Dat hangt er vanaf hoe vers ze waren toen je ze meenam vanuit de winkel / slagerij.....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:31 schreef nein het volgende:
hoelang zijn gebraden kippepoten goed als je ze bewaart in de koelkast?
Ik heb ze op de dag dat ik ze kocht gebraden, maar goed, ik heb ze net weggegooid, maandag gebraden trouwens.... ik ben net zo'n mietjequote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:00 schreef Serinde het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf hoe vers ze waren toen je ze meenam vanuit de winkel / slagerij.....
Ik gooi alles wat over datum is weg. Ik weet dat het in veel gevallen niets uitmaakt maar het idee alleen al kan me misselijk maken. Ik ben echt een mietje wat dat betreft![]()
Al gebraden, dat had ik niet eens meegekregen, dat dat er stondquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:18 schreef nein het volgende:
[..]
Ik heb ze op de dag dat ik ze kocht gebraden, maar goed, ik heb ze net weggegooid, maandag gebraden trouwens.... ik ben net zo'n mietje(Ik had er nog 3 v.d. 8 over..)
Sowieso hoef ik eigenlijk geen schnitzels meer sinds ik gezien heb op Keuringsdienst van Waarde hoe ze die dingen makenquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:51 schreef Omaha het volgende:
Bij nader inzien toch maar niet meer opgegeten
Hm (gelukkig?) heb ik die uitzending niet gezienquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:58 schreef nein het volgende:
[..]
Sowieso hoef ik eigenlijk geen schnitzels meer sinds ik gezien heb op Keuringsdienst van Waarde hoe ze die dingen maken![]()
Die supermarkt dingen dus, ik vertrouw de echte ambachtelijke slager nog wel...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |