Rubberen laarzenquote:
Rubberen kaplaarzenquote:
Dus jij zegt om je laarzen te zien dat ik in het weekend buiten werktijd dus op fok moet komen om ze te kunnen zien?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:45 schreef Ynske het volgende:
Owjah laarzen
help me er aan herinneren...
ik heb foto;s van die van mij
* Ynske schrijft een mental note op... foto;s posten vanaaf
Die neuktquote:
nah wil t ook nog wel over het weekend heen tillen hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus jij zegt om je laarzen te zien dat ik in het weekend buiten werktijd dus op fok moet komen om ze te kunnen zien?
mot je je ff reggenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:50 schreef nixxx het volgende:
tsk.. putfile wil niet meewerken..
Johquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:07 schreef nixxx het volgende:
weer trug
jammer MissMSX.. met dat geld zijn leukere dingen te doen
gedaan.. maar het upload knopje is grijs en staat maintenance in..quote:
heb je aangevinkt dat je accoord bent met de voorwaarden?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:55 schreef nixxx het volgende:
[..]
gedaan.. maar het upload knopje is grijs en staat maintenance in..
je bent met reageren ook niet zo snel of welquote:
die optie is er niet meer als je geregged bent..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je aangevinkt dat je accoord bent met de voorwaarden?
mannen met laarzen.... wannabee cowboysquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:55 schreef nixxx het volgende:
[..]
Anders hadden jullie een mooie foto van mijn laars gezien
gevechtslaarsquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
mannen met laarzen.... wannabee cowboys
dat zijn geen laarzen manquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:57 schreef nixxx het volgende:
[..]
gevechtslaars![]()
of in lekentaal, kistjes
Werktijdquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus jij zegt om je laarzen te zien dat ik in het weekend buiten werktijd dus op fok moet komen om ze te kunnen zien?
Die dingen bestaan niet in mijn maatquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat zijn geen laarzen man
laarzen zijn dingen waar je kuiten ook inzitten
ik las eerst wat anders... meervoudquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
Alhoewel er niets mis is met rijglaarzen van dat formaat bij een vrouw, vind ik dat we de lat voor mannenlaarzen toch wat lager moeten leggen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
als kisten al laarzen zijn, dan zijn mijn dr martens ook laarzenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Alhoewel er niets mis is met rijglaarzen van dat formaat bij een vrouw, vind ik dat we de lat voor mannenlaarzen toch wat lager moeten leggen.
ligt eraan hoe hoog ze zijnquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
als kisten al laarzen zijn, dan zijn mijn dr martens ook laarzen
10/12 cm boven de enkelquote:
met jubeltenenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
en toch zie ik een man het liefst op blote voeten
geen hobbit tenen?quote:
moeten het er zeker ook nog 10 zijnquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ynske kwam met die jubeltenen...
Zolang ie maar tenen heeft, ben ik tevreden!
hoezo dat dan, moet je eraan kunnen sabbelen?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ynske kwam met die jubeltenen...
Zolang ie maar tenen heeft, ben ik tevreden!
Geslacht: Manquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:07 schreef Godlike02 het volgende:
Wie wilde me inhuren als prive mod?
vrouwen en hun hoge eisenquote:
Jou niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:07 schreef Godlike02 het volgende:
Wie wilde me inhuren als prive mod?
belachelijk...en dan proberen we ze nog blij te maken ookquote:
Tka, heb je ooit wel eens goed gekeken hoe fysiek onaantrekkelijk mannen eigenlijk zijn. Het is ook niet alsof je een goed alternatief voorhanden hebt ofzo...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:19 schreef nixxx het volgende:
[..]
belachelijk...en dan proberen we ze nog blij te maken ook
leuke cirkelquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:19 schreef nixxx het volgende:
[..]
belachelijk...en dan proberen we ze nog blij te maken ook
Als het nou een echt merk was zou het met die hoogte wel kunnenquote:
lol..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:43 schreef Pheno het volgende:
* Pheno wacht op _Cara_'s laarzenverzameling.....
Meerdere foto's mag ook hoor!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:21 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
lol..![]()
Of ik die allemaal op een foto krijg..het is het proberen wel eens waard..
![]()
vind je dat als je jezelf in de spiegel bekijkt???quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tka, heb je ooit wel eens goed gekeken hoe fysiek onaantrekkelijk mannen eigenlijk zijn. Het is ook niet alsof je een goed alternatief voorhanden hebt ofzo...![]()
Nee, maar ik beschik dan ook over een gezonde hoeveelheid narcisme!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
vind je dat als je jezelf in de spiegel bekijkt???
Alleen al om de lol die ik er van heb om alles bij elkaar te zetten.. zou ik het eigenlijk eens moeten doen...quote:
ff resizen naar 550 breed mag ook wel hoorquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tka, heb je ooit wel eens goed gekeken hoe fysiek onaantrekkelijk mannen eigenlijk zijn. Het is ook niet alsof je een goed alternatief voorhanden hebt ofzo...![]()
Statief en de camera in panoramastand?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:21 schreef _Cara_ het volgende:
lol..![]()
Of ik die allemaal op een foto krijg..het is het proberen wel eens waard..
![]()
ik moet altijd zo niezen van narcissenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, maar ik beschik dan ook over een gezonde hoeveelheid narcisme!
dat mag...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
ff resizen naar 550 breed mag ook wel hoor
"We watch in reverence, as narcissus is turned to a flower.A flower?"quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, maar ik beschik dan ook over een gezonde hoeveelheid narcisme!
Hoe kom je daarbij...? Cara is het er niet mee eens..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben jij de Nederlandse Imelda Marcos?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:24 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Alleen al om de lol die ik er van heb om alles bij elkaar te zetten.. zou ik het eigenlijk eens moeten doen...![]()
Ik ben niet voor niks hetero natuurlijk...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:27 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij...? Cara is het er niet mee eens..![]()
nope ik heb er wel héul héul veel..!!!.. maar daar kan ik niet tegenop..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben jij de Nederlandse Imelda Marcos?
bron?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben niet voor niks hetero natuurlijk...![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:28 schreef Ynske het volgende:
ik heb t koud *bibber*
neuj hoor, daar krijg ik t nu zelfs niet warm vanquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:29 schreef nixxx het volgende:
[..]Huisgenoot heeft vibrator bibberrrrrrrrrr krijg je het wel warm
Referentielijst is onderweg per e-mail!quote:
De huisgenoot zelf maar langssturen dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
neuj hoor, daar krijg ik t nu zelfs niet warm van
dan lekker een warm bad.. zonder scheermesjesquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
neuj hoor, daar krijg ik t nu zelfs niet warm van
Denk je echt dat Godt zit te wachten op een verzameling foto's van mannen die jij niet mooi vindt?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Referentielijst is onderweg per e-mail!![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
De huisgenoot zelf maar langssturen dan?.
voor ik daarbij in de buurt ben zijn we nog wel 7 uurtjes verderquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
dan lekker een warm bad.. zonder scheermesjes
Jij kent duidelijk mijn huisgenoot nietquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:34 schreef Ynske het volgende:
[..]ik neem aan dat je nog wel voor betere vervanging kunt zorgen
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij kent duidelijk mijn huisgenoot niet. En zelf ben ik voorlopig aan het werk, dus dat zit er ook niet in.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
en toch zie ik een man het liefst op blote voeten
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
voor ik daarbij in de buurt ben zijn we nog wel 7 uurtjes verder
Ja per 1 januari heb ik een contract gekregen, ik moest alleen mijn dienstverband bij het uitzendbureau nog even beëindigenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hoe dat zo
Heb je al een andere baan ofzo gevonden?
* Christine heeft een badquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:39 schreef nixxx het volgende:
[..]ik heb helemaal geen bad.. en mijn ouders ook niet...
* nixxx noteert een eis waaraan vriendin moet voldoen: bad!
Ik heb een bad en een muziekverzameling die jou wel aanspreekt!quote:
jij bent een man probeer BttD...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb een bad en een muziekverzameling die jou wel aanspreekt!![]()
Dat ik daarom hem niks vind, betekent nog niet dat hij mij niks mag vinden natuurlijk!quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ik daarom hem niks vind, betekent nog niet dat hij mij niks mag vinden natuurlijk!![]()
Dat aanspreken komt natuurlijk wel doordat hij voor 90% omsloten word door de mijne, dus wat zou ik hierbij winnen?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:47 schreef AirwiN het volgende:
een muziekverzameling die jou wel aanspreekt!![]()
Ik had het niet nog dubbelzinniger kunnen formuleren!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaah dus jij wil hem wel nemen, zolang hij jou niet neemt
quote:
Het bad sukkel!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat aanspreken komt natuurlijk wel doordat hij voor 90% omsloten word door de mijne, dus wat zou ik hierbij winnen?.
Zeg Yns, zoek eens een ander hobbyproject om aan AirwiN te koppelenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaah dus jij wil hem wel nemen, zolang hij jou niet neemt
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had het niet nog dubbelzinniger kunnen formuleren!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |