Going down inmiddels alweer, wat mij betreft.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:50 schreef Knibbel het volgende:
U2 en coldplay kun je niet in een zin noemen met elkaar, vind ik. U2 staat al 30 jaar aan de top, een van de beste een grootste band ter wereld... Coldplay is up coming zeg maar
U2 is Iersquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:51 schreef heiden6 het volgende:
Ach, de muziek heeft iets van elkaar weg. Verder zijn beide bands nogal bezig met zogenaamde goede doelen, al doet dat niets af aan de kwaliteit van de muziek. Beide bands hebben ook een 'front man' die veel aandacht krijgt en beide bands zijn volgens mij Brits.
Er zijn wel paralellen, en zoiets wordt nu eenmaal graag doorgetrokken en uitgemolken door de media.
U2!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:35 schreef no1uknow het volgende:
Wat is dit nou weer voor bullshit.
Met dat Coldplay beter ofzo wilt zijn dan U2?!
Niks tegen de muziek van Coldplay hoor, maar ze overtreffen U2 echt niet en dat zullen ze ook nooit doen ook.
Al die nummers van Coldplay lijken zo ongeveer op elkaar en het is wel een beetje imitatie van U2. (alsnog niks tegen de muziek van Coldplay hoor)
Maar ik word gewoon zo gek van die vergelijking.
Kansloze boel.
Ik vind dat er wel bij horen.quote:
30 jaar aan de top.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:50 schreef Knibbel het volgende:
U2 en coldplay kun je niet in een zin noemen met elkaar, vind ik. U2 staat al 30 jaar aan de top, een van de beste een grootste band ter wereld... Coldplay is up coming zeg maar
inderdaad, belachelijk, het is pas 25 jaar.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:13 schreef JongeBlondeGod het volgende:
[..]
30 jaar aan de top.
Laat me niet lachen.
U2 heb ik nog nooit live gezien, Coldplay welquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:04 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
U2!![]()
Ik heb U2 zo'n 12 keer live gezien en coldplay nog nooit dus die vergelijking kan ik niet maken. Maar ik weet vrijwel zeker dat coldplay U2 niet kan overtreffen![]()
Ja, want nummers als Bad, One, Sometimes you can make it on your own en Where the streets have no name zijn eigenlijk maar kut.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:59 schreef Tobbes het volgende:
En toch heeft Coldplay muzikaal meer potentie. Sparks, Clocks, The Scientist, dát niveau heeft U2 alleen in Bloody Sunday weten te halen.
Naja, onvergelijkbaar met CPquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:15 schreef Dandelion het volgende:
[..]
inderdaad, belachelijk, het is pas 25 jaar.
Sometimes you can't make it on your own, Where the streets have no name en City of blinding lights zijn nou typisch van die nummers die gewoon hetzelfde klinken.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:16 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Ja, want nummers als Bad, One, Sometimes you can make it on your own en Where the streets have no name zijn eigenlijk maar kut.
Hetzelfde als wat?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:19 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Sometimes you can't make it on your own, Where the streets have no name en City of blinding lights zijn nou typisch van die nummers die gewoon hetzelfde klinken.
Stay vind ik nog wel aardig.
Juist wel.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:23 schreef Knibbel het volgende:
Over smaak valt blijkbaar weer niet te twisten...
HAHA wat zit je hier te kwatsen. Hazes vergelijken met de Beatles en Micheal Jackson.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:31 schreef manny het volgende:
Lijkt me toch niet met elkaar te vergelijken. U2 hoort bij de sub-top allertijden net onder Stones, Beatles, Jackson en Hazes. Hebben in heel de wereld gespeeld, meerdere top 10 hits gehad over een lange periode en een stempel gedrukt op de popmuziek. Bovendien; op die laatste CD staan gewoon weer een paar wereldnummers, en dat na al die tijd.
Coldplay hoort bij Radiohead en dat soort lieden. Goede bands, maar (nog) niet van dat wereldformaat. Hebben ze de tijd ook nog niet voor gehad, dat weten we pas over 25 jaar.
Maar Kane is wel cool.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:31 schreef schatje het volgende:
U2 is kut.
Coldplay is ook kut.
En de Kaiser Chiefs zijn trouwens ook kut.
Inderdaad, Dinand zuigt hard.quote:
En waar houdt je dan van?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:31 schreef schatje het volgende:
U2 is kut.
Coldplay is ook kut.
Het is inderdaad wat oneerbiedig om Hazes in te delen bij de Stones, maar aangezien hij is overleden heb ik die vrijheid genomen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:40 schreef Duder het volgende:
[..]
HAHA wat zit je hier te kwatsen. Hazes vergelijken met de Beatles en Micheal Jackson.En Radiohead is volgens jou geen band van wereldformaat
![]()
Uhhh, wat is de top dan???????quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:31 schreef manny het volgende:
Lijkt me toch niet met elkaar te vergelijken. U2 hoort bij de sub-top allertijden net onder Stones, Beatles, Jackson en Hazes. Hebben in heel de wereld gespeeld, meerdere top 10 hits gehad over een lange periode en een stempel gedrukt op de popmuziek. Bovendien; op die laatste CD staan gewoon weer een paar wereldnummers, en dat na al die tijd.
Coldplay hoort bij Radiohead en dat soort lieden. Goede bands, maar (nog) niet van dat wereldformaat. Hebben ze de tijd ook nog niet voor gehad, dat weten we pas over 25 jaar.
Een vrouw naar mijn hart.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:31 schreef schatje het volgende:
U2 is kut.
Coldplay is ook kut.
Je vergeet Elvis.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:31 schreef manny het volgende:
DE TIP VAN DE WEEK EN LET NOU EENS OP BONEHEAD: ga naar je huisarts en vraag een gehoortest aan....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:19 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Sometimes you can't make it on your own, Where the streets have no name en City of blinding lights zijn nou typisch van die nummers die gewoon hetzelfde klinken.
Stay vind ik nog wel aardig.
nou nou.....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:31 schreef schatje het volgende:
U2 is kut.
Coldplay is ook kut.
Meen eensch is! Behalve dat laatste nummer van Coldplay is wel leuk en de oudere muziek van U2 ook wel, maar nu is U2 echt een kut band.quote:
aldus de dame met madonna als avatar...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:31 schreef schatje het volgende:
U2 is kut.
Coldplay is ook kut.
Waarvan ik pas 18 jaar fan benquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:15 schreef Dandelion het volgende:
[..]
inderdaad, belachelijk, het is pas 25 jaar.
Vertigo vind ik een matig nummerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:36 schreef FLipKick het volgende:
Voor U2 fans en niet fans:
http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=11worst
Ergens vind ik wel dat die Maddox gelijk heeft. Zeker op het gebied van Bono met zn zogenaamde "Help armoede de wereld uit" blabla maar zelf wel dikke auto's hebben etc.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:38 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Vertigo vind ik een matig nummerMaar HTDAAB het beste album sinds the Joshua Tree.
Ik zie dat Miracle Drug op 2 staatToch aardig dat iemand de moeite neemt die onzin allemaal te typen
![]()
Nu is het een kwestie van smaak en mening maar hier gaan m'n nekharen van overeind staan.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:44 schreef FLipKick het volgende:
[..]
Ergens vind ik wel dat die Maddox gelijk heeft. Zeker op het gebied van Bono met zn zogenaamde "Help armoede de wereld uit" blabla maar zelf wel dikke auto's hebben etc.
Ook is U2 echt zwaar over-rated gehypte bullshit. Ok, ik geef toe dat ze wel iets goed doen, maar om ze nou meteen figuurlijk te pijpen vind ik wel erg ver gaan...
Steppenwolf,Blue Öyster cultquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nou, vertel ons dan maar eens wat wel een geweldige band is
Als NIEMAND wat zegt is er NIEMAND die er wat aan doet. De laatste die dit soort dingen voor het eigen imago doet is Bonoquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:01 schreef FLipKick het volgende:
Nee ik geef toe, ze betalen ontzettend veel aan goede doelen etc. Daarin zijn ze dan ook best wel goed bezig. Wat mij gewoon ontgaat is die massa hysterie om U2.
Waarom? Ik snap het gewoon echt niet...
Altijd als artiesten over goede doelen gaan praten heb ik echt zoiets van: "bla bla fuckin bla".
Erover praten helpt geen flikker. Help armoede de wereld uit, laat me toch niet lachen. De wereld is oneerlijk klaar.
Ik krijg altijd een beetje het idee dat het puur gedaan word voor het eigen imago...
Oh en over dat "meer belasting betalen", dat boeit me dus echt geen flikker. Ze betalen meer omdat ze meer krijgen. Wat is mooier? Iemand met 10 miljoen die ene miljoen geeft, of iemand met een tientje die 5 geeft? Niet dat het niet mooi is dat ze het doen hoor.
Heb ook niks tegen U2, alleen iets tegen die ontzettende u2 pijpers, die komen echt mn strot uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |