Nee, dat is flauwekul. Alsof je dan resistent zou worden en de volgende keer niet ziek zou worden van bedorven vlees.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:20 schreef Richie_Rich het volgende:
Is bedorven vlees niet goed voor de weerstand?
Zo af en toe even flink 'ziek' worden?
Over 10, 20, 30 jaar ga je daar waarschijnlijk de wrange vruchten van plukken.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:25 schreef Robbiej het volgende:
(...)
En het rare is.
Ik eet al bijna 2-3 jaar zo ongezond als het maar kan.. groentes bijna nooit. ik vat het niet meer.. dat gezond eten lijkt me puur kutkoek.
Het hangt er van af hoe het er uit ziet en hoe het ruikt. Als het er goed uit ziet en goed ruikt gebruik ik het, anders gooi ik het weg. Mocht ik na klaar maken alsnog iets geks proeven gooi ik het gerecht weg.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:24 schreef Omaha het volgende:
Gooi jij vlees meteen weg als het over datum is? Ik heb hier een stuk vlees dat tenminste houdbaar was t/m 5 januari, maar volgens mij is het zonde om het weg te gooien.. Is toch nog gewoon bruikbaar? (er valt niet echt iets te zien aan de buitenkant, het is namelijk een sateschnitzel.
zwervers schijnen wel beter tegen bedorven eten te kunnenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:20 schreef Richie_Rich het volgende:
Is bedorven vlees niet goed voor de weerstand?
Zo af en toe even flink 'ziek' worden?
Mam?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:52 schreef dutch-mamma het volgende:
Ik heb dat bij een *sjieke* slagerij meegemaakt. Bij twijfel: gehaktmolen in, paneren of tot worst draaien.
Wat is er?quote:
O, okay.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:27 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Nee, ik heb die gewoonte niet over genomen...![]()
denk het niet, vooral als het pak al is geopendquote:Op woensdag 11 januari 2006 10:50 schreef Razztwizzle het volgende:
Zeg, als we het toch over houdbaarheid hebben - Karnemelk die tot afgelopen zaterdag houdbaar was.. kan dat nog?
Pak is nog dicht en staat niet bol.quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:52 schreef Evel-in het volgende:
[..]
denk het niet, vooral als het pak al is geopend
Oh jawel hoorquote:Op woensdag 11 januari 2006 10:56 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Pak is nog dicht en staat niet bol.
Het lijkt me toch dat als iets al zuur is dat het dan niet nog zuurder kan worden?
Okee dan gooien we het wegquote:
En ze worden er niet ziek vanquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:06 schreef MUUS het volgende:
[..]
Honden eten alles, ook stront.
Een kat eet dan weer geen bedorven voedsel.
Dat hangt er vanaf hoe vers ze waren toen je ze meenam vanuit de winkel / slagerij.....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:31 schreef nein het volgende:
hoelang zijn gebraden kippepoten goed als je ze bewaart in de koelkast?
Ik heb ze op de dag dat ik ze kocht gebraden, maar goed, ik heb ze net weggegooid, maandag gebraden trouwens.... ik ben net zo'n mietjequote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:00 schreef Serinde het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf hoe vers ze waren toen je ze meenam vanuit de winkel / slagerij.....
Ik gooi alles wat over datum is weg. Ik weet dat het in veel gevallen niets uitmaakt maar het idee alleen al kan me misselijk maken. Ik ben echt een mietje wat dat betreft![]()
Al gebraden, dat had ik niet eens meegekregen, dat dat er stondquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:18 schreef nein het volgende:
[..]
Ik heb ze op de dag dat ik ze kocht gebraden, maar goed, ik heb ze net weggegooid, maandag gebraden trouwens.... ik ben net zo'n mietje(Ik had er nog 3 v.d. 8 over..)
Sowieso hoef ik eigenlijk geen schnitzels meer sinds ik gezien heb op Keuringsdienst van Waarde hoe ze die dingen makenquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:51 schreef Omaha het volgende:
Bij nader inzien toch maar niet meer opgegeten
Hm (gelukkig?) heb ik die uitzending niet gezienquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:58 schreef nein het volgende:
[..]
Sowieso hoef ik eigenlijk geen schnitzels meer sinds ik gezien heb op Keuringsdienst van Waarde hoe ze die dingen maken![]()
Die supermarkt dingen dus, ik vertrouw de echte ambachtelijke slager nog wel...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |