dan lekker een warm bad.. zonder scheermesjesquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
neuj hoor, daar krijg ik t nu zelfs niet warm van
Denk je echt dat Godt zit te wachten op een verzameling foto's van mannen die jij niet mooi vindt?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Referentielijst is onderweg per e-mail!![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
De huisgenoot zelf maar langssturen dan?.
voor ik daarbij in de buurt ben zijn we nog wel 7 uurtjes verderquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
dan lekker een warm bad.. zonder scheermesjes
Jij kent duidelijk mijn huisgenoot nietquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:34 schreef Ynske het volgende:
[..]ik neem aan dat je nog wel voor betere vervanging kunt zorgen
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij kent duidelijk mijn huisgenoot niet. En zelf ben ik voorlopig aan het werk, dus dat zit er ook niet in.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
en toch zie ik een man het liefst op blote voeten
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
voor ik daarbij in de buurt ben zijn we nog wel 7 uurtjes verder
Ja per 1 januari heb ik een contract gekregen, ik moest alleen mijn dienstverband bij het uitzendbureau nog even beëindigenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hoe dat zo
Heb je al een andere baan ofzo gevonden?
* Christine heeft een badquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:39 schreef nixxx het volgende:
[..]ik heb helemaal geen bad.. en mijn ouders ook niet...
* nixxx noteert een eis waaraan vriendin moet voldoen: bad!
Ik heb een bad en een muziekverzameling die jou wel aanspreekt!quote:
jij bent een man probeer BttD...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb een bad en een muziekverzameling die jou wel aanspreekt!![]()
Dat ik daarom hem niks vind, betekent nog niet dat hij mij niks mag vinden natuurlijk!quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ik daarom hem niks vind, betekent nog niet dat hij mij niks mag vinden natuurlijk!![]()
Dat aanspreken komt natuurlijk wel doordat hij voor 90% omsloten word door de mijne, dus wat zou ik hierbij winnen?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:47 schreef AirwiN het volgende:
een muziekverzameling die jou wel aanspreekt!![]()
Ik had het niet nog dubbelzinniger kunnen formuleren!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaah dus jij wil hem wel nemen, zolang hij jou niet neemt
quote:

Het bad sukkel!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat aanspreken komt natuurlijk wel doordat hij voor 90% omsloten word door de mijne, dus wat zou ik hierbij winnen?.
Zeg Yns, zoek eens een ander hobbyproject om aan AirwiN te koppelenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaah dus jij wil hem wel nemen, zolang hij jou niet neemt
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had het niet nog dubbelzinniger kunnen formuleren!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |