You've got something to say!!!!!!quote:Op zondag 8 januari 2006 14:51 schreef LKEN het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nog één keer dan:
Kane
Dinand
En als je nog een keer "Kane [afbeelding]" post, dan open ik een bonsai kitten topic!
Jah, want die bands lijken zo op elkaarquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:35 schreef no1uknow het volgende:
Het is wel een beetje imitatie van U2. Maar ik word gewoon zo gek van die vergelijking.
wie zegt dat je ze moet vergelijken? volgens mij maak je nu zelf die vergelijking en klaag je over jezelf.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:35 schreef no1uknow het volgende:
Wat is dit nou weer voor bullshit.
Met dat Coldplay beter ofzo wilt zijn dan U2?!
Niks tegen de muziek van Coldplay hoor, maar ze overtreffen U2 echt niet en dat zullen ze ook nooit doen ook.
Al die nummers van Coldplay lijken zo ongeveer op elkaar en het is wel een beetje imitatie van U2. (alsnog niks tegen de muziek van Coldplay hoor)
Maar ik word gewoon zo gek van die vergelijking.
Kansloze boel.
Echter, voor goede muziek verwijs ik jullie naar Kanequote:Op zondag 8 januari 2006 22:06 schreef BobbyB het volgende:
Het zijn gewoon allebei kutbands... klaar!
Slotje.
jij houdt niet op he...quote:Op zondag 8 januari 2006 22:07 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Echter, voor goede muziek verwijs ik jullie naar Kane
Ja hoor, U2 staat er zeker om bekend dat het eigenlijk nergens over gaat en dat de teksten inhoudsloos zijn?quote:Op maandag 9 januari 2006 13:00 schreef Hbjr het volgende:
u2 is schreeuwende kutmuziek
ja ik heb een tering hekel aan vertigo gezien ik hem heb gebruikt in een video *praktijk examen school*
coldplay zingt nog over dingen
en coldplay zingt nog..
Met alle respect hoor, maar de echte, weighed down to the bone lyrics, vindt je niet in Groot Britannie, maar in Den Haag...quote:Op maandag 9 januari 2006 13:15 schreef Murray het volgende:
[..]
Ja hoor, U2 staat er zeker om bekend dat het eigenlijk nergens over gaat en dat de teksten inhoudsloos zijn?
Heb je ooit een ander nummer dan Vertigo gehoord?![]()
Maar 'Coldplay zingt over dingen dus'?
Nou, dat kan ik niet ontkennen natuurlijk, ze zingen over 'dingen', het is alleen jammer dat die teksten van Chris Martin (vooral op X&Y) zo gruwelijk cliche zijn...
En je zal ze ook altijd in Den Haag blijven vinden, want die doorbraak in Europa komt er natuurlijk nóóit.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:22 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Met alle respect hoor, maar de echte, weighed down to the bone lyrics, vindt je niet in Groot Britannie, maar in Den Haag...
[afbeelding]
We zullen zien...quote:Op maandag 9 januari 2006 13:26 schreef Murray het volgende:
[..]
En je zal ze ook altijd in Den Haag blijven vinden, want die doorbraak in Europa komt er natuurlijk nóóit.
ach, ze hebben ook juweeltjes hoor:quote:Op maandag 9 januari 2006 13:00 schreef Hbjr het volgende:
u2 is schreeuwende kutmuziek
"I can’t stand the beat
I’m asking for the cheque
Girl with crimson nails
It´s Jesus ´round her neck
Swinging to the music Whoooaaa
Swinging to the music Whoooaaa
Whoooaaa
Whoooaaa
Whoooaaa "
ja ik heb een tering hekel aan vertigo gezien ik hem heb gebruikt in een video *praktijk examen school*
coldplay zingt nog over dingen
en coldplay zingt nog..
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:41 schreef Klonk het volgende:
neemt niet weg dat Coldplay af en toe nummers maken die eruit springen, Clocks bijvoorbeeld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |