abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34003289
Ja...gooi het altijd als het 2 dagen overtijd is of ontdooit terwijl het noch bevroren had moeten zijn weg.
Komt dus bij mij regelmatig voor aangezien ik dus 3/4 van mijn tijd buiten de deur eet en alle vooraf ingeslagen vleeswaren die in de vriezer liggenvaak niet eens eet en dus ligt weg te kwijnen in de koeling.
pi_34009652
Ik koop mijn eten meestal per dag, dus gaat hier weinig overstuur

Maar als de datum verstreken is dan gooi ik het voor de zekerheid wel weg, helemaal met zuivel enzo
pi_34209983
Ik ga me zometeen wagen aan een schnitzel die 1 dag over datum is, ik zag dat namelijk pas toen het ding al in de pan te bakken, op het bakje in de prullenbak:'). We zullen zien..
pi_34210118
Hij is niet echt lekker
pi_34210775
Bij nader inzien toch maar niet meer opgegeten
pi_34288197
hoelang zijn gebraden kippepoten goed als je ze bewaart in de koelkast?
(:
pi_34289038
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 19:31 schreef nein het volgende:
hoelang zijn gebraden kippepoten goed als je ze bewaart in de koelkast?
Dat hangt er vanaf hoe vers ze waren toen je ze meenam vanuit de winkel / slagerij.....

Ik gooi alles wat over datum is weg. Ik weet dat het in veel gevallen niets uitmaakt maar het idee alleen al kan me misselijk maken. Ik ben echt een mietje wat dat betreft
pi_34289683
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 20:00 schreef Serinde het volgende:

[..]

Dat hangt er vanaf hoe vers ze waren toen je ze meenam vanuit de winkel / slagerij.....

Ik gooi alles wat over datum is weg. Ik weet dat het in veel gevallen niets uitmaakt maar het idee alleen al kan me misselijk maken. Ik ben echt een mietje wat dat betreft
Ik heb ze op de dag dat ik ze kocht gebraden, maar goed, ik heb ze net weggegooid, maandag gebraden trouwens.... ik ben net zo'n mietje (Ik had er nog 3 v.d. 8 over..)
(:
pi_34290962
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 20:18 schreef nein het volgende:

[..]

Ik heb ze op de dag dat ik ze kocht gebraden, maar goed, ik heb ze net weggegooid, maandag gebraden trouwens.... ik ben net zo'n mietje (Ik had er nog 3 v.d. 8 over..)
Al gebraden, dat had ik niet eens meegekregen, dat dat er stond . Ik bewaar nooit eten voor een volgende dag ... Een paar weken geleden had ik pastasaus bewaard voor de volgende dag.. .én opgegeten, dat vond ik al een hele overwinning
M'n vriend is daar veel makkelijker in.
pi_34291026
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 18:51 schreef Omaha het volgende:
Bij nader inzien toch maar niet meer opgegeten
Sowieso hoef ik eigenlijk geen schnitzels meer sinds ik gezien heb op Keuringsdienst van Waarde hoe ze die dingen maken
Die supermarkt dingen dus, ik vertrouw de echte ambachtelijke slager nog wel...
(:
pi_34295270
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 20:58 schreef nein het volgende:

[..]

Sowieso hoef ik eigenlijk geen schnitzels meer sinds ik gezien heb op Keuringsdienst van Waarde hoe ze die dingen maken
Die supermarkt dingen dus, ik vertrouw de echte ambachtelijke slager nog wel...
Hm (gelukkig?) heb ik die uitzending niet gezien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')