Kan wel wezen, maar kunnen ze niet gewoon allemaal buschauffeur worden nu?
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:43 schreef Tobbes het volgende:
Kane is best!
quote:
Nog één keer dan:quote:
You've got something to say!!!!!!quote:Op zondag 8 januari 2006 14:51 schreef LKEN het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nog één keer dan:
Kane
Dinand
En als je nog een keer "Kane [afbeelding]" post, dan open ik een bonsai kitten topic!
Jah, want die bands lijken zo op elkaarquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:35 schreef no1uknow het volgende:
Het is wel een beetje imitatie van U2. Maar ik word gewoon zo gek van die vergelijking.
wie zegt dat je ze moet vergelijken? volgens mij maak je nu zelf die vergelijking en klaag je over jezelf.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:35 schreef no1uknow het volgende:
Wat is dit nou weer voor bullshit.
Met dat Coldplay beter ofzo wilt zijn dan U2?!
Niks tegen de muziek van Coldplay hoor, maar ze overtreffen U2 echt niet en dat zullen ze ook nooit doen ook.
Al die nummers van Coldplay lijken zo ongeveer op elkaar en het is wel een beetje imitatie van U2. (alsnog niks tegen de muziek van Coldplay hoor)
Maar ik word gewoon zo gek van die vergelijking.
Kansloze boel.
Echter, voor goede muziek verwijs ik jullie naar Kanequote:Op zondag 8 januari 2006 22:06 schreef BobbyB het volgende:
Het zijn gewoon allebei kutbands... klaar!
Slotje.
jij houdt niet op he...quote:Op zondag 8 januari 2006 22:07 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Echter, voor goede muziek verwijs ik jullie naar Kane
Ja hoor, U2 staat er zeker om bekend dat het eigenlijk nergens over gaat en dat de teksten inhoudsloos zijn?quote:Op maandag 9 januari 2006 13:00 schreef Hbjr het volgende:
u2 is schreeuwende kutmuziek
ja ik heb een tering hekel aan vertigo gezien ik hem heb gebruikt in een video *praktijk examen school*
coldplay zingt nog over dingen
en coldplay zingt nog..
Met alle respect hoor, maar de echte, weighed down to the bone lyrics, vindt je niet in Groot Britannie, maar in Den Haag...quote:Op maandag 9 januari 2006 13:15 schreef Murray het volgende:
[..]
Ja hoor, U2 staat er zeker om bekend dat het eigenlijk nergens over gaat en dat de teksten inhoudsloos zijn?
Heb je ooit een ander nummer dan Vertigo gehoord?![]()
Maar 'Coldplay zingt over dingen dus'?
Nou, dat kan ik niet ontkennen natuurlijk, ze zingen over 'dingen', het is alleen jammer dat die teksten van Chris Martin (vooral op X&Y) zo gruwelijk cliche zijn...
En je zal ze ook altijd in Den Haag blijven vinden, want die doorbraak in Europa komt er natuurlijk nóóit.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:22 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Met alle respect hoor, maar de echte, weighed down to the bone lyrics, vindt je niet in Groot Britannie, maar in Den Haag...
[afbeelding]
We zullen zien...quote:Op maandag 9 januari 2006 13:26 schreef Murray het volgende:
[..]
En je zal ze ook altijd in Den Haag blijven vinden, want die doorbraak in Europa komt er natuurlijk nóóit.
ach, ze hebben ook juweeltjes hoor:quote:Op maandag 9 januari 2006 13:00 schreef Hbjr het volgende:
u2 is schreeuwende kutmuziek
"I can’t stand the beat
I’m asking for the cheque
Girl with crimson nails
It´s Jesus ´round her neck
Swinging to the music Whoooaaa
Swinging to the music Whoooaaa
Whoooaaa
Whoooaaa
Whoooaaa "
ja ik heb een tering hekel aan vertigo gezien ik hem heb gebruikt in een video *praktijk examen school*
coldplay zingt nog over dingen
en coldplay zingt nog..
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:41 schreef Klonk het volgende:
neemt niet weg dat Coldplay af en toe nummers maken die eruit springen, Clocks bijvoorbeeld
Oei, nu wordt het wel moeilijk... Ik heb zo ongeveer alle cd's van U2, maar qua kippenvel/bijzondere muziek komt Radiohead angstvallig dicht in de buurt...quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:24 schreef whosvegas het volgende:
De enige band die U2 overtreft is Radiohead![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |