Ja, want nummers als Bad, One, Sometimes you can make it on your own en Where the streets have no name zijn eigenlijk maar kut.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:59 schreef Tobbes het volgende:
En toch heeft Coldplay muzikaal meer potentie. Sparks, Clocks, The Scientist, dát niveau heeft U2 alleen in Bloody Sunday weten te halen.
Naja, onvergelijkbaar met CPquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:15 schreef Dandelion het volgende:
[..]
inderdaad, belachelijk, het is pas 25 jaar.
Sometimes you can't make it on your own, Where the streets have no name en City of blinding lights zijn nou typisch van die nummers die gewoon hetzelfde klinken.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:16 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Ja, want nummers als Bad, One, Sometimes you can make it on your own en Where the streets have no name zijn eigenlijk maar kut.
Hetzelfde als wat?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:19 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Sometimes you can't make it on your own, Where the streets have no name en City of blinding lights zijn nou typisch van die nummers die gewoon hetzelfde klinken.
Stay vind ik nog wel aardig.
Juist wel.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:23 schreef Knibbel het volgende:
Over smaak valt blijkbaar weer niet te twisten...
HAHA wat zit je hier te kwatsen. Hazes vergelijken met de Beatles en Micheal Jackson.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:31 schreef manny het volgende:
Lijkt me toch niet met elkaar te vergelijken. U2 hoort bij de sub-top allertijden net onder Stones, Beatles, Jackson en Hazes. Hebben in heel de wereld gespeeld, meerdere top 10 hits gehad over een lange periode en een stempel gedrukt op de popmuziek. Bovendien; op die laatste CD staan gewoon weer een paar wereldnummers, en dat na al die tijd.
Coldplay hoort bij Radiohead en dat soort lieden. Goede bands, maar (nog) niet van dat wereldformaat. Hebben ze de tijd ook nog niet voor gehad, dat weten we pas over 25 jaar.
Maar Kane is wel cool.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:31 schreef schatje het volgende:
U2 is kut.
Coldplay is ook kut.
En de Kaiser Chiefs zijn trouwens ook kut.
Inderdaad, Dinand zuigt hard.quote:
En waar houdt je dan van?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:31 schreef schatje het volgende:
U2 is kut.
Coldplay is ook kut.
Het is inderdaad wat oneerbiedig om Hazes in te delen bij de Stones, maar aangezien hij is overleden heb ik die vrijheid genomen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:40 schreef Duder het volgende:
[..]
HAHA wat zit je hier te kwatsen. Hazes vergelijken met de Beatles en Micheal Jackson.En Radiohead is volgens jou geen band van wereldformaat
![]()
Uhhh, wat is de top dan???????quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:31 schreef manny het volgende:
Lijkt me toch niet met elkaar te vergelijken. U2 hoort bij de sub-top allertijden net onder Stones, Beatles, Jackson en Hazes. Hebben in heel de wereld gespeeld, meerdere top 10 hits gehad over een lange periode en een stempel gedrukt op de popmuziek. Bovendien; op die laatste CD staan gewoon weer een paar wereldnummers, en dat na al die tijd.
Coldplay hoort bij Radiohead en dat soort lieden. Goede bands, maar (nog) niet van dat wereldformaat. Hebben ze de tijd ook nog niet voor gehad, dat weten we pas over 25 jaar.
Een vrouw naar mijn hart.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:31 schreef schatje het volgende:
U2 is kut.
Coldplay is ook kut.
Je vergeet Elvis.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:31 schreef manny het volgende:
DE TIP VAN DE WEEK EN LET NOU EENS OP BONEHEAD: ga naar je huisarts en vraag een gehoortest aan....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:19 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Sometimes you can't make it on your own, Where the streets have no name en City of blinding lights zijn nou typisch van die nummers die gewoon hetzelfde klinken.
Stay vind ik nog wel aardig.
nou nou.....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:31 schreef schatje het volgende:
U2 is kut.
Coldplay is ook kut.
Meen eensch is! Behalve dat laatste nummer van Coldplay is wel leuk en de oudere muziek van U2 ook wel, maar nu is U2 echt een kut band.quote:
aldus de dame met madonna als avatar...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:31 schreef schatje het volgende:
U2 is kut.
Coldplay is ook kut.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |