als je doorzichtig bent hoeft het ook weer niet.. eenbeetjs slank alla, maat ethiopisch...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Joh, zo doorzichtig ben ik toch niet?![]()
Als je die voorlopig nou eens in maanden gaat bijhoudenquote:
Het soort dromen waarin je verplicht halfnaakt rond moet lopen, is altijd een uitstekende gelegenheid voor de hele familie om ongegeneerd in je huis rond te banjeren.quote:
nee.. volgende week zondagquote:
Slank ben ik ook nietquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:19 schreef nixxx het volgende:
[..]
als je doorzichtig bent hoeft het ook weer niet.. eenbeetjs slank alla, maat ethiopisch...
Hier komen toch niet stiekem je diepere verlangens naar boven hequote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, ik droomde dat ik een lul had en iedereen thuis kon het zien omdat ik geen broek bij de hand had
Wat was ik blij dat ik als vrouw wakker werd zeg
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je die voorlopig nou eens in maanden gaat bijhouden
Ik nietquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier komen toch niet stiekem je diepere verlangens naar boven he![]()
Donequote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je die voorlopig nou eens in maanden gaat bijhouden
Ja, maar wat als hij nou de tel kwijtraakt? Dan weet hij niet meer vanaf welke dag het leven echt geen zin meer heeft?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:21 schreef nixxx het volgende:
[..]goed idee.. en het hoeft ook niet elke dag gemeld te worden..
Soms zou ik best voor een paar dagen vrouw willen zijnquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:22 schreef Christine het volgende:
[..]Het diepe verlangen om als vrouw wakker te worden zeker?
Komt wel goed. Maar 13 maanden klinkt als minder dan 408 dagenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, maar wat als hij nou de tel kwijtraakt? Dan weet hij niet meer vanaf welke dag het leven echt geen zin meer heeft?
en wat als hij 400 dagen geleden de tel al is kwijtgeraakt?.
en dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:23 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Soms zou ik best voor een paar dagen vrouw willen zijn![]()
Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
en dan?
je de hele tijd suf laten palen? nee.. das fijn..
Nou, da's eigenlijk best fijn hoor.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
en dan?
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
en dan?
Het stille verlangen om toch eigenlijk man te zijn?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:22 schreef Christine het volgende:
[..]Het diepe verlangen om als vrouw wakker te worden zeker?
zie jequote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Nou, da's eigenlijk best fijn hoor.
Op z'n tijd
HAHAquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het stille verlangen om toch eigenlijk man te zijn?
Dat je therapeut het ook wel inzietquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:27 schreef Christine het volgende:
[..]
HAHA![]()
![]()
Die droom van hooguit vijf minuten was al dusdanig traumatisch dat ik weer een paar sessies bij mijn therapeut nodig heb om er overheen te komen. Wat denk je zelf?
maar, je moet om er uberhaupt toch iets aan te hebben toch de herinnering vast kunnen houden of niet? En dan herinner je je dat je heerlijk met een vent hebt geneukt... newsflash, dat kan je nu ook alquote:
Nietus, 2 weken geledenquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
maar, je moet om er uberhaupt toch iets aan te hebben toch de herinnering vast kunnen houden of niet? En dan herinner je je dat je heerlijk met een vent hebt geneukt... newsflash, dat kan je nu ook al
Bezorg je ookquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:30 schreef Frezer het volgende:
[..]
Nietus, 2 weken geleden. De steenbokjes zijn goed vertegenwoordigd hier!
Mijn uit-kerstpakket-afkomstige-snackgrill werkt goed, nog iemand een tosti??
![]()
Gezelligheid kent geen tijdquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:20 schreef Christine het volgende:
Normaal zie ik ze nooooooit, maar in zo'n droom is ineens iedereen aanwezig. Je zou bijna wat gaan vermoeden, stelletje ramptoeristen![]()
Voor geld doe ik alles.Nou ja, veel.quote:
Ik doe hetzelfdequote:
1 euro als je hier bezorgt, 50 cent extra als het binnen 10 minuten is danquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:34 schreef Frezer het volgende:
[..]
Voor geld doe ik alles.Nou ja, veel.![]()
Naaktdromen... Dat zijn de allerergste!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:20 schreef Christine het volgende:
[..]
Het soort dromen waarin je verplicht halfnaakt rond moet lopen, is altijd een uitstekende gelegenheid voor de hele familie om ongegeneerd in je huis rond te banjeren.
Normaal zie ik ze nooooooit, maar in zo'n droom is ineens iedereen aanwezig. Je zou bijna wat gaan vermoeden, stelletje ramptoeristen![]()
adem in.... adem uit....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:37 schreef MissMSX het volgende:
De vieze, vuile, smerige parkeerhonden!!!!
Weer 50 euro lichter gemaakt net
hoe, wie, wat waar?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:37 schreef MissMSX het volgende:
De vieze, vuile, smerige parkeerhonden!!!!
Weer 50 euro lichter gemaakt net
Helaas, ik vrees dat ik mijn aanbod terug trek.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1 euro als je hier bezorgt, 50 cent extra als het binnen 10 minuten is dan
hier dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:39 schreef Frezer het volgende:
[..]
Helaas, ik vrees dat ik mijn aanbod terug trek.![]()
Oneerlijke concurrentiequote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier dan?
je hebt ov, dus gratis reizen
krijg je van mij een knuf
Hier om de hoek is 't een blauwe zone. Dus elke 2,5 uur parkeerschijf draaien. Maar de wet zegt dat je dan wel eerst aan het verkeer hebt moeten deelnemen en dat deed ik niet dus kreeg ik een boete...quote:
Het aanbod is zondermeer een stuk aanlokkelijker,quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:40 schreef Ynske het volgende:
krijg je van mij een knuf
Heel fijn weer dat soort dingenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier om de hoek is 't een blauwe zone. Dus elke 2,5 uur parkeerschijf draaien. Maar de wet zegt dat je dan wel eerst aan het verkeer hebt moeten deelnemen en dat deed ik niet dus kreeg ik een boete...
Zekers.quote:
Dat soort dromen heb ik nooit... Ik zie altijd alleen maar anderen naakt lopen!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:20 schreef Christine het volgende:
Het soort dromen waarin je verplicht halfnaakt rond moet lopen, is altijd een uitstekende gelegenheid voor de hele familie om ongegeneerd in je huis rond te banjeren.
Dat hoeft geen probleem te zijnquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat soort dromen heb ik nooit... Ik zie altijd alleen maar anderen naakt lopen!
Wat een onzin, en daarvoor een boete krijgenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier om de hoek is 't een blauwe zone. Dus elke 2,5 uur parkeerschijf draaien. Maar de wet zegt dat je dan wel eerst aan het verkeer hebt moeten deelnemen en dat deed ik niet dus kreeg ik een boete...
I can't turn off the naked people.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat soort dromen heb ik nooit... Ik zie altijd alleen maar anderen naakt lopen!
Dat is 't ook niet.quote:
Bij sommige personen is de keuze naakt zien of blind worden best moeilijk te maken.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:56 schreef marcb1974 het volgende:
Dat hoeft geen probleem te zijn
En soms is die keuze helemaal niet moeilijk. Dan maar blindquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:59 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Bij sommige personen is de keuze naakt zien of blind worden best moeilijk te maken.
Nope, je moet echt een rondje rijden. Ik heb die man meteen maar uitgehoord wat de eisen/regels zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heel fijn weer dat soort dingen
Instappen, meter vooruit en weer parkeren dan maar?
Ik ben geen bewoner. Werk er om de hoek.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wat een onzin, en daarvoor een boete krijgen
Is er geen parkeerkaart ofzo te verkrijgen voor bewoners?
ergens is het ook wel zo eerlijkquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nope, je moet echt een rondje rijden. Ik heb die man meteen maar uitgehoord wat de eisen/regels zijn.
Ik zal het eens navragen voor je of dat ook wel echt zo isquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nope, je moet echt een rondje rijden. Ik heb die man meteen maar uitgehoord wat de eisen/regels zijn.
Dat ben ik toch al voor meer dan 50%, dus...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:02 schreef marcb1974 het volgende:
En soms is die keuze helemaal niet moeilijk. Dan maar blind
Kortingsbonnen van de BK of KFC zijn altijd welkom.quote:
Misschien zijn de regels in België anders en dat het daar geen probleem is? Aan de andere kant, hier moeten ze natuurlijk weer hun jaarlijkse quotum halen (achterlijk beleid).quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:12 schreef petitlapin het volgende:
my god, ik verzet ook veel mijn parkeerschijf als ik langer ergens blijf staan
ik dacht dat dat mocht
via fok! leer je nog eens iets bij
Amsterdam noordquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:12 schreef Ynske het volgende:
@Miss in welke gemeente is dit parkeerprobleem?
aangezien je in bijna iedere gemeente als werknemer van een bedrijf bij de blauwe zone een parkeerontheffing kunt aanvragen.
zie hier bv voor amsterdam noord
Kijk jongens wat een hoog gebouwquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:10 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Kortingsbonnen van de BK of KFC zijn altijd welkom.
toevallig dat die langs kwamquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Amsterdam noord![]()
Dan noem je ook even een ghetto op![]()
pappaaaaaa macdonalds!!!!!quote:
QFTquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:14 schreef MSXUser het volgende:
jaarlijkse quotum halen (achterlijk beleid).
dit geld in belgie ook gewoonquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:14 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Misschien zijn de regels in België anders en dat het daar geen probleem is? Aan de andere kant, hier moeten ze natuurlijk weer hun jaarlijkse quotum halen (achterlijk beleid).
bronnetjequote:Hoe wordt opgetreden tegen mensen die misbruik maken van parkeerschijven (bijv. die auto niet verplaatsen, maar enkel schijf verzetten). Hoe gebeurt de controle daarop ?
De controle op de blauwe zone gebeurt door de beëdigde hulpagenten van de Lokale Politie Brugge. Wanneer zij tijdens een controle opmerken dat de blauwe zonereglementering niet correct wordt toegepast, dan wordt gebruik gemaakt van de belasting bepaald in de taksverordening van de stad. Wat de blauwe zone betreft houdt dit in dat er een belasting geheven wordt van 30 euro per dag, ondeelbaar en niet overdraagbaar naar de volgende werkdag, van zodra de toegelaten parkeerduur is overschreden of wanneer de bestuurder de richtlijnen inzake het gebruik van de parkeerschijf niet heeft nageleefd.
ik ben dan ook nooit een ideale weggebruiker geweestquote:
ben je zo'n belg, eentje die t rijbewijs bij een pakje boter heeft gekregenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:18 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik ben dan ook nooit een ideale weggebruiker geweest
mijn vriend wil zelfs niet dat ik met de auto rij als de kleine er zal inzitten, maar zoo slecht ben ik dan ook weer niet
nee, ik heb eerlijk mijn theoretisch en praktisch examen afgelegdquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:20 schreef Ynske het volgende:
ben je zo'n belg, eentje die t rijbewijs bij een pakje boter heeft gekregen
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:20 schreef nixxx het volgende:
"hoezo je gymspullen vergeten, wat heb je aan dan? "
pssst, het is een avatar van abfabquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:21 schreef nixxx het volgende:er signde net iemand in met een plaatje precies zoals mokster heeft.. ik zo wtf
dank je, kon even niet op de naam komenquote:
quote:
Dat zou toch haast wel, een parkeerterrein voor de medewerkers ofzo...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
ergens is het ook wel zo eerlijk
je moet anderen ook de kans geven om te kunnen parkeren
is er daar nergens een ander parkeer terrein?
aangezien blauwe zone, voor kort parkeren is
en anders zo'n parkeerontheffing aanvragenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat zou toch haast wel, een parkeerterrein voor de medewerkers ofzo...
Gymspullen? Wat zijn dat?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:20 schreef nixxx het volgende:
"hoezo je gymspullen vergeten, wat heb je aan dan? "
pardon?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:31 schreef Pheno het volgende:
NEUKZOOI
leuke cursisten vandaag ja ?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:31 schreef Pheno het volgende:
NEUKZOOI
Yup.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
en anders zo'n parkeerontheffing aanvragen
waar?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:31 schreef Pheno het volgende:
NEUKZOOI
en als je daarmee bezig bent nu, dan moet je stoppen met fok!kenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
pardon?
neuken doe je maar met _Arual_
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
pardon?
neuken doe je maar met _Arual_
Met de laptop erbij zou het kunnenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
en als je daarmee bezig bent nu, dan moet je stoppen met fok!ken
Niet alleen vandaagquote:
al gehadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |