quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:40 schreef Klonk het volgende:
kansloze vergelijking
U2 vernieuwd zich zelf bij elk album, Coldplay maakt telkens hetzelfde liedje maar dan net anders...
Laat je alsjeblieft eens introduceren in de briljante geschiedenis van de rock 'n roll. Hier is u2 écht geen deel van naar mijn mening.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nou, vertel ons dan maar eens wat wel een geweldige band is
quote:
U2 speelt ook niet echt rock and rollquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:45 schreef JongeBlondeGod het volgende:
[..]
Laat je alsjeblieft eens introduceren in de briljante geschiedenis van de rock 'n roll. Hier is u2 écht geen deel van naar mijn mening.
hou je mond danquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:46 schreef Evel-in het volgende:
[..]
![]()
ik zal er maar niet op in gaan, het is bijna weekend, vandaar die nietszeggende reactie
![]()
Klopt. Ik snap best dat mensen hun muziek kunnen waarderen. Wat mij enorm irriteert is de verheerlijking van deze band.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
U2 speelt ook niet echt rock and roll, dus dan is het logisch dat ze daar niet deel van uitmaken....
ff zonder gekheid, een band die al zo lang meedraait met steengoeie muziek geen deel van de geschiedenis van de rock noemen, nah, ben ik het niet mee eens eigenlijk
je kunt dus geen voorbeeld geven?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:45 schreef JongeBlondeGod het volgende:
[..]
Laat je alsjeblieft eens introduceren in de briljante geschiedenis van de rock 'n roll. Hier is u2 écht geen deel van naar mijn mening.
dan hebben de jaren 60 eerder mijn voorkeur.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:01 schreef JongeBlondeGod het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik dan bands vergeet die geweldig zijn. Denk maar eens aan de jaren '70.
als je daarbij ook nog uitslag en koorts hebt zou ik wel ff gaan jaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:15 schreef Roskoo het volgende:
Ik ben fan van U2 en Coldplay. Moet ik nu naar de dokter?
Ach dat lees ik gewoon wel is hier en daar en eerst ook in een interview van Coldplay.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:19 schreef Dandelion het volgende:
Maar euh TS, wie maakte de vergelijking en waarom?
Mja opzich vind ik de vergelijking wel logisch, beetje zelfde type band, en tijdens het optreden van Coldplay in Ahoy enkele jaren terug bekroop me wel een beetje het zelfde gevoel als ibj een U2 concert.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:22 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ach dat lees ik gewoon wel is hier en daar en eerst ook in een interview van Coldplay.
Nee, maar zo komt het wel vaak over.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:24 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Mja opzich vind ik de vergelijking wel logisch, beetje zelfde type band, en tijdens het optreden van Coldplay in Ahoy enkele jaren terug bekroop me wel een beetje het zelfde gevoel als ibj een U2 concert.
Maar goed, een vergelijking wil toch niet gelijk zeggen dat er een wedstrijdje "Wie is de beste" aan gekoppeld hoeft te worden?
Meen je dat?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:24 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Mja opzich vind ik de vergelijking wel logisch, beetje zelfde type band, en tijdens het optreden van Coldplay in Ahoy enkele jaren terug bekroop me wel een beetje het zelfde gevoel als ibj een U2 concert.
Maar goed, een vergelijking wil toch niet gelijk zeggen dat er een wedstrijdje "Wie is de beste" aan gekoppeld hoeft te worden?
dat heb ik nu ook met U2... ze hebben wel een paar (lees: stuk of 5) aardige nummers.. maar de laatste 10 jaar is er ook niks meer uitgekomen dat aan het oude niveau kan tippen (op wat gezeur over armoede na dan....)quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:49 schreef JongeBlondeGod het volgende:
[..]
Klopt. Ik snap best dat mensen hun muziek kunnen waarderen. Wat mij enorm irriteert is de verheerlijking van deze band.
Absoluut. Nu moet ik er wel bij zeggen dat dit in het jaar van "A rush of blood to the head" was, dus niet na het slaapcomaverwekkende X&Y.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Meen je dat?
Nu heb ik Coldplay nooit live gezien, maar dat lijkt me slaapverwekkend.
Ze hebben wel een paar aardige nummers, maar dan vooral als achtergrondmuziek
Sfeer doet veel ja, maar ik heb bijv. Radiohead in Ahoy gezien, beregoed concert, maar 'show' wil ik het niet noemen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:31 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Absoluut. Nu moet ik er wel bij zeggen dat dit in het jaar van "A rush of blood to the head" was, dus niet na het slaapcomaverwekkende X&Y.
Ik moet er niet aan denken om ze nu te zien, wat een bagger album is dat zeg. Meest teleurstellende 3de album ooit vrees ik.
Maar euh, ja de sfeer toen in Ahoy was geweldig.
Jij bent zeker zoeen deathmetal gast of een trance flikkerquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:41 schreef Duder het volgende:
U2 is voor mensen van boven de 30 die nog hip en jong willen doen
En jongeren die het leuk vinden hebben geen smaak
neequote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:44 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Jij bent zeker zoeen deathmetal gast of een trance flikker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |